教育王國
標題: 你地仔仔囡囡幾時開始考試呀 [打印本頁]
作者: 20070101 時間: 08-5-22 01:31 標題: 你地仔仔囡囡幾時開始考試呀
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: may22999 時間: 08-5-22 09:01
你囡囡幾年級呀?
作者: cutebb 時間: 08-5-22 12:28 標題: Exam
June 10, don't know why that early, still have more than one month before summer holiday.
Take it easy!
作者: shirley73a 時間: 08-5-22 12:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ivy124 時間: 08-5-22 12:55
10/6開始考..重有大把野未溫..好驚
作者: Terry280905 時間: 08-5-22 13:24
16/06/08 開始, 一連四天.
作者: 乖乖 時間: 08-5-22 14:07
Hi all,
我個囝 6月4日開始考呀
作者: kitbebe 時間: 08-5-22 14:35
11/6 to 16/6
作者: 煒良媽咪 時間: 08-5-22 14:46
16, 17/6 and 20/6
作者: 麟媽媽 時間: 08-5-22 16:10
6月5號考到13號呀!
考好多日,無計啦.....
我地連音樂都有筆試考,想死。
作者: bb86 時間: 08-5-22 16:34
12/6-17/6 4 days
作者: SPJB 時間: 08-5-22 16:42
嘩! 嘜考咁多日嘅??
我地由10號考到16號一共5日, 我都覺得多.
大多數學校都係考4日咋.
我仔學校音樂, 體育, 電腦等等都有筆試, 不過係喺考試週前一週進行.
佢地考完試至放暑假前都係放一點, 話咩老師檢討大會, 檢討吓過去一年及PLAN吓來年嘅事情. 好似唔駛上堂, 返去有D活動玩吓咁, 阿仔聽到開心到CC吓. 你地學校係咪架?
原文章由 麟媽媽 於 08-5-22 16:10 發表 
6月5號考到13號呀!
考好多日,無計啦.....
我地連音樂都有筆試考,想死。
作者: 808280 時間: 08-5-22 17:29
我囡囡由5/6~11/6考,今年要一路看龍舟一路溫書,
無得去游龍舟水.
作者: 麟媽媽 時間: 08-5-22 17:33
年年都係咁架喇!
咩野都有筆試,普通話/音樂...
仲有中英文默書,書法都要考。
考完仲有成個月先放暑假,
有d 先生會教埋未教既課文,
以前有d 堂會比佢地睇卡通,
但而家又話公開播影唔合法,
咁無得睇,學生拎d 棋番去捉。
我地已經係半日制,所以唔使放早,
咁坐成個月等派成績表囉,
有d 家長偷步,襯未到peak season,
走左出去旅行架!
原文章由 SPJB 於 08-5-22 16:42 發表 
嘩! 嘜考咁多日嘅??
我地由10號考到16號一共5日, 我都覺得多.
大多數學校都係考4日咋.
我仔學校音樂, 體育, 電腦等等都有筆試, 不過係喺考試週前一週進行.
佢地考完試至放暑假前都係放一點, 話咩老師檢討大會, ...
作者: littlekid 時間: 08-5-22 18:06
由15/06/08 開始, 一連5天.
作者: happytse 時間: 08-5-22 22:33
我囝囝同你小朋友一樣呀! 5 Jun to 13 Jun
原文章由 麟媽媽 於 08-5-22 16:10 發表 
6月5號考到13號呀!
考好多日,無計啦.....
我地連音樂都有筆試考,想死。
作者: 思樂媽媽 時間: 08-5-23 01:56
6 June 考到 13 June
考完至暑假期間都算等運到!!!!! 唉!!!
作者: dickielam 時間: 08-5-23 09:50
12, 13及16號
作者: mannings 時間: 08-5-23 12:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mannings 時間: 08-5-23 12:30
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BonnieKam 時間: 08-5-23 13:00
11/6~17/6係學校期考, 另18/6~19/6係TSA評估
(呀仔今年小三)
又要開始進入作戰狀態喇, 各位小朋友同家長都要努力,
加油呀

作者: 鳳梨 時間: 08-5-23 13:18
我哋小五音樂考作曲,
小一考樂器(piano唔計),
而加稔緊最好學既樂器係”口琴”,
又平,又易擕帶
原文章由 麟媽媽 於 08-5-22 16:10 發表 
6月5號考到13號呀!
考好多日,無計啦.....
我地連音樂都有筆試考,想死。
作者: IRON 時間: 08-5-24 09:39
睇黎仔仔最遲.......20, 23-25/6
不過已開始慢慢備戰中~~
可能7月18先放暑假, 所以咁遲, 但7月份都要俾學費.
作者: Martina 時間: 08-5-24 21:27
小女已經考完主科, 仲有幾日就搞掂 !
亞女學校都係乜都考-PE筆試. music筆試, 樂器, 書法, IT................ 我個女幾正, 自己温書唔使我煩.
但亞仔就令我想死..仲有 2weeks to go.
作者: ada29 時間: 08-5-24 23:29
24/6-27/6,暑假又遲左3日先放~
原文章由 IRON 於 08-5-24 09:39 發表 
睇黎仔仔最遲.......20, 23-25/6
不過已開始慢慢備戰中~~
可能7月18先放暑假, 所以咁遲, 但7月份都要俾學費.
作者: 20070101 時間: 08-5-29 02:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ruby_Lau 時間: 08-5-29 02:23
原文章由 Martina 於 08-5-24 21:27 發表 
小女已經考完主科, 仲有幾日就搞掂 !
亞女學校都係乜都考-PE筆試. music筆試, 樂器, 書法, IT................ 我個女幾正, 自己温書唔使我煩.
但亞仔就令我想死..仲有 2weeks to go. ...
咁早考完啦!!
作者: 法子 時間: 08-5-29 09:04
我女讀個間10-13/6 Exam
作者: lky3107 時間: 08-5-29 17:10
亞仔好似係6月第三個星期開始, 共考四天. 未溫書, 不過次次考試都係求求祈祈溫架啦. 好似打天才波咁.
如果讀名校咁樣就唔得.
作者: littlecat 時間: 08-5-30 10:24
囝囝就5/6 to 11/6, 囡囡就11/6 to 17/6
真係冇得抖

作者: Martina 時間: 08-5-30 13:45
係呀, 亞女主科考完試啦, 而家剩番penmenship, 普通話oral, PE筆試未考咋, 呢d 平曰考, 仲有一個校外的二胡試. 甘就等放暑假啦.
原文章由 Ruby_Lau 於 08-5-29 02:23 發表 
咁早考完啦!!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |