教育王國
標題:
仲有一個星期就開學了,但係阿囝仲未介到片,點算 ?
[打印本頁]
作者:
puibpuib
時間:
08-8-22 23:47
標題:
仲有一個星期就開學了,但係阿囝仲未介到片,點算 ?
學校會唔會幫手介 ?
作者:
cancan1014
時間:
08-11-19 18:00
標題:
介片
通常幼稚園會比時間你介片,不過,媽咪都要合作在家幫幫忙,所以你不用擔心,點解我會知,因為我曾經係幼稚園教師,
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5