教育王國

標題: 九龍靈糧堂 or 聖三一曾肇添幼稚園 [打印本頁]

作者: Minty    時間: 08-10-7 05:05     標題: 九龍靈糧堂 or 聖三一曾肇添幼稚園

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: YML    時間: 08-10-7 09:56

原帖由 Minty 於 08-10-7 05:05 發表
九龍靈糧堂 & 聖三一曾肇添幼稚園
邊間好呢,可否比些意見?
謝謝


依兩間我都會幚我囡囡IN, 聖三一係我母校, 而靈糧堂口啤唔錯~
作者: 2ma2    時間: 08-10-23 18:33

聖三一 is it good? As I'm looking for full day K1. And I knew that 聖三一 have full day in K1.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5