教育王國
標題: 可唔可以分享吓N1新生適應情況? [打印本頁]
作者: 小胖鴨 時間: 08-9-30 15:12 標題: 可唔可以分享吓N1新生適應情況?
QQ返左N1之後,前期有家長陪各方面都表現正常,
係學校冇喊/係屋企冇特別扭計……
但自從正式返全日之後,就變化了……
老師話QQ係學校各方面都表現好好,
冇喊/冇扭計/肯自己食飯/午睡都係自己訓唔駛"tum"
但返到屋企之後就變成另一個人,
勁痴身,勁怕事(又話怕人/又怕黑/就慘話怕媽媽走左喎)
平時同佢玩緊,但可能要做下其他嘢,
佢就即刻話︰點解冇人同我玩?
訓覺到半夜要扭晒計(要飲奶/又要我抱住訓)
我想問下有冇其他小朋友都係咁呀?
分享下!你地有冇咩方法令小朋友好過d。唔該晒!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |