教育王國

標題: 我個仔間幼稚園100%老師校長走晒,有無搞錯!!無信心啦 [打印本頁]

作者: minnie1012    時間: 08-8-29 03:43     標題: 我個仔間幼稚園100%老師校長走晒,有無搞錯!!無信心啦

我個仔讀元中校x會劉良x紀念幼稚園高班,今日返到學校發現一件好可怕的事,就係全部老師、主任、校長竟然無個認識的....點解好地地一間幼稚園..放完暑假就無見晒d舊老師?一次過轉晒全校教學人員....真係100%新面口...我仲以為入錯左學校:(
7月畢業典禮時有宣佈話陳校長辭職所以請左個周校長,仲同大家打招呼,但我今日見到果個唔係新的周校長,而係再新的鍾校長.....乜都新...新課程新政策...好以好混亂咁..有無搞錯....我真係完全無晒信心...  仔仔又覺得個個老師都唔識,無歸屬感..大家覺得我應唔應該同佢轉去另一間學校讀....
作者: minnie1012    時間: 08-8-29 03:45

唉~~好擔心呀~
擔心到而家都訓唔著.....
作者: minnie1012    時間: 08-8-29 04:39

我之前聽其他家長話教育局人員評核學校時,呢間學校被評為不達標。唔通因為咁就炒晒所有人??但仔仔真好好掛住以前D老師呀.....
作者: minnie1012    時間: 08-8-30 20:52

我想幫仔仔轉校,大家對天水圍區有無好介紹??
作者: siushuen    時間: 08-8-31 11:57

好似話天悅個間青衣商會天水圍幼稚園幾好,我都想俾個女讀.........
作者: 小新丁    時間: 08-8-31 18:38

天澤的大埔浸信會幼稚園都ok!!
作者: minnie1012    時間: 08-9-8 23:24

唔該晒大家....我會考慮大家的介紹...
作者: minnie1012    時間: 08-9-9 18:49

各位.....我係咪應該選間有宗教背景的幼稚園好D呢?
作者: easybring    時間: 08-9-11 11:00

都唔一定有宗教背景會好d.  真唔好彩. 你會唔會約下而家個校長discuss下咩事都好?

原帖由 minnie1012 於 08-9-9 18:49 發表
各位.....我係咪應該選間有宗教背景的幼稚園好D呢?

作者: minnie1012    時間: 08-9-14 00:54

我唔會搵佢傾喇.....
佢咁新..都唔佢知幾多...
唔好的原因都唔會同我地D家長講啦...
而且我都唔想佢標籤我個仔仔.....
我唸都係轉校稳陣D.....
作者: minnie1012    時間: 08-9-25 01:27

原帖由 siushuen 於 08-8-31 11:57 發表
好似話天悅個間青衣商會天水圍幼稚園幾好,我都想俾個女讀.........

巳經成功轉校了....
作者: jovychan95    時間: 08-9-30 11:45

好恐怖呀,,,,,,真係奇人奇事喎




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5