教育王國
標題: 維多利亞vs玫瑰崗 [打印本頁]
作者: foggyao 時間: 08-9-9 17:19 標題: 維多利亞vs玫瑰崗
女女讀緊nursery, 應該唔會報讀維多利亞小學, 想知值唔值得放棄維多利亞幼稚園, 去報考玫瑰崗幼稚園呢?
而玫瑰崗小學係咪都各方面係咪都係好好呢?
煩惱中... 唔該!
作者: sasa_p 時間: 08-9-11 00:32
我有朋友個bb係讀玫記, 佢就話好好! 仲叫我一定要報tim! 佢話果度d老師個個都好有愛心, 加上地方大小朋友活動空間多, 不過玫記係一間程度唔淺既學校, 所以父母跟功課就要多費神! 但當上到小學時小朋友就會好容易適應, 由其將來會報讀傳統學校, 因為佢地比起出面d幼稚園課程會教早一年!
除非妳會考慮報Int'l school, 咁維記一定適合不過! 其實我個人覺得維記係名氣大, 但課程方面......我相信一定唔會深得去邊! 因為我以前同事個囝囝都係呢間出來, 除了英文好之外, 好似咩都唔係好識, 之後上左九龍塘某名校都讀得好辛苦!!
以上資料希望會幫到妳!
p.s> 本來我都有諗過幫我個囝報維記, 不過自從呢幾個月上完佢地個pg之後就已經打消左呢個念頭, 因為實在太"har", 唔係我杯茶! Anyway~ 希望妳會同囡囡搵到間o岩心水既學校啦!
原帖由 foggyao 於 08-9-9 17:19 發表 
女女讀緊nursery, 應該唔會報讀維多利亞小學, 想知值唔值得放棄維多利亞幼稚園, 去報考玫瑰崗幼稚園呢?
而玫瑰崗小學係咪都各方面係咪都係好好呢?
煩惱中... 唔該! ...
[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-11-22 20:47 編輯 ]
作者: foggyao 時間: 08-9-11 14:56
原帖由 sasa_p 於 08-9-11 00:32 發表 
我有朋友個bb係讀玫記, 佢就話好好! 仲叫我一定要報tim! 佢話果度d老師個個都好有愛心, 加上地方大小朋友活動空間多, 不過玫記係一間程度唔淺既學校, 所以父母跟功課就要多費神! 但當上到小學時小朋友就會好容易適應 ...
多謝晒你嘅意見呀, 咁我都會比呀女試下!
我係想女女讀傳統學校+天主教, 想起碼有小學backup嘅.
但之前我有個朋友講玫瑰崗幼稚園ok, 但小學成績麻麻, 中學唔好稔, 如佢揀, 佢會留晌維記, 再考其他小學 或 去考蘇浙, 因蘇浙幼稚園&小學都好好多(但蘇浙唔係天主教, 所以我無稔), 我聽後就一直都心大心細.
咁再想問, 玫瑰崗小學d學生多數派去邊? 同埋佢中學係咪真係咁差? 朋友話佢只屬band 2.
作者: 七點半 時間: 08-9-11 15:23
我都聽講玫瑰崗中學麻麻地...要傳統+天主教+有小學都幾難...除非你唔介意要比錢讀, 就可以考慮st. paul's kindergarten 有學卷, 不過, 小學同中學要比錢...
原帖由 foggyao 於 08-9-11 14:56 發表 
多謝晒你嘅意見呀, 咁我都會比呀女試下!
我係想女女讀傳統學校+天主教, 想起碼有小學backup嘅.
但之前我有個朋友講玫瑰崗幼稚園ok, 但小學成績麻麻, 中學唔好稔, 如佢揀, 佢會留晌維記, 再考其他小學 或 去考蘇 ...
作者: Miuccia224 時間: 08-9-11 16:08
Hi ,
I am also expecting my little girl 讀傳統學校+天主教; if有小學backup will be Perfect.
I am expecting to apply 玫瑰崗 + St Paul Kg
But my dream Primary school to be St.Mary's so that if 玫瑰崗 vs KV , which one is better ar ?
I am planning to move to HungHom or TST
Thanks & wait for advice.
Miuccia mommy
作者: sasa_p 時間: 08-9-12 02:40
其實眾所周知玫記小學真係唔掂, 所以有好多人讀完幼稚園都會走人!! 而我會plan囝囝讀完佢地既幼稚園之後都會轉其他學校! 我既target都係同妳地一樣: 要傳統同埋最好係天主教學校!
faggyao: 其實點解妳唔試吓st.paul? 佢地有一條龍加上都係天主教學校! 妳可以考慮吓喎! 不過妳都可以讀完玫記之後再考其他, 例如: 瑪莉曼都係一個唔錯既選擇啊!
*唔知有無估錯, 我諗妳一定係教友:)
Miuccia224: 妳將會搬去九龍如果揀玫記會唔會好遠呀? 不過既然妳會搬去九龍可能返KV(係咪根德園?)會方便D喎! 況且KV都係一間好學校啊! 上傅統學校一定無問題~
*妳既target係天主教學校, 唔通妳都係教友?:) 另外都想問吓st.mary在那裡?
[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-12 16:05 編輯 ]
作者: foggyao 時間: 08-9-12 19:27
原帖由 sasa_p 於 08-9-12 02:40 發表 
其實眾所周知玫記小學真係唔掂, 所以有好多人讀完幼稚園都會走人!! 而我會plan囝囝讀完佢地既幼稚園之後都會轉其他學校! 我既target都係同妳地一樣: 要傳統同埋最好係天主教學校!
faggyao: 其實點解妳唔試吓st.paul ...
係呀! 我全家都係教友,同埋我以前都係讀開天主教學校,其實都覺學校有助鞏固我信仰,所以都好希望女女可以入到自己宗教學校。
st paul,我都知好,如女女入到梗好啦! 大把人爭(無論教友or非教友),而且我女女係11月細女,聽聞入到機會都幾渺茫,我都會比佢去試,但其實都預唔得。
另,st mary 尖沙咀,得小學同中學,無kindergarten。
咁你係咪都係教友?同埋我都想知點解玫記小學唔係好得?你係咪都有搜集過佢資料?咁如比你揀,會唔會放棄維記去讀玫記kindergarten,到時再考其他小學?
[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-12 19:31 編輯 ]
作者: bb女女 時間: 08-9-13 21:44 標題: 回覆 # 的文章
請問 st paul係唔係銅鑼灣那一間。
作者: sasa_p 時間: 08-9-14 01:21
foggyao:
係呀~ 我地全家都係教友, 所以先至target天主教學校, 始終都係想由小到大俾小朋友有個環境可以培育到佢地既信仰!
都明白st.paul真係幾多人爭既! 不過我又覺得妳唔駛咁灰, 因為我都有聽過我堂區(即聖保祿)d修女講過如果係教友報入學會有d著數架! 點都好~ 即管俾囡囡試吓囉! 得唔得都係天主既意思嘛! 另外修女都有叫我到時記住報番st.paul, 不過我都怕囝囝同太多女仔相處唔知得唔得!(好似話每班得3個男仔, 所以d男仔通常都會成為俾排斥既對象!) anyway, 都係到時先算喇! 出年先係讀N1, 而家諗又好似太快啊!
另外我都有聽過玫記小學d英文水平幾好, 只係上到中學校風差d~ 因為我教堂都有d小朋友係讀緊玫記小學, 佢地都幾乖同幾有禮貌啊!
不過如果妳問我會唔會維記轉去玫記, 其實呢個問題好睇妳自己想囡囡條路係點! 不如講吓我既諗法先啦! 上到小學我會希望選擇一間傳統學校俾囝囝, 所以幼稚園課程最好唔好太"har", 因為如果太"har"可能上到小學會唔適應! 始終小朋友學習能力無限, 課程深與不深相信他們也會擁有一個愉快的童年, 絕對無捐他們對學習的興趣, 既然這樣我情願選一間既可學多d野又能涵接到傳統小學的幼稚園多過標榜無壓力輕鬆愉快又"har"左幾年既幼稚園喇!
bb女: 係呀~ 我地講緊銅鑼灣果間呀!
[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-14 01:30 編輯 ]
作者: foggyao 時間: 08-9-15 01:02
原帖由 sasa_p 於 08-9-14 01:21 發表 
foggyao:
係呀~ 我地全家都係教友, 所以先至target天主教學校, 始終都係想由小到大俾小朋友有個環境可以培育到佢地既信仰!
都明白st.paul真係幾多人爭既! 不過我又覺得妳唔駛咁灰, 因為我都有聽過我堂區(即聖保祿)d ...
講真我又唔係好灰,我都會比佢去試,只不過我唔會抱太大期望,等自己唔好太失望,我都明一切由天主安排。其實好似你咁,係佢所屬堂區,可能會有修女幫手,同埋佢會似終同你成日見面,了解你家庭狀況,小朋友平時狀況,機會係大,我都明呢個道理。但我唔係屬你個堂區,講真就真係同好多人一樣,好睇面試表現喇!
咁聽你咁講,玫記小學又唔係真係咁差,不過我有擔心如佢無中學銜接,咁佢到時中學點算,你知,中學個年紀,佢學好學壞比入到差小學更甚!
我真係好開心可以度同你分享呀! 可唔可以keep住同你交流?
[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-15 01:05 編輯 ]
作者: sasa_p 時間: 08-9-15 21:16
foggyao:
我都好開心可以o係度識到妳! 仲要係教友tim! 感覺真係唔同啊! 希望大家keep in touch啦!
其實妳都唔駛咁擔心既! 我報玫記都真係淨係鍾意佢地間幼稚園, 至於小學與中學係咪會繼續讀, 其實都真係好睇我地個小朋友係咪真係適合間學校, 又或者學校係咪適合佢地!! 總之我既心態就係讀住先再諗其他既可能性! 始終同區既天主教學校都有好幾間, 所以我地都有好多選擇, 再唔係去番九龍果邊囉! 總之就唔怕無學校收, 係怕佢地追唔追得上o者!
係呢~ 妳係邊個堂區架?
原帖由 foggyao 於 08-9-15 01:02 發表 
講真我又唔係好灰,我都會比佢去試,只不過我唔會抱太大期望,等自己唔好太失望,我都明一切由天主安排。其實好似你咁,係佢所屬堂區,可能會有修女幫手,同埋佢會似終同你成日見面,了解你家庭狀況,小朋友平時狀況,機會係 ...
作者: foggyao 時間: 08-9-16 08:50
原帖由 sasa_p 於 08-9-15 21:16 發表 
foggyao:
我都好開心可以o係度識到妳! 仲要係教友tim! 感覺真係唔同啊! 希望大家keep in touch啦!
其實妳都唔駛咁擔心既! 我報玫記都真係淨係鍾意佢地間幼稚園, 至於小學與中學係咪會繼續讀, 其實都真係好睇我地個 ...
係呀係呀, 知你都係教友覺得好親切! 你講得arm, 可能我稔得太長遠, 我連佢中學都稔埋, 哈哈!
我唔係住港島區㗎, 但我心儀d學校都响港島, 我稔學校時仲要稔埋校車, 為左呀女, 我多左好多嘢稔!
我住將軍澳㗎, 堂區係聖安德肋, 因我區無心水學校, 所以要垮區, 在派位方面, 我已少左個希望喇, 我無左住同區嘅優勢! 不過我知天主會好照顧我哋嘅, 希望一切順利啦!
[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-16 08:52 編輯 ]
作者: sasa_p 時間: 08-9-16 14:01
foggyao:
算啦! 而家做人父母都係咁架喇! 妳估以前果代天生天養咩! 真係唔係咁簡單~ 所以妳絕對係一個好媽媽! 大家要一齊努力, 為小朋友既將來奮鬥! 妳講得o岩, 天主真係會睇住我地, 而我亦都相信佢會為我地作出最好既安排哩!
妳住將軍澳返學又真係遠左d, 不過為左個女都無法子! 我明架! 真係要做左人阿媽先明~ 希望妳囡囡最終會入到間心儀學校啦!
係喎! 其實而家妳囡囡在維記讀成點呀? 課程係咪真係好輕鬆既呢?
原帖由 foggyao 於 08-9-16 08:50 發表 
係呀係呀, 知你都係教友覺得好親切! 你講得arm, 可能我稔得太長遠, 我連佢中學都稔埋, 哈哈!
我唔係住港島區㗎, 但我心儀d學校都响港島, 我稔學校時仲要稔埋校車, 為左呀女, 我多左好多嘢稔!
我住將軍澳㗎, 堂 ...
[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-11-22 20:54 編輯 ]
作者: foggyao 時間: 08-9-17 16:17
原帖由 sasa_p 於 08-9-16 14:01 發表 
foggyao:
算啦! 而家做人父母都係咁架喇! 妳估以前果代天生天養咩! 真係唔係咁簡單~ 所以妳絕對係一個好媽媽! 大家要一齊努力, 為小朋友既將來奮鬥! 妳講得o岩, 天主真係會睇住我地, 而我亦都相信佢會為我地作出最好 ...
佢而家讀緊nursery,我都唔知佢學到乜,因佢唔肯講,輕鬆就一定喇,咁我又無期望佢nursery會要學識好多知識上,我都係想佢先習慣獨自返學模式先,同埋學點同咁多小朋友一齊相處。
你好犀利,整埋blog,我老公成日叫我整,我都懶整,我會得閒上你個blog到睇喇!
作者: sasa_p 時間: 08-9-17 23:51
係啦! 好多朋友都話小朋友讀幼稚園最緊要輕鬆同埋無壓力, 但我又曾經睇過好多幼教書都有話:
小朋友個腦6歲前發展得最快也是最關鍵, 他們每天也在不停地吸收新事物, 在他們而言原來根本不會分辨深與淺, 而所謂知識的深淺只是我們家長的定義, 但在他們眼裡都只不過是一堆只知道要吸收的事物! 所以千萬不要浪費保貴的6年, 盡量令小朋友接觸多些事物和吸收多些知識!
睇完呢D書之後就更加令我地D唔係好識野既家長覺得煩惱, 一方面好想佢有個快樂童年, 另一方面又唔想佢錯過左黃金6年, 又怕"har"得制上小學會追唔掂!
但其實讀玫記都有D擔心,(當然如果係收既話) 因我朋友都有話佢地課程都算幾深, 眼見有家長見個仔頂唔順都轉左第二間! 所以如果小朋友真係入左, 到時我地家長們都要努力d先得啊!!
*玫記open day妳會去嗎?
原帖由 foggyao 於 08-9-17 16:17 發表 
佢而家讀緊nursery,我都唔知佢學到乜,因佢唔肯講,輕鬆就一定喇,咁我又無期望佢nursery會要學識好多知識上,我都係想佢先習慣獨自返學模式先,同埋學點同咁多小朋友一齊相處。
你好犀利,整埋blog,我老公成日叫 ...
[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-17 23:52 編輯 ]
作者: foggyao 時間: 08-9-18 14:10
原帖由 sasa_p 於 08-9-17 23:51 發表 
係啦! 好多朋友都話小朋友讀幼稚園最緊要輕鬆同埋無壓力, 但我又曾經睇過好多幼教書都有話:
小朋友個腦6歲前發展得最快也是最關鍵, 他們每天也在不停地吸收新事物, 在他們而言原來根本不會分辨深與淺, 而所謂知識的 ...
係呀, 我都聽過, 所以我都唔想佢太har, 因我想佢讀傳統小學.
open day, 會係幾時?
其實open day, 係咪都係學校介紹自己之類, 咁佢一定係講晒自己最好嘅一面/ 理念, 所以我知好多學校有, 但我都無去過. 如你話, 佢已收左我女女, 搞嘅迎新日, 反而我一定會去, 因我會想知點樣同學校合作去培養小朋友成長.
咁其實, 我去呢d open day, 對面試有無幫助?
作者: sasa_p 時間: 08-9-19 12:13
我聽朋友講佢地個open day純粹係交申請表同埋佢會有老師帶d家長周圍參觀同埋介紹吓(可以唔join交完form走人都得)! 不過既然去得交form我諗都會有興趣順便睇埋學校環境, 所以我都會去架! 佢地個open day會11月1日舉行, 到時要帶埋form去!! 但詳情好似會再公佈!
不過我諗緊到時好唔好帶埋個仔去, 但又怕佢會扭計~ hehe! 算啦! 仲有成個月, 都係到時先算啦!!
仲有你話去open day對面試有無幫助!? 我知有d學校既open day係會好似簡介會咁講晒學校d教育理念etc., 其實我又覺得去了解吓學校既理念或作風然後in既時候當佢問我地問題時我地分分鐘可以拎番出來講~ 投其所好嘛! 所以如果對間學校有興趣去吓都無訪啊! 對面試應該唔多唔少都有d幫助!!
係呢! 維記讀k1駛唔駛再in過架? 定係會直升唔駛再in既呢? 係喎~ 點解妳n1時唔考慮玫記既?
原帖由 foggyao 於 08-9-18 14:10 發表 
係呀, 我都聽過, 所以我都唔想佢太har, 因我想佢讀傳統小學.
open day, 會係幾時?
其實open day, 係咪都係學校介紹自己之類, 咁佢一定係講晒自己最好嘅一面/ 理念, 所以我知好多學校有, 但我都無去過. 如你話 ...
[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-19 12:22 編輯 ]
作者: foggyao 時間: 08-9-20 18:17
原帖由 sasa_p 於 08-9-19 12:13 發表 
我聽朋友講佢地個open day純粹係交申請表同埋佢會有老師帶d家長周圍參觀同埋介紹吓(可以唔join交完form走人都得)! 不過既然去得交form我諗都會有興趣順便睇埋學校環境, 所以我都會去架! 佢地個open day會11月1日舉行 ...
啊! 原來要親身去交form,咁我諗都會順便睇埋。
維記直上k,唔洗再interview。
我女女係細b同埋我想佢做細女,因屋企成日都得姐姐對住佢,平日比姐姐帶佢去playgroup,又好似玩來玩去都係咁,又唔見佢學到乜一齊玩。(我喜歡同佢一齊上堂,但我只可安排到sat or sun,平日佢好無聊,局住都要比姐姐同佢去playgroup)。
因n班只收足兩歲小朋友,新學年中,我女女都未夠兩歲,而我唔想佢做n班插班生,因要再等多成半年先有得開學,同埋到時小朋友都適應晒,我個女先去join,佢會更難適應(我諗)。
新學年n班中,係得維記收1歲8個月大新生咋,因佢個名叫pre-n,可能咁,可以收未足兩歲小朋友。所以我無報玫記n班。
你好犀利,咁快知佢有open day同確實日子,我淨知10月上網有得download form 咋! 你資料好足!! thx!
[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-20 18:22 編輯 ]
作者: BabyHilary 時間: 08-9-20 18:42
foggyao,
我都係教友, 享st andrew返church架!
其實st andrew kindergarten好唔好,
學校環境一流不過唔知課程點樣,
我準備第日同小朋友跨區考小學,
所以而家都唸緊揀咩kinder好﹗
妳個係囡囡都好, 好多天主教幼稚園直屬小學係女校,
我嗰個係仔, 仲要九龍城多數基督教, 揀香港區又好遠﹗
原帖由 foggyao 於 08-9-16 08:50 發表 
係呀係呀, 知你都係教友覺得好親切! 你講得arm, 可能我稔得太長遠, 我連佢中學都稔埋, 哈哈!
我唔係住港島區㗎, 但我心儀d學校都响港島, 我稔學校時仲要稔埋校車, 為左呀女, 我多左好多嘢稔!
我住將軍澳㗎, 堂 ...
作者: sasa_p 時間: 08-9-20 22:45
BabyHilary,
Hi, 原來妳同foggyao都係同一個堂區, 可能見過面都唔出奇喎! 真係有緣喇!
唔知妳講果間係咪在將軍澳? 因為咁o岩我買左本書, 入面都有講啊! 睇完後有以下重點可供妳參考:
- 校舍有7000呎廣闊空間, 小朋友有足夠空間發展大小肌肉, 學校成立4年, 已建立良好口碑
- 課程主要係活動教教學, 專題研習和設計活動, 以開放式的教學方式培養他們獨立思考的能力
- 該校的校長認為, 最重要還是培養孩子在德育及危機處理能力
- 學校有一計畫叫: 大哥哥大姐姐計劃, 是高班的學生以一對一方式向幼班學生閱讀故事, 此有助提升雙方的語言水平和有機會讓高班孩子學習照顧幼小
- 老師大多會creat一些問題去引導學生如何去解決, 從而訓練他們自我解決問題的能力!
希望資料可以幫到妳替囝囝搵間好學校啦!
原帖由 BabyHilary 於 08-9-20 18:42 發表 
foggyao,
我都係教友, 享st andrew返church架!
其實st andrew kindergarten好唔好,
學校環境一流不過唔知課程點樣,
我準備第日同小朋友跨區考小學,
所以而家都唸緊揀咩kinder好﹗
妳個係囡囡都好, 好多天主教幼稚園直 ...
[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-20 22:49 編輯 ]
作者: foggyao 時間: 08-9-21 00:47
原帖由 BabyHilary 於 08-9-20 18:42 發表 
foggyao,
我都係教友, 享st andrew返church架!
其實st andrew kindergarten好唔好,
學校環境一流不過唔知課程點樣,
我準備第日同小朋友跨區考小學,
所以而家都唸緊揀咩kinder好﹗
妳個係囡囡都好, 好多天主教幼稚園直 ...
hihi,真係開心,越來越多教友相聚!
sasa_p,係呀,間幼稚園直頭貼住間教堂,同一個閘口! 有機會參觀間教堂,我覺得都幾靚,同埋令人好有歸屬感! 係喎,你話仔仔出年先讀n班,咁你個報名時間係同我個女報k班時間一樣咩?同一日open day?
*我日想再save你個blog add,你amend段內文,我搵唔返喇,你可唔可以pm返比我呀?唔該!
BabyHilary,你bb幾大呀?
教堂間幼稚園係好得,由嬸嬸至高層都好好,好有愛心一間學校,佢小學係聖安德肋小學(男女校,健明村頭),都將軍澳。
學校課程,我就聽講唔會好似出面學校咁深,佢kinder小朋友都係好開心咁返學。
但因我心目中想女女讀女校,同埋我唔想佢將軍澳區讀書(唔知係咪我偏見,但我真係好驚將軍澳區放學環境,由其學校貼近屋村,我相信佢小一至小四都會ok,但我怕佢小五,小六,開始大時,就會較容易學壞)。
九龍塘區,我覺得多數係名牌幼稚園多,但無乜直屬小學,到小學時又要我諗過! 哈哈! 我比較怕麻煩!
同埋其實我覺得住將軍澳區,講返學,港島區不比九龍塘遠好多,我心目中,最緊要有校車到,車程約35-40mins,我都接受到。
我而家陀緊個係仔,所以不久將來有你而家煩惱加上我真係唔識'仔'校! 初頭我一知係仔,真係好頭痕,但我有幾個fd講,而家唔好諗咁多,一心想點安排女女,就照做,到仔仔時,我會識得點handle,唔好比仔仔性別搞亂自己planning!
[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-21 00:59 編輯 ]
作者: sasa_p 時間: 08-9-21 01:08
foggyao,
係呀! 見到主內既姊妹真係特別親切啊! 有機會真係好想去吓妳地個堂區參加彌撒呀!
原來妳有左BB呀! 仲要係囝囝tim~ 一仔一女夠晒數啊! 真的替妳高興, 湊到個好字嘛! 其實我都好想追多個女, 希望天主快d賜俾我地啦!
係呀! 玫記open day係for所有入學申請, 所以我地係同一日架! 唔知會唔會見到妳呢? hehe~ 見到我記住叫我喎! :)
原帖由 foggyao 於 08-9-21 00:47 發表 
hihi,真係開心,越來越多教友相聚!
sasa_p,係呀,間幼稚園直頭貼住間教堂,同一個閘口! 有機會參觀間教堂,我覺得都幾靚,同埋令人好有歸屬感! 係喎,你話仔仔出年先讀n班,咁你個報名時間係同我個女報k班時間一樣咩?同一 ...
作者: foggyao 時間: 08-9-21 01:17
原帖由 sasa_p 於 08-9-21 01:08 發表 
foggyao,
係呀! 見到主內既姊妹真係特別親切啊! 有機會真係好想去吓妳地個堂區參加彌撒呀!
原來妳有左BB呀! 仲要係囝囝tim~ 一仔一女夠晒數啊! 真的替妳高興, 湊到個好字嘛! 其實我都好想追多個女, 希望天主快d賜俾 ...
好呀! 如無意外,我諗我兩公婆都會去open day,
諗緊帶唔帶女女去,
去 ~ 比佢睇鐘唔鐘意個環境;
唔去 ~ 因佢無耐性,坐唔定,怕佢會搞事/ 破壞 / 扭計!
作者: sasa_p 時間: 08-9-21 01:24
Exactly, 我同老公都係咁諗, 所以都係到時睇情況再決定!! 不過我諗唔帶佢地就會輕鬆D同埋如果有咩要問老師都可以傾得耐D嘛!
原帖由 foggyao 於 08-9-21 01:17 發表 
好呀! 如無意外,我諗我兩公婆都會去open day,
諗緊帶唔帶女女去,
去 ~ 比佢睇鐘唔鐘意個環境;
唔去 ~ 因佢無耐性,坐唔定,怕佢會搞事/ 破壞 / 扭計! ...
作者: foggyao 時間: 08-9-21 01:37
你arm你arm,都係唔帶唯妙,收先去睇都未遲!
作者: sasa_p 時間: 08-9-21 01:44
係喎! 你仲未話我知維記N1係咪直升K1架? 仲有點解妳N1時唔報玫記既?
原帖由 foggyao 於 08-9-21 01:37 發表 
你arm你arm,都係唔帶唯妙,收先去睇都未遲!
作者: foggyao 時間: 08-9-21 01:48
原帖由 foggyao 於 08-9-20 18:17 發表 
維記直上k,唔洗再interview。
我女女係細b同埋我想佢做細女,因屋企成日都得姐姐對住佢,平日比姐姐帶佢去playgroup,又好似玩來玩去都係咁,又唔見佢學到乜一齊玩。(我喜歡同佢一齊上堂,但我只可安排到sat or sun,平日佢好無聊,局住都要比姐姐同佢去playgroup)。
因n班只收足兩歲小朋友,新學年中,我女女都未夠兩歲,而我唔想佢做n班插班生,因要再等多成半年先有得開學,同埋到時小朋友都適應晒,我個女先去join,佢會更難適應(我諗)。
新學年n班中,係得維記收1歲8個月大新生咋,因佢個名叫pre-n,可能咁,可以收未足兩歲小朋友。所以我無報玫記n班。
...
答左你喇! 玫記係咪應該都係直上?
介唔介意比返你個blog add我,我missed !
[ 本帖最後由 foggyao 於 08-9-21 02:12 編輯 ]
作者: sasa_p 時間: 08-9-21 02:12
剛PM了妳~
原帖由 foggyao 於 08-9-21 01:48 發表 
答左你喇! 玫記係咪應該都係?
介唔介意比返你個blog add我,我missed !
[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-21 09:07 編輯 ]
作者: BabyHilary 時間: 08-9-21 18:25
sasa_p,
多謝妳d資料呀, 我入過學校一次, 真係覺得環境好好﹗
不過我唔想仔仔讀tko or kwun tong小學,
3年後一定會同仔仔用自行分配學位報出面d小學,
touchwood唔得就考私立小學﹗
唔知st andrew kinder程度升出面d小學涵接如何?
原帖由 sasa_p 於 08-9-20 22:45 發表 
BabyHilary,
Hi, 原來妳同foggyao都係同一個堂區, 可能見過面都唔出奇喎! 真係有緣喇!
唔知妳講果間係咪在將軍澳? 因為咁o岩我買左本書, 入面都有講啊! 睇完後有以下重點可供妳參考:
- 校舍有7000呎廣闊空間, 小朋 ...
[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-21 18:56 編輯 ]
作者: BabyHilary 時間: 08-9-21 18:42
foggyao,
一個好字, 恭喜妳呀﹗
我同妳嘅開心同憂慮應該差不多wor,
我仔仔就快2歲, 女女arm arm 5個月大﹗
我都唔想小朋友讀tko小學中學呀,
所以打算第日自行分配學位考出面d小學,
我地第1胎有20分, 都可以試下天主教名校﹗
問題係我同妳嘅大b如果讀左男校/女校,
即係細b唔可以讀, 加上冇左首名出生子女嗰5分,
揀學校會麻煩d囉﹗
我暫時plan如果大仔讀男校,
第日希望細女入到st paul or 聖心,
有直屬小學中學就有保障dd﹗
唔知點解淨係有女修會辦幼稚園,
所以幾乎全部天主教幼稚園直屬小學都係女校,
男修會淨係得st joseph kinder,
冇學劵+過海校車都幾貴,
得k2, k3 only, 而且好難考.
原帖由 foggyao 於 08-9-21 00:47 發表 
BabyHilary,你bb幾大呀?
教堂間幼稚園係好得,由嬸嬸至高層都好好,好有愛心一間學校,佢小學係聖安德肋小學(男女校,健明村頭),都將軍澳。
學校課程,我就聽講唔會好似出面學校咁深,佢kinder小朋友都係好開心咁返學。
但因我心目中想女女讀女校,同埋我唔想佢將軍澳區讀書(唔知係咪我偏見,但我真係好驚將軍澳區放學環境,由其學校貼近屋村,我相信佢小一至小四都會ok,但我怕佢小五,小六,開始大時,就會較容易學壞)。
九龍塘區,我覺得多數係名牌幼稚園多,但無乜直屬小學,到小學時又要我諗過! 哈哈! 我比較怕麻煩!
同埋其實我覺得住將軍澳區,講返學,港島區不比九龍塘遠好多,我心目中,最緊要有校車到,車程約35-40mins,我都接受到。
我而家陀緊個係仔,所以不久將來有你而家煩惱加上我真係唔識'仔'校! 初頭我一知係仔,真係好頭痕,但我有幾個fd講,而家唔好諗咁多,一心想點安排女女,就照做,到仔仔時,我會識得點handle,唔好比仔仔性別搞亂自己planning!
[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-21 18:55 編輯 ]
作者: sasa_p 時間: 08-9-21 23:27
BabyHilary,
其實我又唔敢對呢間學校有咩評語, 因為始終都無識人o係入面讀嘛! 所以我建議妳可以搵日去學校門口做吓research! 雖然好老套, 但一定會搵到妳要既答案!
不過唔知點解我成日聽d學校一話用"活動教學"就硬係覺得d課程係淺d! 但呢d可能都係我既bias! 
oh~ 原來你都已經有2個小朋友架喇! 真係好喇~ 可以收工, 仲係一仔一女, 真係羨慕啊!
都明白妳既想法, 如果囝囝入左男校咁到囡囡入小學時又無左個幾分! 唉~ 又真係好難諗喎! 不過妳有無諗過想囝囝入邊間小學呀?
原帖由 BabyHilary 於 08-9-21 18:25 發表 
sasa_p,
多謝妳d資料呀, 我入過學校一次, 真係覺得環境好好﹗
不過我唔想仔仔讀tko or kwun tong小學,
3年後一定會同仔仔用自行分配學位報出面d小學,
touchwood唔得就考私立小學﹗
唔知st andrew kinder程度升出面d小 ...
作者: BabyHilary 時間: 08-9-22 09:39
sasa_p,
想囝囝讀邊間...我唔敢講, 怕比人笑我妄想呀﹗
其實全港天主教名校都係得幾間,
而且9成係男校/女校, 我唸你都估到啦﹗
一般25分一定中, 20分就要抽,
曾經睇過一個mama話,
好運嘅200抽1都抽中, 唔好運2抽1都唔中,
所以我都係抱住試下嘅心態﹗
而且我覺得自行派位揀男校/女校機會大過男女校,
因為兄姊就讀該校嘅必收位一定少過男女校,
咁計分位就會相對增加﹗
不過我老公好反對仔女讀男校/女校呀,
我同意男女校比較正常, 因為社會本身係有男有女,
但無可否認某些男校/女校辦學質素真係好好,
otherwise唔會年年放榜都係嗰幾間出狀元,
我唸呢d學校考第尾都過14分囉﹗
而家我同老公抗衡緊, 希望3年後佢會軟化﹗
原帖由 sasa_p 於 08-9-21 23:27 發表 
BabyHilary,
其實我又唔敢對呢間學校有咩評語, 因為始終都無識人o係入面讀嘛! 所以我建議妳可以搵日去學校門口做吓research! 雖然好老套, 但一定會搵到妳要既答案!
不過唔知點解我成日聽d學校一話用"活動教學"就硬係 ...
作者: sasa_p 時間: 08-9-22 14:32
我同老公反而都覺得淨男OR淨女校會好D, 因為我地大家都覺得校風會純樸D,因為老公以前都係讀男校, 所以都想囝囝讀男校, 我又唔覺因為男校會影響社交, 有時都好睇屋企點灌輸正確觀念, 加上日常生活上都有好多機會接觸到女性, 反而我地怕個仔早拍拖仲會影響學業tim!
係呀! 有時都好睇彩數, 但我相信都係天主安排! 唉~ 而家幼稚園都未讀都已經話要諗定小學讀邊間, 都幾頭痛! 你都講得o岩, 來來去去都係果幾間, 不過話時話我都仲未攪得清點計分同埋邊幾間好呀! 真係煩~
原帖由 BabyHilary 於 08-9-22 09:39 發表 
sasa_p,
想囝囝讀邊間...我唔敢講, 怕比人笑我妄想呀﹗
其實全港天主教名校都係得幾間,
而且9成係男校/女校, 我唸你都估到啦﹗
一般25分一定中, 20分就要抽,
曾經睇過一個mama話,
好運嘅200抽1都抽中, 唔好運 ...
作者: BabyHilary 時間: 08-9-23 08:45
sasa_p,
我老公都係男校畢業,
但佢極之反對個仔讀男校,
佢話覺得對個人嘅性格有負面影響, 包括佢自己!
相反我自己讀男女校就想個仔讀男校, 女讀女校﹗
原帖由 sasa_p 於 08-9-22 14:32 發表 
我同老公反而都覺得淨男OR淨女校會好D, 因為我地大家都覺得校風會純樸D,因為老公以前都係讀男校, 所以都想囝囝讀男校, 我又唔覺因為男校會影響社交, 有時都好睇屋企點灌輸正確觀念, 加上日常生活上都有好多機會接觸 ...
作者: sasa_p 時間: 08-9-23 17:49
BabyHilary,
係喎! 乜原來st.Jo kinder無學卷既咩? 乜佢唔係津貼學校來的嗎? 我都有諗過k2時會去考呢間, 雖然係好難入, 但上小一有9成chance會收番, 所以我都會搏一搏, 如果可以繼續升上去就煩少樣嘛! 但聽聞d野好似好深, k2已經要默書!!
原帖由 BabyHilary 於 08-9-22 09:39 發表 
sasa_p,
想囝囝讀邊間...我唔敢講, 怕比人笑我妄想呀﹗
其實全港天主教名校都係得幾間,
而且9成係男校/女校, 我唸你都估到啦﹗
一般25分一定中, 20分就要抽,
曾經睇過一個mama話,
好運嘅200抽1都抽中, 唔好運 ...
作者: BabyHilary 時間: 08-9-23 19:15
sasa_p,
係呀, 佢小學係津校但kinder就冇學劵,
同st paul arm arm相反﹗
不過既然係津校即係大部份學位要統一派位,
咁點收返9成kinder呢?
原帖由 sasa_p 於 08-9-23 17:49 發表 
BabyHilary,
係喎! 乜原來st.Jo kinder無學卷既咩? 乜佢唔係津貼學校來的嗎? 我都有諗過k2時會去考呢間, 雖然係好難入, 但上小一有9成chance會收番, 所以我都會搏一搏, 如果可以繼續升上去就煩少樣嘛! 但聽聞d野好似 ...
作者: sasa_p 時間: 08-9-23 19:54
BabyHilary,
aiya, 真係唔講唔知, 仲見其他bk mami話有9成會收番自己kinder d學生tim! 咁真係要諗吓到時k2報唔報喇! 如妳所說既話點都要統一派位既, 咁就唔駛轉來轉去搞到亞仔咁辛苦啦! 多謝妳既資料啊~
原帖由 BabyHilary 於 08-9-23 19:15 發表 
sasa_p,
係呀, 佢小學係津校但kinder就冇學劵,
同st paul arm arm相反﹗
不過既然係津校即係大部份學位要統一派位,
咁點收返9成kinder呢?
作者: BabyHilary 時間: 08-9-23 20:34
sasa_p,
其實我都唔sure, 不過根據小一入學統籌辦法
>> http://www.edb.gov.hk/FileManager/TC/Content_1511/poa%20lft%202009%20c.pdf
只有私立同直資係可以用成績去"考",
學校亦有權用自己準則收學生,
例如st paul convent school係私立,
所以可以收返9成kinder都唔奇。
但官立同津校就只有統一派位同自行分配學位(即計分),
同埋極小量叩門位, 但轉左小班教學好多名校都不設叩門,
就算st joseph將所有叩門位比哂自己kinder,
應該都唔會收到9成咁多啩?
原帖由 sasa_p 於 08-9-23 19:54 發表 
BabyHilary,
aiya, 真係唔講唔知, 仲見其他bk mami話有9成會收番自己kinder d學生tim! 咁真係要諗吓到時k2報唔報喇! 如妳所說既話點都要統一派位既, 咁就唔駛轉來轉去搞到亞仔咁辛苦啦! 多謝妳既資料啊~
...
[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-23 21:16 編輯 ]
作者: lovetungtung 時間: 08-9-23 22:26
你地好, 我頭痛緊好唔好幫呀女報玫瑰崗, 但撞左1/11 要去蘇淅interview, 所以去唔到open day, 請問有無人知玫瑰崗n1係咪英普? 係唔係唔會用廣東話教學? 升k1-k3 時係咪仲係英普? 謝謝!
作者: BabyHilary 時間: 08-9-23 23:00
sasa_p,
我之前miss左妳個post, 原來妳係st paul堂區,
妳會唔會聽修女講報st paul kinder呀?
我幾鍾意st paul, 不過又係同妳一樣唸法,
一班廿幾女仔3個男仔, 對仔仔係咪唔係幾好呢?
第日又話比佢讀男校,
即係由kinder一大群女仔變到primary全男班,
咁會唔會極端左d呢?
另外點解妳話唔洗咁快唸呀?
妳唔係報09-10 k1咩? 如果係今年要報啦﹗
原帖由 sasa_p 於 08-9-14 01:21 發表 
都明白st.paul真係幾多人爭既! 不過我又覺得妳唔駛咁灰, 因為我都有聽過我堂區(即聖保祿)d修女講過如果係教友報入學會有d著數架! 點都好~ 即管俾囡囡試吓囉! 得唔得都係天主既意思嘛! 另外修女都有叫我到時記住報番st.paul, 不過我都怕囝囝同太多女仔相處唔知得唔得!(好似話每班得3個男仔, 所以d男仔通常都會成為俾排斥既對象!) anyway, 都係到時先算喇! 出年先係讀N1, 而家諗又好似太快啊!
作者: foggyao 時間: 08-9-24 13:03
原帖由 BabyHilary 於 08-9-23 23:00 發表 
sasa_p,
我之前miss左妳個post, 原來妳係st paul堂區,
妳會唔會聽修女講報st paul kinder呀?
我幾鍾意st paul, 不過又係同妳一樣唸法,
一班廿幾女仔3個男仔, 對仔仔係咪唔係幾好呢?
第日又話比佢讀男校,
即係由k ...
sasa_p 個仔09-10係報n1咋! 所以佢唔洗咁快諗。
我都係prefer仔讀男校,女讀女校。
講真,我第一個係女,有第一胎個分,加上女校又比男校多咁多選擇,第時,可能真係會為個仔好頭痕。
作者: BabyHilary 時間: 08-9-24 14:53
原來sasa_p個仔出年先讀2歲班, 明白﹗
仔...真係冇咩幼稚園直上嘅天主教學校wor,
聽聞話聖心kinder仔容易入高主教,
不過日日去堅道返學真係好遠呀﹗
九龍區好多好嘅天主教學校都係津貼, 即係要較運氣!
既然妳都決定女女讀女校, 等個仔2歲再慢慢唸啦﹗
係呢, 妳打算同女女報幾多間kinder呀?
原帖由 foggyao 於 08-9-24 13:03 發表 
sasa_p 個仔09-10係報n1咋! 所以佢唔洗咁快諗。
我都係prefer仔讀男校,女讀女校。
講真,我第一個係女,有第一胎個分,加上女校又比男校多咁多選擇,第時,可能真係會為個仔好頭痕。 ...
[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-24 18:48 編輯 ]
作者: foggyao 時間: 08-9-24 18:44
原帖由 BabyHilary 於 08-9-24 14:53 發表 
原來sasa_p個仔出年先讀2歲班, 明白﹗
仔...真係冇咩幼稚園直上嘅天主教學校wor,
聽聞話聖心kinder仔容易入高主教,
不過日日去堅道返學真係好遠呀﹗
九龍區好多好嘅天主教學校都係津貼, 即係要較運氣,
印象中私立就有 ...
我都係諗住幫佢報4間,但都預唔得,因佢講係完全唔得! 不過比佢試啦,今年唔得下年再接再厲!
作者: BabyHilary 時間: 08-9-24 18:47
我都係唸住報4-6間左右。
妳囡囡唔肯講野咩? 佢幾多月架?
同齡女仔大多比男仔講野叻d定d架喎!
原帖由 foggyao 於 08-9-24 18:44 發表 
我都係諗住幫佢報4間,但都預唔得,因佢講係完全唔得! 不過比佢試啦,今年唔得下年再接再厲!
作者: foggyao 時間: 08-9-24 19:30
原帖由 BabyHilary 於 08-9-24 18:47 發表 
我都係唸住報4-6間左右。
妳囡囡唔肯講野咩? 佢幾多月架?
同齡女仔大多比男仔講野叻d定d架喎!
係囉! 人人都係咁講,佢22個月喇! 但佢講講去都係幾個音,無人知佢講乜。最清楚咪 媽媽 囉,由朝媽到晚,佢連自己個名其中一隻字都講唔清! 你仔仔呢?佢幾大呀?你諗住4-6間,係咪都係男校+天主教?
作者: BabyHilary 時間: 08-9-24 20:47
咁妳囡囡返左nursery有冇明顯進步呀?
我仔仔都係"細仔", 9月尾先2歲,
享屋企或者對住屋企人好多野講, 可以簡單對答﹗
不過面對陌生人就睇心情,
可以開籠雀又可以10問9唔應,
所以我都好擔心interview呀﹗
幼稚園好少分男校女校,
我揀嗰幾間其中3間冇宗教,
另外2間天主教, 就係st andrew同st paul.
玫瑰崗口碑有好有唔好,
不過太遠, 要上半山我唔唸啦﹗
原帖由 foggyao 於 08-9-24 19:30 發表 
係囉! 人人都係咁講,佢22個月喇! 但佢講講去都係幾個音,無人知佢講乜。最清楚咪 媽媽 囉,由朝媽到晚,佢連自己個名其中一隻字都講唔清! 你仔仔呢?佢幾大呀?你諗住4-6間,係咪都係男校+天主教? ...
[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-24 20:55 編輯 ]
作者: sasa_p 時間: 08-9-24 21:12
BabyHilary,
其實我都幾鍾意st.paul kinder架!始終近屋企之餘又有親切感嘛! 難得sister仲極力推介喎!
但我個仔係07年出世嘛! 所以下年都仲係入幼兒園, 但st.paul kinder收3歲, 故此我地都要到出年先諗喇!
我有教友個仔在入面而家讀緊k2, 佢都有講佢囝囝k1頭幾個月都唔開心架! 因為d女同學唔同佢玩, 但幾個月之後又玩埋一齊, 完全適應晒了! 而家仲好鍾意返學tim!
加上我聽講因為上到去係女校, 所以考既男仔唔多, 通常仲要係考親9成都收tim! 故此如果男仔考st.paul機會都好大架! (*再問清楚原來佢地一班裡面會有5個男仔, 唔係3個咁少! hehe~)
所以我地都唔駛太擔心呢個問題, 始終小朋友既適應能力係好強, 真係唔係我地想得咁脆弱啊!
原帖由 BabyHilary 於 08-9-23 23:00 發表 
sasa_p,
我之前miss左妳個post, 原來妳係st paul堂區,
妳會唔會聽修女講報st paul kinder呀?
我幾鍾意st paul, 不過又係同妳一樣唸法,
一班廿幾女仔3個男仔, 對仔仔係咪唔係幾好呢?
第日又話比佢讀男校,
即係由k ...
[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-24 21:15 編輯 ]
作者: sasa_p 時間: 08-9-24 21:21
lovetungtung,
係呀~ 我都知蘇浙interview撞左玫記既open day, 不過我係郵寄去蘇浙, 所以仲未收到消息幾時interview!
以我所知玫記係一星期2日全英文教學、2日全廣東話同埋一日全普通話, 所以無分英唔英普架! 希望幫到妳啦!
原帖由 lovetungtung 於 08-9-23 22:26 發表 
你地好, 我頭痛緊好唔好幫呀女報玫瑰崗, 但撞左1/11 要去蘇淅interview, 所以去唔到open day, 請問有無人知玫瑰崗n1係咪英普? 係唔係唔會用廣東話教學? 升k1-k3 時係咪仲係英普? 謝謝! ...
作者: sasa_p 時間: 08-9-24 21:30
foggyao,
唔駛怕, 好快就會識講好多野架喇! 我個朋友仲驚啦! 個仔成3歲都仲係講好少野, 唔知係咪無讀幼兒班所以慢d呢! 但真係一返k1, 第二個月即刻講好多野喇! 真係講都唔信會咁快呀! 果時我朋友仲慌死佢個仔有事tim!
原帖由 foggyao 於 08-9-24 19:30 發表 
係囉! 人人都係咁講,佢22個月喇! 但佢講講去都係幾個音,無人知佢講乜。最清楚咪 媽媽 囉,由朝媽到晚,佢連自己個名其中一隻字都講唔清! 你仔仔呢?佢幾大呀?你諗住4-6間,係咪都係男校+天主教? ...
作者: BabyHilary 時間: 08-9-24 21:51
sasa_p,
1班5個...都ok wor!
原來少男仔考所以好大機會收?
我仲以為收咁少男仔會好難考得入添﹗
anyway, 報左名先, 睇下得唔得啦﹗
原帖由 sasa_p 於 08-9-24 21:12 發表 
BabyHilary,
其實我都幾鍾意st.paul kinder架!始終近屋企之餘又有親切感嘛! 難得sister仲極力推介喎!
但我個仔係07年出世嘛! 所以下年都仲係入幼兒園, 但st.paul kinder收3歲, 故此我地都要到出年先諗喇!
我有教友 ...
作者: sasa_p 時間: 08-9-24 21:59
BabyHilary,
希望st.paul收你囝囝啦! 俾d信心一定得架!
原帖由 BabyHilary 於 08-9-24 21:51 發表 
sasa_p,
1班5個...都ok wor!
原來少男仔考所以好大機會收?
我仲以為收咁少男仔會好難考得入添﹗
anyway, 報左名先, 睇下得唔得啦﹗
作者: BabyHilary 時間: 08-9-24 23:13
Thanks sasa_p!
原帖由 sasa_p 於 08-9-24 21:59 發表 
BabyHilary,
希望st.paul收你囝囝啦! 俾d信心一定得架!
[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-25 00:35 編輯 ]
作者: foggyao 時間: 08-9-25 14:07
原帖由 sasa_p 於 08-9-24 21:30 發表 
foggyao,
唔駛怕, 好快就會識講好多野架喇! 我個朋友仲驚啦! 個仔成3歲都仲係講好少野, 唔知係咪無讀幼兒班所以慢d呢! 但真係一返k1, 第二個月即刻講好多野喇! 真係講都唔信會咁快呀! 果時我朋友仲慌死佢個仔有事tim ...
Thx sasa_p,
我稔我都好似你個friend咁擔心. 我就係見女女返左個幾月n班都無乜進步, 老師都話佢响學校係唔講嘢, 我都好擔心佢interview時仲係咁.
所以我上兩個禮拜帶左女女去做言語評估, 個治療師都話晌女仔之中, 我女女都叫慢, 佢建議我兩歲3個月見女女都無乜進步, 都要比d course佢上.
而尋日就專登帶佢去健康院check check (原本佢下個期係4歲先要再返去), 睇下有無得refer, 因人人都話等健康院refer, 要等最少一年! 點知係咁比個姑娘寸寸, 話我阿女都未夠兩歲, check唔到....等, 叫我兩歲半先再返嚟!:;pppp:
唉! 我都只係想, 既然一早知佢某一方面係有d問題, 就早早同佢去醫啫!
作者: lovetungtung 時間: 08-9-25 16:24
Thanks Sasa
請問你的資料來源係邊? 係咪有朋友讀緊n1 即2 歲班? 定你所指係k1的安排? 我昨天打去問, 個姐姐話n1 小朋友太細盡可能集中母語, 所以只有廣東話教學, 且無外籍老師, k1開始才有eng 及mandarin, 且只得從外國留學的香港人教英文, 但n1學費要$3800, 如果無外語好似好貴wor...
lovetungtung
原帖由 sasa_p 於 08-9-24 09:21 PM 發表 
lovetungtung,
係呀~ 我都知蘇浙interview撞左玫記既open day, 不過我係郵寄去蘇浙, 所以仲未收到消息幾時interview!
以我所知玫記係一星期2日全英文教學、2日全廣東話同埋一日全普通話, 所以無分英唔英普架! 希望幫 ...
作者: sasa_p 時間: 08-9-25 18:15
foggyao,
乜健康院D姑娘咁衰架! 都唔駛咁串吓嘩! 不過妳都唔駛太擔心, 有時急都急唔來, 如果真係touch-wood有事唯有盡力去幫助佢啦! 一切都唯有交托給天主, 多祈禱也會有幫助啊!
原帖由 foggyao 於 08-9-25 14:07 發表 
Thx sasa_p,
我稔我都好似你個friend咁擔心. 我就係見女女返左個幾月n班都無乜進步, 老師都話佢响學校係唔講嘢, 我都好擔心佢interview時仲係咁.
所以我上兩個禮拜帶左女女去做言語評估, 個治療師都話晌女仔之 ...
作者: sasa_p 時間: 08-9-25 18:27
lovetungtung,
我係從教友口中得知呢間學校, 佢囡囡今年升K2了! 另外亦有朋友個仔係上年畢業, 他們都不若而同叫我考慮呢間學校! 仲highly recommend tim! 不過妳講話原來佢N1係無外語呢個問題我諗我都要再了解吓先得, 因為佢地話係咁我都無再問清楚, 好似default左係有tim! 所以我都好想快d去佢地個open day了解多d, 始終人地講都不及自己去體會來得清楚!
多謝妳提點呀!! 咁妳會報玫記嗎? 仲有無其他心水呀??
*妳囡囡好得意呀, 佢幾大呀?
原帖由 lovetungtung 於 08-9-25 16:24 發表 
Thanks Sasa
請問你的資料來源係邊? 係咪有朋友讀緊n1 即2 歲班? 定你所指係k1的安排? 我昨天打去問, 個姐姐話n1 小朋友太細盡可能集中母語, 所以只有廣東話教學, 且無外籍老師, k1開始才有eng 及mandarin, 且只得 ...
[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-25 18:31 編輯 ]
作者: BabyHilary 時間: 08-9-25 20:17
foggyao,
唔洗太擔心, 遲講野都唔代表有問題,
以前都成日聽有d bb 3, 4歲先講野,
我朋友老公都4歲先講野,
佢呀媽以為個仔啞, 而家咪一切正常, 仲大學畢業添﹗
只係而家好多mama想小朋友考好幼稚園,
所以對呢方面緊張d, 因為interview好重要嘛!
