教育王國

標題: 有沒有月06年bb剛剛先報救世軍卜凱賽琳嘅家長入來傾下!! [打印本頁]

作者: bbyuen2009    時間: 08-9-28 00:10     標題: 有沒有月06年bb剛剛先報救世軍卜凱賽琳嘅家長入來傾下!!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: TaTa83    時間: 08-9-30 17:18

原帖由 bbyuen2009 於 08-9-28 00:10 發表
報名先知原來要一有出世紙就要報名....咁我咁遲報咪無希望!!!!


我呀b 0612ga, 我07年7月報到依家都未有消息~ 我報0個陣問先生我係咪遲左佢仲答我算遲架喇~ 激死~

[ 本帖最後由 TaTa83 於 08-9-30 17:23 編輯 ]
作者: G-Ma    時間: 08-9-30 20:45

有位既話, 差不多兩歲就會通知去面試.
作者: yee79    時間: 08-9-30 23:40

我打去問過, 佢地話12月會寄信通知interview 日期, 如果排到的話...我都係舊年apply, 所以12月都未必到我亞仔 lu..




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5