教育王國

標題: k1課程都幾深 [打印本頁]

作者: beemaggie221    時間: 08-9-17 14:13     標題: k1課程都幾深

英文:
寫A --> F 大細楷

PHONICS :
a發音是"丫", b發音是"爸"

A-F 12個嘅英文生字

功課如:口us, 口at, 口esk <<要在前面加上字母 ..>>>bus, cat, desk

"apple"字要跟蘋果連線, "bus"字連巴士 .. ..

Art: 畫咗3幅畫

k1返左第8日學開始有功課做,平日通常有2樣, fri會多d.
作者: mimi1102    時間: 08-9-17 14:18

請問你個小朋友讀邊個幼稚園呀 ?

原帖由 beemaggie221 於 08-9-17 14:13 發表
英文:
寫A --> F 大細楷

PHONICS :
a發音是"丫", b發音是"爸"

A-F 12個嘅英文生字

功課如:口us, 口at, 口esk >bus, cat, desk

"apple"字要跟蘋果連線, "bus"字連巴士 .. ..

Art: 畫咗3幅畫

k1返左第8日學開 ...

作者: 貓貓媽咪    時間: 08-9-17 14:40

原帖由 mimi1102 於 08-9-17 14:18 發表
請問你個小朋友讀邊個幼稚園呀 ?


我都想問
作者: jkc633    時間: 08-9-17 15:12

which kindergartne pls?  must be one of those Kowloon Tong private schools?
作者: kandy    時間: 08-9-17 16:09

?goodhealth kindergarten
作者: yee2005    時間: 08-9-17 16:24

邊間幼稚園呀? 好深
作者: 召藥師    時間: 08-9-17 18:44

唔係丫嘛?!
k1返學就做k2 ge野?
作者: eqlow    時間: 08-9-17 19:21

可否 pm 那一間幼稚園, 謝謝.


原帖由 beemaggie221 於 08-9-17 14:13 發表
英文:
寫A --> F 大細楷

PHONICS :
a發音是"丫", b發音是"爸"

A-F 12個嘅英文生字

功課如:口us, 口at, 口esk >bus, cat, desk

"apple"字要跟蘋果連線, "bus"字連巴士 .. ..

Art: 畫咗3幅畫

k1返左第8日學開 ...

作者: wingc    時間: 08-9-17 19:58

我都想知邊間幼稚園?

原帖由 beemaggie221 於 08-9-17 14:13 發表
英文:
寫A --> F 大細楷

PHONICS :
a發音是"丫", b發音是"爸"

A-F 12個嘅英文生字

功課如:口us, 口at, 口esk >bus, cat, desk

"apple"字要跟蘋果連線, "bus"字連巴士 .. ..

Art: 畫咗3幅畫

k1返左第8日學開 ...

作者: silvia_ng    時間: 08-9-17 20:49

咁快就要寫字啦???

我女今年k1, 又係第二個星期開始做功課, 不過冇咁難, 只係填下顏色, 下個星期應該開始劃點點。(但係每個禮拜尾要做閱讀報告 )

樓主小朋友讀柑桔園嗎?
作者: JoannMok    時間: 08-9-17 21:31

Appreciated if you could let me know which kg? pls PM to me. Thank you!
作者: 922yin    時間: 08-9-17 23:27

原帖由 kandy 於 08-9-17 16:09 發表
?goodhealth kindergarten


I think so...
作者: beemaggie221    時間: 08-9-18 10:37

唔好意思, 咁遲先覆到你地.  

哈, 乜解你地咁醒知係邊間既?  想賣下關子都唔得添.  無錯, 係康傑中英文幼稚園 (青衣).

起初, 我囡見到D細楷字都唔願寫, 因為細楷既多數又彎,圈之類, 相比大楷多數係直橫居多.  後來過左一星期左右, 就開始習慣了, 仲寫得好快, 唔可以講寫得好靚, 過得去喇~只係2歲幾人仔, 我對佢唔太要求咯, 唔寫得太差都由佢喇, 成日擦佢D功課, 佢會好無自信心架麻.

平日除左寫字, 都有聯線, 配對咁, 全部唔駛我教, 返黎自己做, 我只係做完檢查下.  因在學校老師已經教左點做, 佢返到屋企唔識做, 証明佢上堂遊魂喇

其實當初我無諗過選呢間學校, 只係去面試時, 順路入埋去睇下.  因青衣校個環境確實細架. 不過, 我考慮到日日有1.5HRS係外籍老師上課, 學費唔太貴,  好過只係週六上PG喇.   而我當時最擔心就係康傑無咩mami提, 問又無人答, 都唔知點?  你去問讀緊每一間既mami, 佢地都會讚自己間學校點好點好, 根本唔了解課程係點, 人地話好就去報.  個小朋友實開心架, 返去有咁多同學仔陪, 點都好過一個人在家喇, 係咪? (得罪講句, 有怪莫怪)

而家, 我話比你地聽個課程大致係咁, 等d今年想報既mami了解下, 合唔合你地心意.  唔係kln tong就一定好咯.  我果時都有去kln tong考, 亦都收左, 最後我放棄左, 因考慮車程問題.  我有fd個囡都讀緊st. catherine, 佢睇完我囡d書同功課, 佢都話佢囡k2先學, 不過佢既英文都唔錯, 同埋名校幼稚園去面試小學都有一定著數既.

希望鍾意"谷"型既媽咪, 幫到你地喇
PS. 康傑都係活動教學, 佢地經常外出參觀架, 我囡返得好輕鬆, 一D都唔辛苦.

[ 本帖最後由 beemaggie221 於 08-9-18 11:08 編輯 ]
作者: kandy    時間: 08-9-18 10:52

my son is studying in K1
作者: beemaggie221    時間: 08-9-18 11:12

原帖由 kandy 於 08-9-18 10:52 發表
my son is studying in K1


邊間呀?  都係康傑(青衣)  ?
作者: kandy    時間: 08-9-18 11:14

yes
作者: beemaggie221    時間: 08-9-18 11:19

原帖由 kandy 於 08-9-18 11:14 發表
yes



係?  你小朋友叫咩?  我終於識到同學仔媽咪喇~  我囡成日同我講邊個同學仔點點點, 睇下有無提過你果個
作者: iris0703    時間: 08-9-18 11:20     標題: 回覆 # 的文章

學費ge 錢, 你地是否半日班呀, 有否全日班架??
作者: beemaggie221    時間: 08-9-18 11:23

原帖由 iris0703 於 08-9-18 11:20 發表
學費ge 錢, 你地是否半日班呀, 有否全日班架??


今年 $2000半日, 全日好似 $4000.  康傑有幾間分校架, 間間唔同價錢, 但課程一樣既, 只係地區性租金令學費不同者.  你最好自己打去問下

PS:無學卷架, 所以課程先唔受教局監管

[ 本帖最後由 beemaggie221 於 08-9-18 11:27 編輯 ]
作者: LA    時間: 08-9-18 11:52

柑桔園 has no homework yet.

Sounds it is difficult for small BB (though below age of 3) to manage 康傑s homework.
原帖由 silvia_ng 於 08-9-17 20:49 發表
咁快就要寫字啦???

我女今年k1, 又係第二個星期開始做功課, 不過冇咁難, 只係填下顏色, 下個星期應該開始劃點點。(但係每個禮拜尾要做閱讀報告mouth:" />mouth:" /> )

樓主小朋友讀柑桔園嗎? ...

作者: beemaggie221    時間: 08-9-18 12:10

原帖由 LA 於 08-9-18 11:52 發表
柑桔園 has no homework yet.

Sounds it is difficult for small BB (though below age of 3) to manage 康傑s homework.


我囡都係細囡黎, 佢下個月=10月先3歲, 佢HANDLE得OK喇.  都係果句> 習慣黎者, 就算比佢大一年先寫, 佢都一樣要適應架喇~  !  我咁講唔知岩唔岩呢?!@   可能會有好多人話我咁樣迫個囡 (包括我99, 但係D小朋友佢地又RUN到喎) 而且, 佢返左2星期左右就適應左要做, 都做得OK既, 唔好講話好先喇, 起碼比佢慣性做功課, 咪當刷牙一樣咯.  有D小朋友唔LIKE刷牙, 唔通唔比佢刷?    可能我呢個比喻唔正確, 不過而家D小朋友好醒架喇, 再唔係好似我地以前咁一舊飯
作者: LA    時間: 08-9-18 12:19

Your daughter is really smart.

Just to clarify, what i mean 'it may be difficult for age below 3 to manage' is because, for handwriting, it relates to development of fine motor skills, which varies from kid to kid. Not to mean they are not clever enough.
原帖由 beemaggie221 於 08-9-18 12:10 發表
我囡都係細囡黎, 佢下個月=10月先3歲, 佢HANDLE得OK喇.  都係果句> 習慣黎者, 就算比佢大一年先寫, 佢都一樣要適應架喇~  !  我咁講唔知岩唔岩呢?!@   可能會有好多人話我咁樣迫個囡 (包括我99, 但係D小朋友佢地又 ...

作者: beemaggie221    時間: 08-9-18 12:26

原帖由 LA 於 08-9-18 12:19 發表
Your daughter is really smart.

Just to clarify, what i mean 'it may be difficult for age below 3 to manage' is because, for handwriting, it relates to development of fine motor skills, which varies f ...


ic,  請問你小朋友返緊柑桔園 ?  課程係點架? 我果時都有報, 最後無考, 因聽人講話好谷, 只得死讀, 無咩課外活動, 係咪呢?
作者: LA    時間: 08-9-18 14:46

Hi beemaggie,
u may refer to the thread for ref.

http://forum.edu-kingdom.com/viewthread.php?tid=1334119&extra=page%3D3&page=1

原帖由 beemaggie221 於 08-9-18 12:26 發表 ic,  請問你小朋友返緊柑桔園 ?  課程係點架? 我果時都有報, 最後無考, 因聽人講話好谷, 只得死讀, 無咩課外活動, 係咪呢?

作者: 靚媽唔易做    時間: 08-9-18 15:27

康傑今個sat有open day喎, 3-6點, 有興趣既mami可以去望望.
作者: silvia_ng    時間: 08-9-18 17:10

原帖由 LA 於 08-9-18 11:52 發表
柑桔園 has no homework yet.

Sounds it is difficult for small BB (though below age of 3) to manage 康傑s homework.


oh...我仲以為佢地咁谷添...

我仔女讀緊呢間都好鬼谷...不過都唔係九龍塘名校...
K2下學期都默書
K1下學期寫中文字(先教筆劃)
作者: moubb    時間: 08-9-22 09:19

我星期六去咗康傑個open day。

聽佢介紹到話k3要默書同作文,真係嚇到死。
作者: OnlyOne    時間: 08-9-22 09:50

我覺得如果間kinder無學卷又唔出名,佢地好多時都會用"深"&"谷"黎作賣點~
當然buy it or not,任君選擇~
原帖由 moubb 於 08-9-22 09:19 發表
我星期六去咗康傑個open day。

聽佢介紹到話k3要默書同作文,真係嚇到死。

作者: beemaggie221    時間: 08-9-22 12:41

原帖由 OnlyOne 於 08-9-22 09:50 發表
我覺得如果間kinder無學卷又唔出名,佢地好多時都會用"深"&"谷"黎作賣點~
當然buy it or not,任君選擇~


轉個角度睇,都係k3先默書, 測驗, 而唔係k1就開始.  其實k3比佢地慢慢適應, 好過上到小一先黎.  因為kindergarden既take care始終比小學好d, 老師會話比小朋友聽咩叫測驗, 默書.  上到小一, 老師未必會同小朋友講咁多, 因佢suppost佢地識.  我有個朋友, 佢大囡既kg太活學得滯, 無test, 無dictation,小學時第一次默書交白卷, 其實d野佢全部都識,但係唔知老師派卷比佢做咩.  雖然小朋友適應得好快,最終會知道係點, 不過白白交卷就無謂喇~同埋後期要追番之前既分, 都幾辛苦.
唔識就話者, 最慘佢識晒.
作者: baomei    時間: 09-4-13 23:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: msquare    時間: 09-4-16 00:30

AIYA...worry ar...since my baby is Dec baby. I am going to have interview this Sat...after reading your message, I am a bit worry my baby is so hard to catch up the difficult schedule in this school ar....

But I buy they have everyday English lesson lor....

aii.....they said they can give me result once after interview ar....hard to make decesion ar....
作者: yutung    時間: 09-4-16 02:13

how about maths and chinese? what did they learn from k1?
作者: 翁心怡    時間: 09-4-16 12:29

2歲寫字對小朋友小肌肉發展有影響喎, 仲有k2小朋友要默書好似誇左d囉, 怒我直言, 過份摧谷對小朋友未必係好事..
睇嚟呢間學比九龍塘那些名校仲要出位喎..

原帖由 beemaggie221 於 08-9-18 10:37 發表
唔好意思, 咁遲先覆到你地.  

哈, 乜解你地咁醒知係邊間既?  想賣下關子都唔得添.  無錯, 係康傑中英文幼稚園 (青衣).

起初, 我囡見到D細楷字都唔願寫, 因為細楷既多數又彎,圈之類, 相比大楷多數係直橫居多.  後來 ...

作者: msquare    時間: 09-4-16 16:49

HAR??!! 甘如果我個女係06年尾小B....係咪唔應該比佢去間甘"深"的KG呢....佢會唔會好辛苦??

但如果日日有1.5HR英文老師...又好好甘....

好煩....有冇人有comment呀???
作者: ha!    時間: 09-4-20 00:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PinguLinusLee    時間: 09-4-20 09:30

想問問青衣康傑有沒有暑假班讓校外生讀?  如有的話課程內容有什麼??
作者: ysnmama    時間: 09-4-20 11:37

聽聞一些不是一般傳聞深及谷的幼稚園. 他們課程比起出名的更深更谷也很早寫字. 只是他們不在九龍塘區及歷史長. 所以大家根深柢固一說深及谷就只是根德園. 其實樂基或劍鳴. 他們也不會輕鬆的. 但就猜不到康傑也不遑多讓. 有過之而無不及. 其實現今"市場"也多只因應家長的"需要"而配合. 若要配合本地小學又要如此配合才可以.
作者: venuscc    時間: 09-4-20 15:04

我女女今年9月會入讀一間有小學、中學嘅幼稚園,過兩年會轉一條龍,呢間都算系出名嘅女校之一掛(見仁見志),不過幼稚園和小學出名是活動教學,一啲都唔谷,幼稚園連英文書都無,不過,我自己覺得課程深淺同小朋友學唔學到野系兩會事,學校K3畢業生年年直升原校或者考去同類名校幾乎佔全數,連中、小學部校長都話想全數收番晒幼稚園部學生(不過因為小學系津校,收生有限制),因為佢地十分清楚自己學生質素,就系因為咁,所以我小朋友由傳統學校轉來呢間到讀,希望可以更加適會佢啦。
作者: 07090610    時間: 09-4-20 15:34

以我所知from Mon to Fri 好似有d 興趣班,外來生都可以報,但summer course 就唔知la,妳不如試吓打去問。有關康傑好"谷"d小朋友讀書寫字,其實我又唔係好覺wor!我都無咩聽到d家長咁講。我聽過學校總校長講過有關k1-K3既課程內容,都好正常,好活動教學。英文方面會用phonics方式教小朋友,課程好似係學校同教育學院一齊design既(如果我無記錯),又可以上internet溫習英文。其他教學都ok!



原帖由 PinguLinusLee 於 09-4-20 09:30 發表
想問問青衣康傑有沒有暑假班讓校外生讀?  如有的話課程內容有什麼??





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5