教育王國
標題: VICTORY vs ST. PAUL [打印本頁]
作者: INBB 時間: 08-9-3 13:57 標題: VICTORY vs ST. PAUL
小朋友剛開始讀pn class in victory. 想報spk K1. 如果真係好彩收,你們會放棄維記嗎? 兩者有咩吸引之處, 有無係維記畢業既媽咪講下讀維記既優點, 大家可share 下
作者: fujitasze 時間: 08-9-3 23:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kyliema2006 時間: 08-9-4 09:32
SPK是中文幼稚園,就算小學都祇有很少的外籍老師。維記就是雙語學校,看看家長要求甚麼啦。
原帖由 fujitasze 於 08-9-3 23:03 發表 
No need to consider....of course choose SPK....but it is very very difficult to enter SPK. Last year there was over 3000 applicants but finally accepted 180 students.
作者: 已刪除用戶 時間: 08-9-4 09:35
雖然spk幼稚園英文唔夠勁, 不過上到去追返晒就無問題啦!
聽d家長講, 而家維記都唔係100%直升小學了........
原帖由 kyliema2006 於 08-9-4 09:32 AM 發表 
SPK是中文幼稚園,就算小學都祇有很少的外籍老師。維記就是雙語學校,看看家長要求甚麼啦。
作者: invitation 時間: 08-9-4 10:07
你個小朋友係仔定女呀?
女仔讀spk上小學保證比維記好一點,因為維記分校愈來愈多,直昇小學的機會相對愈來愈細.
男仔就緊係維記啦.
CHEERS
原帖由 INBB 於 08-9-3 13:57 發表 
小朋友剛開始讀pn class in victory. 想報spk K1. 如果真係好彩收,你們會放棄維記嗎? 兩者有咩吸引之處, 有無係維記畢業既媽咪講下讀維記既優點, 大家可share 下 ...
作者: kyliema2006 時間: 08-9-4 11:07
SP幼稚園及小學都是中文學校,若果外籍老師數量多的話,都可彌補其不足,但聽聞人數較少!我的外甥女是在SPK讀上SPG,名列前芧,但單聽其英語口音,始終都很chi-lish,唔夠好聽。雖然我不肯定讀維記是否能改善口音,但聽得多,都希望有所改善。
原帖由 Charlotte_mom 於 08-9-4 09:35 發表 
雖然spk幼稚園英文唔夠勁, 不過上到去追返晒就無問題啦!
聽d家長講, 而家維記都唔係100%直升小學了........
作者: samer 時間: 08-9-4 14:02
St Paul Convent (Causeway Bay) is a English school. Except for those chinese related subjects, all others are taught in English. St Paul Primary (Happy Valley) is a Chinese school.
原帖由 kyliema2006 於 08-9-4 11:07 發表 
SP幼稚園及小學都是中文學校,若果外籍老師數量多的話,都可彌補其不足,但聽聞人數較少!我的外甥女是在SPK讀上SPG,名列前芧,但單聽其英語口音,始終都很chi-lish,唔夠好聽。雖然我不肯定讀維記是否能改善口音,但聽得多,都希望有所 ...
作者: 已刪除用戶 時間: 08-9-4 16:25
yes ah.........
不過相對黎講, 讀spc既女仔, 接觸中文機會少左, 對中文就無咩信心, 仲有, 如無記錯, 小學應該係無(or非常少)普通話的
原帖由 samer 於 08-9-4 02:02 PM 發表 
St Paul Convent (Causeway Bay) is a English school. Except for those chinese related subjects, all others are taught in English. St Paul Primary (Happy Valley) is a Chinese school.
作者: angelyiu 時間: 08-9-4 16:26
Yes, you are right.
原帖由 samer 於 08-9-4 14:02 發表 
St Paul Convent (Causeway Bay) is a English school. Except for those chinese related subjects, all others are taught in English. St Paul Primary (Happy Valley) is a Chinese school.
作者: kyliema2006 時間: 08-9-4 17:47
我外甥女在銅鑼灣那間讀的,原來是英文小學!雖然是英文教學,但外籍老師數目好像很少呢,所以口音仍是很chi-lish?或者這是普遍學校遇到的資源問題。
原帖由 angelyiu 於 08-9-4 16:26 發表 
Yes, you are right.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |