教育王國

標題: 你地仔仔囡囡幾時開始考試呀 [打印本頁]

作者: 20070101    時間: 08-5-22 01:31     標題: 你地仔仔囡囡幾時開始考試呀

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: may22999    時間: 08-5-22 09:01

你囡囡幾年級呀?
作者: cutebb    時間: 08-5-22 12:28     標題: Exam

June 10, don't know why that early, still have more than one month before summer holiday.

Take it easy!
作者: shirley73a    時間: 08-5-22 12:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ivy124    時間: 08-5-22 12:55

10/6開始考..重有大把野未溫..好驚
作者: Terry280905    時間: 08-5-22 13:24

16/06/08 開始, 一連四天.
作者: 乖乖    時間: 08-5-22 14:07

Hi all,

我個囝 6月4日開始考呀
作者: kitbebe    時間: 08-5-22 14:35

11/6 to 16/6
作者: 煒良媽咪    時間: 08-5-22 14:46

16, 17/6 and 20/6
作者: 麟媽媽    時間: 08-5-22 16:10

6月5號考到13號呀!
考好多日,無計啦.....
我地連音樂都有筆試考,想死。
作者: bb86    時間: 08-5-22 16:34

12/6-17/6 4 days
作者: SPJB    時間: 08-5-22 16:42

嘩! 嘜考咁多日嘅??

我地由10號考到16號一共5日, 我都覺得多.
大多數學校都係考4日咋.
我仔學校音樂, 體育, 電腦等等都有筆試, 不過係喺考試週前一週進行.
佢地考完試至放暑假前都係放一點, 話咩老師檢討大會, 檢討吓過去一年及PLAN吓來年嘅事情. 好似唔駛上堂, 返去有D活動玩吓咁, 阿仔聽到開心到CC吓. 你地學校係咪架?



原文章由 麟媽媽 於 08-5-22 16:10 發表
6月5號考到13號呀!
考好多日,無計啦.....
我地連音樂都有筆試考,想死。

作者: 808280    時間: 08-5-22 17:29

我囡囡由5/6~11/6考,今年要一路看龍舟一路溫書,
無得去游龍舟水.
作者: 麟媽媽    時間: 08-5-22 17:33

年年都係咁架喇!
咩野都有筆試,普通話/音樂...
仲有中英文默書,書法都要考。
考完仲有成個月先放暑假,
有d 先生會教埋未教既課文,
以前有d 堂會比佢地睇卡通,
但而家又話公開播影唔合法,
咁無得睇,學生拎d 棋番去捉。
我地已經係半日制,所以唔使放早,
咁坐成個月等派成績表囉,
有d 家長偷步,襯未到peak season,
走左出去旅行架!


原文章由 SPJB 於 08-5-22 16:42 發表
嘩! 嘜考咁多日嘅??

我地由10號考到16號一共5日, 我都覺得多.
大多數學校都係考4日咋.
我仔學校音樂, 體育, 電腦等等都有筆試, 不過係喺考試週前一週進行.
佢地考完試至放暑假前都係放一點, 話咩老師檢討大會,  ...

作者: littlekid    時間: 08-5-22 18:06

由15/06/08 開始, 一連5天.
作者: happytse    時間: 08-5-22 22:33

我囝囝同你小朋友一樣呀! 5 Jun to 13 Jun

原文章由 麟媽媽 於 08-5-22 16:10 發表
6月5號考到13號呀!
考好多日,無計啦.....
我地連音樂都有筆試考,想死。

作者: 思樂媽媽    時間: 08-5-23 01:56

6 June 考到  13 June

考完至暑假期間都算等運到!!!!! 唉!!!
作者: dickielam    時間: 08-5-23 09:50

12, 13及16號
作者: mannings    時間: 08-5-23 12:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mannings    時間: 08-5-23 12:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: BonnieKam    時間: 08-5-23 13:00

11/6~17/6係學校期考, 另18/6~19/6係TSA評估
(呀仔今年小三)

又要開始進入作戰狀態喇, 各位小朋友同家長都要努力,
加油呀
作者: 鳳梨    時間: 08-5-23 13:18

我哋小五音樂考作曲,
小一考樂器(piano唔計),
而加稔緊最好學既樂器係”口琴”,
又平,又易擕帶

原文章由 麟媽媽 於 08-5-22 16:10 發表
6月5號考到13號呀!
考好多日,無計啦.....
我地連音樂都有筆試考,想死。

作者: IRON    時間: 08-5-24 09:39

睇黎仔仔最遲.......20, 23-25/6

不過已開始慢慢備戰中~~

可能7月18先放暑假, 所以咁遲, 但7月份都要俾學費.
作者: Martina    時間: 08-5-24 21:27

小女已經考完主科, 仲有幾日就搞掂 !
亞女學校都係乜都考-PE筆試. music筆試, 樂器, 書法, IT................ 我個女幾正, 自己温書唔使我煩.  

但亞仔就令我想死..仲有 2weeks to go.
作者: ada29    時間: 08-5-24 23:29

24/6-27/6,暑假又遲左3日先放~

原文章由 IRON 於 08-5-24 09:39 發表
睇黎仔仔最遲.......20, 23-25/6

不過已開始慢慢備戰中~~

可能7月18先放暑假, 所以咁遲, 但7月份都要俾學費.

作者: 20070101    時間: 08-5-29 02:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Ruby_Lau    時間: 08-5-29 02:23

原文章由 Martina 於 08-5-24 21:27 發表
小女已經考完主科, 仲有幾日就搞掂 !
亞女學校都係乜都考-PE筆試. music筆試, 樂器, 書法, IT................ 我個女幾正, 自己温書唔使我煩.  

但亞仔就令我想死..仲有 2weeks to go. ...



咁早考完啦!!
作者: 法子    時間: 08-5-29 09:04

我女讀個間10-13/6 Exam
作者: lky3107    時間: 08-5-29 17:10

亞仔好似係6月第三個星期開始, 共考四天. 未溫書, 不過次次考試都係求求祈祈溫架啦. 好似打天才波咁.

如果讀名校咁樣就唔得.
作者: littlecat    時間: 08-5-30 10:24

囝囝就5/6 to 11/6, 囡囡就11/6 to 17/6

真係冇得抖
作者: Martina    時間: 08-5-30 13:45

係呀, 亞女主科考完試啦,  而家剩番penmenship, 普通話oral, PE筆試未考咋, 呢d 平曰考, 仲有一個校外的二胡試.  甘就等放暑假啦.   

原文章由 Ruby_Lau 於 08-5-29 02:23 發表



咁早考完啦!!





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5