教育王國

標題: 徵求啟思幼稚園男裝校服-冬/夏季 [打印本頁]

作者: fannybb    時間: 08-8-5 15:48     標題: 徵求啟思幼稚園男裝校服-冬/夏季

因我仔仔係06年大仔, 今年番唔到K1 又唔想浪費一年在家, 附近只得啟思有N1讀. 請問有無冬/夏季校服轉讓???? 唔該晒, 感激不盡.
(P.S. K1 不會考慮再讀啟思, 因學費太貴.)




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5