教育王國
標題: 有沒有月06年bb剛剛先報救世軍卜凱賽琳嘅家長入來傾下!! [打印本頁]
作者: bbyuen2009 時間: 08-9-28 00:10 標題: 有沒有月06年bb剛剛先報救世軍卜凱賽琳嘅家長入來傾下!!
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TaTa83 時間: 08-9-30 17:18
原帖由 bbyuen2009 於 08-9-28 00:10 發表 
報名先知原來要一有出世紙就要報名....
咁我咁遲報咪無希望!!!!
我呀b 0612ga, 我07年7月報到依家都未有消息~ 我報0個陣問先生我係咪遲左佢仲答我算遲架喇~ 激死~
[ 本帖最後由 TaTa83 於 08-9-30 17:23 編輯 ]
作者: G-Ma 時間: 08-9-30 20:45
有位既話, 差不多兩歲就會通知去面試.
作者: yee79 時間: 08-9-30 23:40
我打去問過, 佢地話12月會寄信通知interview 日期, 如果排到的話...我都係舊年apply, 所以12月都未必到我亞仔 lu..
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |