教育王國

標題: 仲有一個星期就開學了,但係阿囝仲未介到片,點算 ? [打印本頁]

作者: puibpuib    時間: 08-8-22 23:47     標題: 仲有一個星期就開學了,但係阿囝仲未介到片,點算 ?

學校會唔會幫手介 ?
作者: cancan1014    時間: 08-11-19 18:00     標題: 介片

通常幼稚園會比時間你介片,不過,媽咪都要合作在家幫幫忙,所以你不用擔心,點解我會知,因為我曾經係幼稚園教師,




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5