試下多d同囡囡傾計, 引下佢學講野﹗
原帖由 foggyao 於 08-9-25 14:07 發表 
Thx sasa_p,
我稔我都好似你個friend咁擔心. 我就係見女女返左個幾月n班都無乜進步, 老師都話佢响學校係唔講嘢, 我都好擔心佢interview時仲係咁.
所以我上兩個禮拜帶左女女去做言語評估, 個治療師都話晌女仔之 ...
作者: BabyHilary 時間: 08-9-25 20:19
sasa_p,
以妳所知st paul kinder
係咪有哥哥家姐讀緊就多數會收架?
作者: sasa_p 時間: 08-9-25 20:45
BabyHilary,
係呀!機會大好多架! 好多都係阿哥家姐o係裡面讀之後細佬妹順理成章就入到了~
點解咁問呀? 咁快諗定點舖路喇!?
其實我都有咁諗過! 有時諗如果我下一個係女, 而囝囝又入左st.paul, 咁到阿妹讀書時就唔駛咁慌喇! hahaha~ 妳諗就差不多, 我諗就太多餘了!!
原帖由 BabyHilary 於 08-9-25 20:19 發表 
sasa_p,
以妳所知st paul kinder
係咪有哥哥家姐讀緊就多數會收架?
作者: BabyHilary 時間: 08-9-25 22:15
sasas_p,
妳真係聰明呀, 我就係唸緊呢個問題﹗
因為囝囝係首名子女第日可以試自行分配抽理想小學,
但囡囡就唔洗唸, 所以一定要揀一條龍學校,
st paul係最理想選擇, 而我囝囝k3嗰年囡囡就k1,
佢地讀同一間幼稚園會容易d handle﹗
妳同我一樣唸法唔係多餘架,
有冇打算幾時生第2胎呀?
我囝囝11個月我就有左囡囡,
唔係意外, 係計劃, 只係冇唸過第1個月就bingo左﹗
原帖由 sasa_p 於 08-9-25 20:45 發表 
BabyHilary,
係呀!機會大好多架! 好多都係阿哥家姐o係裡面讀之後細佬妹順理成章就入到了~
點解咁問呀? 咁快諗定點舖路喇!?
其實我都有咁諗過! 有時諗如果我下一個係女, 而囝囝又入左st.paul, 咁到阿妹讀書時就唔駛 ...
[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-25 22:16 編輯 ]
作者: sasa_p 時間: 08-9-25 22:37
我地都想要第二個架! 諗住橫掂都係生, 如果年齡近d好似好d嘛!但.......仲未有好消息呀! 不過我地兩個都係教友, 所以都覺得生bb都係天主賜既禮物! 都唔係話有就有! 所以唯有等吓啦!
如果妳囝囝入到既話, 到時囡囡就唔駛煩喇!
原帖由 BabyHilary 於 08-9-25 22:15 發表 
sasas_p,
妳真係聰明呀, 我就係唸緊呢個問題﹗
因為囝囝係首名子女第日可以試自行分配抽理想小學,
但囡囡就唔洗唸, 所以一定要揀一條龍學校,
st paul係最理想選擇, 而我囝囝k3嗰年囡囡就k1,
佢地讀同一間幼稚園會容 ...
作者: BabyHilary 時間: 08-9-25 23:19
sasa_p,
係呀, bb係天主嘅安排同恩賜,
世界上最難能可貴嘅禮物﹗
祈求天主, 希望妳快d有gd news﹗
原帖由 sasa_p 於 08-9-25 22:37 發表 
我地都想要第二個架! 諗住橫掂都係生, 如果年齡近d好似好d嘛!但.......仲未有好消息呀! 不過我地兩個都係教友, 所以都覺得生bb都係天主賜既禮物! 都唔係話有就有! 所以唯有等吓啦!
如果妳囝囝入到既話, 到時囡囡就唔 ...
[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-25 23:34 編輯 ]
作者: lovetungtung 時間: 08-9-26 00:19
sasa
I really hope I can go to their open day but I can't. Please would you let me know my queries after you come back from the open day? Thanks
My daughter was born in Jan 07, she is now 20 month old. Apart from Rosaryhill, I would also apply for Victoria, 'so jit' and Ming Wai. Overall I guess 4 schools is enough.
Thanks, your baby is also very cute!
原帖由 sasa_p 於 08-9-25 06:27 PM 發表 
lovetungtung,
我係從教友口中得知呢間學校, 佢囡囡今年升K2了! 另外亦有朋友個仔係上年畢業, 他們都不若而同叫我考慮呢間學校! 仲highly recommend tim! 不過妳講話原來佢N1係無外語呢個問題我諗我都要再了解吓先得 ...
作者: foggyao 時間: 08-9-26 10:19
原帖由 sasa_p 於 08-9-25 22:37 發表 
我地都想要第二個架! 諗住橫掂都係生, 如果年齡近d好似好d嘛!但.......仲未有好消息呀! 不過我地兩個都係教友, 所以都覺得生bb都係天主賜既禮物! 都唔係話有就有! 所以唯有等吓啦!
如果妳囝囝入到既話, 到時囡囡就唔 ...
真係打算生多個, 年齡就唔好隔咁耐, 我哋都係咁稔!
係佢哋細個時, 我哋會辛苦d, 但到佢哋大時, 我哋就快d甩身
只要你有心, 天主好快會送份禮物比你!
期待你嘅好消息!
作者: BabyHilary 時間: 08-9-26 13:42
foggyao,
妳細b預產期幾時呀?
而家係咪個個星期帶囡囡返church?
我揍住2個, 所以姐姐唔放假先可以帶佢地返church.
不如搵個星期日享st andrew見面吖!
作者: sasa_p 時間: 08-9-26 14:44
foggyao & BabyHilary,
妳地就好啦! 咁近可以出來見面一齊玩啊! (可能妳地之前見過都未定呀!
)
lovetungtung,
ok~ 等我1/11去完玫記再話妳知情況呀!(不過open day果日好似要交埋form! 如果妳真係諗住報左先, 可能妳要打去問吓可否郵寄申請表啊!)
hehe~ 來來去去都係果d學校!! 我都有報明慧同蘇浙啊! 蘇浙既申請表我係郵寄, 所以到而家都仲未知幾時interview(因我朋友親身交, 已經一早知道1/11in了!), 希望我唔係1/11啦! 如果唔係我都同妳一樣去唔到open day了!
我地而家返緊維記海峰園playgroup, 不過聽說學校課程除了英文好之外好似都幾"har", 所以我地都打算唔報同埋連playgroup都唔讀了!(唔知係咪唔好彩, 我遇到playgroup既老師好唔掂
, 所以真係費事浪費時間哩!)
另外明慧interview會在15/11, 唔知會唔會見到妳呢?
[ 本帖最後由 sasa_p 於 08-9-26 14:49 編輯 ]
作者: foggyao 時間: 08-9-26 15:48
原帖由 BabyHilary 於 08-9-26 13:42 發表 
foggyao,
妳細b預產期幾時呀?
而家係咪個個星期帶囡囡返church?
我揍住2個, 所以姐姐唔放假先可以帶佢地返church.
不如搵個星期日享st andrew見面吖!
我預產期係0901呀!
我個個星期都有去, 不過去邊臺mass就唔定, 有時sat, 而sun就多數12點, 有時會10點半. 我一定係坐最後排, 因女女坐唔定! 如你, 見到一個大住個肚仲要成日抱住呀女的嚟的去, 嗰個傻婆就係我! 因我老公有時要返工, 所以佢就唔係成日去到. 可能係咁, 去到教堂我女女唔會鍾意比佢抱!
我都係稔緊, 如細b出世後, 老公又要返工時, 我一個人點帶兩個去! 到時, 可能無得個個星期去?!! 而我姐姐係放sun, 之前佢都會去坑口間教堂, 而家有無去就唔知o肋.
加上我又唔鍾意帶埋姐姐出街, 我覺得多個人又無乜偈傾唔知點. 我唔想帶埋佢跟我去church, 改佢無得放sun, 係咪好衰呢?
我今個sun, 應該都會同老公一齊去, 但邊臺未定, 等我今晚問下佢先!
作者: foggyao 時間: 08-9-26 15:56
原帖由 sasa_p 於 08-9-26 14:44 發表 
foggyao & BabyHilary,
妳地就好啦! 咁近可以出來見面一齊玩啊! (可能妳地之前見過都未定呀!
)
lovetungtung,
ok~ 等我1/11去完玫記再話妳知情況呀!(不過open day果日好似要交埋form! 如果妳真係諗住報左先, 可 ...
可能我哋兩個真係見過, 傾過偈都唔定!
作者: BabyHilary 時間: 08-9-26 16:44
foggyao,
呢胎較arm哂時間生, 細b係大大仔呀! yeah!
我陀住囡囡都係自己帶囝囝返church,
但佢冇時停, 真係辛苦到不得了,
嗰時未有姐姐, 所以陀到7個幾月我就冇返啦﹗
冇人幫手真係唔可以帶2個b去架,
2個大人揍2個b都係arm arm好咋﹗
如果出成日街好多野要帶,
我同老公1人抱1個, 都要姐姐負責攞野先得﹗
我返st andrew一定係12pm,
帶bb亦都一定坐最後排,
睇下幾時可以見見面啦﹗
原帖由 foggyao 於 08-9-26 15:48 發表 
我預產期係0901呀!
我個個星期都有去, 不過去邊臺mass就唔定, 有時sat, 而sun就多數12點, 有時會10點半. 我一定係坐最後排, 因女女坐唔定! 如你, 見到一個大住個肚仲要成日抱住呀女的嚟的去, 嗰個傻婆就係我! 因 ...
作者: BabyHilary 時間: 08-9-26 17:15
sasa_p,
我未去過st paul church, 都想去下, 係咪即係
基督君王小堂Christ the King Chapel
不過10am好早wor!
原帖由 sasa_p 於 08-9-26 14:44 發表 
foggyao & BabyHilary,
妳地就好啦! 咁近可以出來見面一齊玩啊! (可能妳地之前見過都未定呀!
)
[ 本帖最後由 BabyHilary 於 08-9-26 17:40 編輯 ]
作者: sasa_p 時間: 08-9-26 22:22
foggyao & BabyHilary,
好羨慕妳地已經有2個, 仲要係一仔一女! 真係可以名正言順收工了!:loveliness:
我有個best friend都係0901, 不過係囡囡! 話時話近2年身邊真係多左好多人生bb, 出到街隨時都會見到有人大肚啊! 證明到我地bb入學時又會有新一輪既爭鬥了!
有時出街見到d人陀住個又拖住個真係覺得佢地好勁, 有d仲要係無工人tim! 所以我都覺得妳地好叻架! 唔知到我係咁既時候又會唔會係咁叻呢? hehe.....
係呀! 我返開基督君王小堂架! 就在醫院隔離~ 如果妳地有時間都過來試吓望彌撒啦! 記得既話搵埋我喎! 等我有機會可以見吓妳地既小寶貝同佢地一齊玩嘛!
作者: BabyHilary 時間: 08-9-26 23:07
sasa_p,
呢2年真係好多人生bb, 同早幾年差好遠,
02-04年經濟同社會氣氛比較差所以少人生。
出年小一競爭應該係近年最細,
因為03沙士出生率極低﹗
如果我去st paul望彌撒一定會約妳架﹗
原帖由 sasa_p 於 08-9-26 22:22 發表 
foggyao & BabyHilary,
好羨慕妳地已經有2個, 仲要係一仔一女! 真係可以名正言順收工了!:loveliness:
我有個best friend都係0901, 不過係囡囡! 話時話近2年身邊真係多左好多人生bb, 出到街隨時都會見到有人大肚啊! ...
作者: foggyao 時間: 08-9-27 10:12
原帖由 sasa_p 於 08-9-26 22:22 發表 
foggyao & BabyHilary,
好羨慕妳地已經有2個, 仲要係一仔一女! 真係可以名正言順收工了!:loveliness:
我有個best friend都係0901, 不過係囡囡! 話時話近2年身邊真係多左好多人生bb, 出到街隨時都會見到有人大肚啊! ...
係呀! 呢兩年真係好多人生,我生女女時真係無預計過會咁多人生,如知,早知兩公婆唔玩咁多年,早早生,快快收工啦!
我細個時,媽咪好鐘意同我去到邊,附近有教堂都會入去祈禱,而佢以前cwb返工,間中我接佢放工都會去st paul 教堂走一轉。而我讀中學時,逢sun去開cwb邊補習,都會自己去st paul教堂!
我印象中,好鐘意佢傳統教堂感覺。但事隔咁耐,真係唔係記得好清楚喇!
如再有機會去到,真係要搵埋你!
講d搞笑比你聽,我尋晚發夢,路過spk,見d人排隊k form,咁我先知 '! 乜今日咩?',又走埋去一份,點只身上乜都無帶,我連修女個樣都清楚見到(現實中我從未見過佢),搞到亂晒龍,即call老公返屋企齊文件,佢居然來去都唔到,我好急之際,醒,好彩係發夢咋! 真係日有所思!!
作者: sasa_p 時間: 08-9-27 20:16
foggyao,
:D :D :D 笑死我喇! 又會發埋d咁既夢都有架? 證明妳都幾想囡囡入去讀喎! 不過入st.paul讀都好既, 又有小學又有中學, 真係唔駛煩呀! 我都好想知道最後妳囡囡會入邊間啊! 記住到時話我知喎!
係呢? 如果玫記又收、st.paul又收妳會讀邊間呀? (我都估到答案, 不過由妳證實會好d既!!:D )
原帖由 foggyao 於 08-9-27 10:12 發表 
係呀! 呢兩年真係好多人生,我生女女時真係無預計過會咁多人生,如知,早知兩公婆唔玩咁多年,早早生,快快收工啦!
我細個時,媽咪好鐘意同我去到邊,附近有教堂都會入去祈禱,而佢以前cwb返工,間中我接佢放工都會去st paul 教 ...
作者: foggyao 時間: 08-9-27 22:57
原帖由 sasa_p 於 08-9-27 20:16 發表 
foggyao,
:D :D :D 笑死我喇! 又會發埋d咁既夢都有架? 證明妳都幾想囡囡入去讀喎! 不過入st.paul讀都好既, 又有小學又有中學, 真係唔駛煩呀! 我都好想知道最後妳囡囡會入邊間啊! 記住到時話我知喎!
係呢? 如果玫記又 ...
哈哈! 你估答案梗係arm啦! 我夢都發埋洛
作者: lovetungtung 時間: 08-9-28 00:03
sasa
My daughter's interview at Ming Wai is also on 15 Nov. No worry, the girl at Rosaryhill said that the application deadline is 12 Nov, but we'll try to hand in the form on 1 Nov, even though we'll miss the am open day session.
原帖由 sasa_p 於 08-9-26 02:44 PM 發表 
foggyao & BabyHilary,
妳地就好啦! 咁近可以出來見面一齊玩啊! (可能妳地之前見過都未定呀!
)
lovetungtung,
ok~ 等我1/11去完玫記再話妳知情況呀!(不過open day果日好似要交埋form! 如果妳真係諗住報左先, 可 ...
作者: venuscc 時間: 08-11-17 12:04
原帖由 lovetungtung 於 08-9-25 16:24 發表 
Thanks Sasa
請問你的資料來源係邊? 係咪有朋友讀緊n1 即2 歲班? 定你所指係k1的安排? 我昨天打去問, 個姐姐話n1 小朋友太細盡可能集中母語, 所以只有廣東話教學, 且無外籍老師, k1開始才有eng 及mandarin, 且只得 ...
資料無錯,我女女系玫瑰崗讀K1,學校對PN(2歲)至K3(高班)都統一:中英各2日,普1日。
N班只有本地老師教英文,而K1開始先會有外籍老師,每班兩個班主任,(中文班)全部設有一全英班主任,雖然系本地老師,但系佢地專業水平絕比得上外籍教師,而且,佢地同小朋友溝通時,更容易相處、明白佢地需要,個英文老師專業到,連小朋友都完全唔知佢地試講中文,見到佢地只會用英文同佢地溝通,學校可以做到咁,真系唔錯架!
所以各位MAMI唔使擔心,希望我小小資料可以幫到你地,大家都系父母,好明白你地心情,當初我幫女女報校個時都遇過同樣情況,而家女女讀緊啦,而且讀得好開心,我見到個女女一日一日咁進步,真系好開心,仲有,最值得一提的,系玫瑰崗啲老師,全部都系天主徒,有愛心,善良,小朋友中意到不得了(我個女就系)!
作者: fwc 時間: 08-11-17 20:11
原帖由 venuscc 於 08-11-17 12:04 發表 
資料無錯,我女女系玫瑰崗讀K1,學校對PN(2歲)至K3(高班)都統一:中英各2日,普1日。
N班只有本地老師教英文,而K1開始先會有外籍老師,每班兩個班主任,(中文班)全部設有一全英班主任,雖然系本地老師,但系佢地專業水平絕比得上外籍 ...
你好, 我想問國際班的情況呢?班主任是否以英文為母語的老師?學生是不是多數外藉小朋友?
聽聞國際班的課程較淺, 但我看玫瑰崗的視學報告說國際班和本地班的課程相若, 究竟兩班分別在哪?
作者: venuscc 時間: 08-11-19 16:56
[quote]原帖由 fwc 於 08-11-17 20:11 發表 
PS CHECK PM(那裡已有詳細答復)!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |