教育王國
標題: bb只有14個月, 就要interview? [打印本頁]
作者: PearPear 時間: 08-9-29 16:49 標題: bb只有14個月, 就要interview?
同隻豬報名出年8月讀2歲幼兒園, 但係下個星期佢就要interview. 隻豬而家咩都唔識, 又未識講野, 連行路都未穩! 咁點算?
唔知幼兒園面試係點架?
作者: chanwendy 時間: 08-9-29 16:59
主要係見大人, 小朋友主要係睇佢反應, 唔識講嘢唔緊要, 最緊要係有反應, 例如比玩具佢佢識玩或會玩.
作者: PearPear 時間: 08-9-29 17:01
謝謝妳, 原來係咁! 咁大人呢? 佢地會問咩類形問題?
原帖由 chanwendy 於 08-9-29 16:59 發表 
主要係見大人, 小朋友主要係睇佢反應, 唔識講嘢唔緊要, 最緊要係有反應, 例如比玩具佢佢識玩或會玩.
作者: chanwendy 時間: 08-9-29 17:06
原帖由 PearPear 於 08-9-29 17:01 發表 
謝謝妳, 原來係咁! 咁大人呢? 佢地會問咩類形問題?
主要問平時邊個揍, 鍾意食咩, 玩咩玩具, 有冇食物 / 藥物敏感, 有冇試過大病, 主要都係同日常生活有關的. 其實除非係啲出名 & 超眼角高的學校, 否則我都未聽過話會唔收的.
作者: PearPear 時間: 08-9-29 17:13
如果隻豬有濕疹, (如果食錯野, 先會發!), 係咪要老實話佢知?
原帖由 chanwendy 於 08-9-29 17:06 發表 
主要問平時邊個揍, 鍾意食咩, 玩咩玩具, 有冇食物 / 藥物敏感, 有冇試過大病, 主要都係同日常生活有關的. 其實除非係啲出名 & 超眼角高的學校, 否則我都未聽過話會唔收的. ...
作者: foggyao 時間: 08-9-29 18:52
原帖由 PearPear 於 08-9-29 17:13 發表 
如果隻豬有濕疹, (如果食錯野, 先會發!), 係咪要老實話佢知?
我女時係未夠14個月interview,都係剛行穩無耐,仲流緊口水,用緊口水肩。
interview時係由一位家長陪同,同埋一班細路房度玩,側邊有老師度觀察。
填病歷度,我女都係有濕疹同食物敏感,但時佢仲細,跟本唔肯定係咪真係對樣敏感,所以填無,到真係收入學前又要填多次,時我係肯定到佢對某真係敏感,先填落去比老師知。
interview家長都係問對學校觀感,期望之類。
作者: chanwendy 時間: 08-9-30 10:39
原帖由 PearPear 於 08-9-29 17:13 發表 
如果隻豬有濕疹, (如果食錯野, 先會發!), 係咪要老實話佢知?
如果你知道有咩唔食得, 要講, 因為學校會食茶點的. 佢收你後臨開學都要醫生填一張 form, 我唔肯定係咪所有學校都要醫生填 form, 所以最好一知就即刻講.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |