教育王國

標題: 灣仔聖芳濟各小學, 點舖路呢? [打印本頁]

作者: PigPig710    時間: 08-7-23 18:11     標題: 灣仔聖芳濟各小學, 點舖路呢?

我希望個女小學可以入到呢間小學, 我自己住北角, 應該讀邊間幼稚園既機會會比較大呢?
作者: Nov    時間: 08-8-5 16:59

呢間都係我心儀的學校.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5