教育王國
標題: 油塘小學加油站 - Part 61 [打印本頁]
作者: lky2008 時間: 08-5-20 16:18 標題: 油塘小學加油站 - Part 61
今日跌親,好“魚”及好“痛”
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 16:18

作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 16:18
????????????
作者: hoganmama 時間: 08-5-20 16:18

原文章由 lky2008 於 08-5-20 16:18 發表 
今日跌親,好“魚”及好“痛”
作者: hoganmama 時間: 08-5-20 16:19
明明入黎時係無人gar

作者: funbabyhk 時間: 08-5-20 16:19

作者: lky2008 時間: 08-5-20 16:20
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:18 發表 
come come:
你最叻喇!

作者: lky2008 時間: 08-5-20 16:20
原文章由 ccbeauty 於 08-5-20 16:18 發表 
????????????
美人:
你2nd runner-up
:
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 16:20
哈哈哈~~係雪果個都"霸"倒頭位

作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 16:21
xx突然走埋嚟, 慢咗come 少少tim

作者: lky2008 時間: 08-5-20 16:21
弊!雪雪又開左新part喎!我係咪多事呢(開左新part)
作者: 多利是 時間: 08-5-20 16:21
come
你唔係考慮5月31返深圳咩???

作者: funbabyhk 時間: 08-5-20 16:24
你買開 con 果間眼鏡舖應該可以俾一對你試戴.
原文章由 come 爸嘩於 08-5-20 16:16 發表
去邊度驗??? 有無得送一對比我trytry架???? 8.5我一定戴唔倒了!
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 16:25
原文章由 多利是 於 08-5-20 16:21 發表 
come
你唔係考慮5月31返深圳咩???
我老公多數都唔得, if得我同亞女, 住酒店會驚
呀....
作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 16:25
fun, 係辛苦ga, 要操水, 我個女都係ga, but 我地school唔著重lee方面, 所以有比賽先要操.
作者: funbabyhk 時間: 08-5-20 16:26
cc, 雪, ky, come ,
明天俾埋 con d 資料給我, 我去落訂呀
:
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 16:26
fun: 咁今次你地訂左先啦, 我試左9先, 下次再訂先join啦.
作者: lky2008 時間: 08-5-20 16:28
原文章由 funbabyhk 於 08-5-20 16:26 發表 
cc, 雪, ky, come ,
明天俾埋 con d 資料給我, 我去落訂呀
:
fun fun:
我要
BC9.0
DIA 14.2
度數:-400
10盒
P.S.你仔仔好叻仔呀·!!

作者: 雪文 時間: 08-5-20 16:30
收到. 今晚我希望記得.
我忙呀, 你哋傾啦.
原文章由 funbabyhk 於 08-5-20 16:26 發表 
cc, 雪, ky, come ,
明天俾埋 con d 資料給我, 我去落訂呀
:
作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 16:31
fun, cc 要
BC 8.5
DIA 14.2
550
4 boxes
BC 9
DIA 14.2
850
4 boxes
BC 9
DIA 14.2
275
4 boxes
BC 9
DIA 14.2
375
3 boxes
BC 9
DIA14.2
415
3 boxes
if 有貨攞, 不如我同你一齊去, because我order 咗18 boxes 咁多, 要你拎哂會重
作者: lky2008 時間: 08-5-20 16:33
美人:
麻煩你聽日fax pizza recipe俾我丫!唔該!
作者: funbabyhk 時間: 08-5-20 16:40
come,
你咩度數? 明天我去訂貨時, 試吓叫佢俾一對我轉給你試.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:26 發表 
fun: 咁今次你地訂左先啦, 我試左9先, 下次再訂先join啦.
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 16:41
又食左我一個post啦!!
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 16:42
fun: BC9.0
DIA 14 (好似, 明天confirm)
度數:-550
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 16:43
想問大x華我地幾時去食呀??????????????????我想食個馬拉糕呀..

作者: 多利是 時間: 08-5-20 16:44
fun
我問下隻佬去唔去, if 去, 咁 if 你唔介意, 我同你1間房囉
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 04:25 PM 發表 
我老公多數都唔得, if得我同亞女, 住酒店會驚
呀....
作者: hoganmama 時間: 08-5-20 16:47
唉, 我老闆話聽日請我食lunch
其實我真係唔想去, but 無計都要去, 大家祝我好運, 等我諗吓點講加人工問題先
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 16:47
原文章由 多利是 於 08-5-20 16:44 發表 
fun
我問下隻佬去唔去, if 去, 咁 if 你唔介意, 我同你1間房囉
fun, 雪同cc都唔得!!
hoganma你有無興趣呀??????
作者: hoganmama 時間: 08-5-20 16:50
31/5我唔得ar, 有fd生日夜晚去唱k ar原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:47 發表 
fun, 雪同cc都唔得!!
hoganma你有無興趣呀??????
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 16:55
原文章由 hoganmama 於 08-5-20 16:50 發表 
31/5我唔得ar, 有fd生日夜晚去唱k ar
oic, 咁我再問問我老公先!!
多: 如果ok, 咁星期日係去邊個park?????
作者: 多利是 時間: 08-5-20 16:57
問左朋友, 佢話sat去歡樂谷好d, 無咁多人~ 咁晚上可以住青青世界樹屋, 因為佢入場票可以玩兩日, 咁sun就玩青青世界, 可以 relax d, 無咁趕, & 佢話青青世界既中菜都好味的
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 04:55 PM 發表 
oic, 咁我再問問我老公先!!
多: 如果ok, 咁星期日係去邊個park?????
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:01
原文章由 多利是 於 08-5-20 16:57 發表 
問左朋友, 佢話sat去歡樂谷好d, 無咁多人~ 咁晚上可以住青青世界樹屋, 因為佢入場票可以玩兩日, 咁sun就玩青青世界, 可以 relax d, 無咁趕, & 佢話青青世界既中菜都好味的
...
oic, 你幾時要開始訂票及酒店?????
作者: hoganmama 時間: 08-5-20 17:01
青青世界有咩玩?
作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 17:03
boss, 你ge度數係 575 bor
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:42 發表 
fun: BC9.0
DIA 14 (好似, 明天confirm)
度數:-550
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:05
cc: 我最近果次去驗眼, 個人話我戴550都ok, 咁我又試左真係同575無分別, 所以都係唔好戴咁深度數啦!!! 咁你記唔記我個dia係咪14呀????
作者: 多利是 時間: 08-5-20 17:08
HOGANMA
LOOK LOOK
http://www.evergreen-cn.com/03_hotel/index.asp?ID=30
原文章由 hoganmama 於 08-5-20 05:01 PM 發表 
青青世界有咩玩?
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:12
多: 青青世界~~你係join佢地個套票??? 我見倒3人套票假日999.00
作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 17:12
yes yes yes
dia 14
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:05 發表 
cc: 我最近果次去驗眼, 個人話我戴550都ok, 咁我又試左真係同575無分別, 所以都係唔好戴咁深度數啦!!! 咁你記唔記我個dia係咪14呀????
作者: ktmami 時間: 08-5-20 17:13
hello

作者: hoganmama 時間: 08-5-20 17:13
都好多野睇wor, 入場費幾多$? 個website無寫
歡樂谷就玩機動遊戲, right?原文章由 多利是 於 08-5-20 17:08 發表 
HOGANMA
LOOK LOOK
http://www.evergreen-cn.com/03_hotel/index.asp?ID=30
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:13
fun: look look
BC9.0
DIA 14 (好似, 明天confirm)
度數:-550
cc: thank you
作者: 多利是 時間: 08-5-20 17:14
呢樣, 我又要研究下先, 我問緊 AXXXA 去唔去
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 05:12 PM 發表 
多: 青青世界~~你係join佢地個套票??? 我見倒3人套票假日999.00
作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 17:14
fun up up up
cc 有嘢要改.
BC 8.5
DIA 14.2
550
4 boxes
BC 9
DIA 14.2
850
4 boxes
BC 9
DIA 14.2
250
4 boxes
BC 9
DIA 14.2
375
3 boxes
BC 9
DIA14.2
415
3 boxes
if 有貨攞, 不如我同你一齊去, because我order 咗18 boxes 咁多, 要你拎哂會重
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:14
原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:13 發表 
hello
幾日唔見啦喎~~~~

作者: hoganmama 時間: 08-5-20 17:15
巧貴wor

原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:12 發表 
多: 青青世界~~你係join佢地個套票??? 我見倒3人套票假日999.00
作者: ktmami 時間: 08-5-20 17:17
我想去食呀!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:43 發表 
想問大x華我地幾時去食呀??????????????????我想食個馬拉糕呀..
作者: iloveyoub4 時間: 08-5-20 17:17
一入來就見到你
原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:13 發表 
hello
作者: funbabyhk 時間: 08-5-20 17:18
ok 收到
原文章由 ccbeauty 於 08-5-20 17:14 發表 
fun up up up
cc 有嘢要改.
BC 9
DIA 14.2
250
4 boxes
作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 17:18
love, ktma 你2個都好busy wor

作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:19
原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:15 發表 
巧貴wor
佢包一晚酒店房架喎!!!!
作者: funbabyhk 時間: 08-5-20 17:19
OK!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:13 發表 
fun: look look
BC9.0
DIA 14 (好似, 明天confirm)
度數:-550
cc: thank you
作者: hoganmama 時間: 08-5-20 17:19
我見rmb999呢個係住木屋, 之前多係話住樹屋bor, 樹屋就rmb280+13%原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:12 發表 
多: 青青世界~~你係join佢地個套票??? 我見倒3人套票假日999.00
作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 17:19
thanks thanks
原文章由 funbabyhk 於 08-5-20 17:18 發表 
ok 收到
[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-5-20 17:23 編輯 ]
作者: hoganmama 時間: 08-5-20 17:20
點ar你, very busy?原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:17 發表 
我想去食呀!
作者: 多利是 時間: 08-5-20 17:20
酒店房會貴架..住樹屋麻..
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 05:19 PM 發表 
佢包一晚酒店房架喎!!!!
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:21
原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:17 發表 
我想去食呀!
暫時得:
多
come
ky
ktma
fun
龍
仲有無呀, 要湊夠12人先得喎!!!
作者: ktmami 時間: 08-5-20 17:22
原文章由 iloveyoub4 於 08-5-20 17:17 發表 
一入來就見到你
作者: hoganmama 時間: 08-5-20 17:22
我no la, 果圍菜要$2xx/人, 好貴ar原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:21 發表 
暫時得:
多
come
ky
ktma
fun
龍
仲有無呀, 要湊夠12人先得喎!!!
作者: iloveyoub4 時間: 08-5-20 17:22
原來開左新part我都唔知道呀
呢排要跟d文件,又睇四川d新聞所以無咩點出post囉
原文章由 ccbeauty 於 08-5-20 17:18 發表 
love, ktma 你2個都好busy wor
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:22
原文章由 多利是 於 08-5-20 17:20 發表 
酒店房會貴架..住樹屋麻..
咁佢的999套票仲貴過自己book樹屋+入場票是嗎????
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:24
原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:22 發表 
我no la, 果圍菜要$2xx/人, 好貴ar
對你黎講點算貴啫!!!!!

作者: ktmami 時間: 08-5-20 17:24
Yes, very busy. Now I am at home. Just take Katie to Dentist to repair the teeth after school and then go home.
原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:20 發表 
點ar你, very busy?
作者: hoganmama 時間: 08-5-20 17:26
講真wor, 我真係唔係幾捨得食貴野gei人黎gar
買衫就另計

原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:24 發表 
對你黎講點算貴啫!!!!!
作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 17:27

原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:22 發表 
我no la, 果圍菜要$2xx/人, 好貴ar
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:27
原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:24 發表 
Yes, very busy. Now I am at home. Just take Katie to Dentist to repair the teeth after school and then go home.
katie d 牙仲未ok呀????
作者: hoganmama 時間: 08-5-20 17:27
學校果d定自己出去睇?
我仔今朝都話下門牙有d痛, 仲有d鬆, 我聽到之後唔知why好exciting ar
原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:24 發表 
Yes, very busy. Now I am at home. Just take Katie to Dentist to repair the teeth after school and then go home.
[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-5-20 17:29 編輯 ]
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:28
原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:26 發表 
講真wor, 我真係唔係幾捨得食貴野gei人黎gar
買衫就另計
間唔事先一次啫

作者: 雪文 時間: 08-5-20 17:29
我放工啦, 走入來講 88
明天我佬放假, 問下明晚有無人同我去行mega box ?
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:33
原文章由 雪文 於 08-5-20 17:29 發表 
我放工啦, 走入來講 88
明天我佬放假, 問下明晚有無人同我去行mega box ?
雪: 我no la

作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:34
fun/ hoganma : 咁一陣見啦!!!
作者: hoganmama 時間: 08-5-20 17:36
我都預備閃la, come, 一陣電聯
作者: 多利是 時間: 08-5-20 17:39
COME
我唸大X華, 要咁貴, 應該無乜人願意去~
一係BK散台啦, 去到等一陣OK的~
作者: ktmami 時間: 08-5-20 17:44
school 果的, last time checked and then told me the other day go again. I don't know why but today I know because one teeth repaired have problem need repair again.
原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:27 發表 
學校果d定自己出去睇?
我仔今朝都話下門牙有d痛, 仲有d鬆, 我聽到之後唔知why好exciting ar
作者: come爸嘩 時間: 08-5-20 17:44
原文章由 多利是 於 08-5-20 17:39 發表 
COME
我唸大X華, 要咁貴, 應該無乜人願意去~
一係BK散台啦, 去到等一陣OK的~
都好呀, 咁你confirm左30/5北上, 6月頭尾都要考試, 我估最最快都要6月尾先食倒啦...
作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 17:58
亞女last week 又係跟學校去check, dentist話要補牙, but 冇講幾時
原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:44 發表 
school 果的, last time checked and then told me the other day go again. I don't know why but today I know because one teeth repaired have problem need repair again.
作者: 多利是 時間: 08-5-20 18:14
come
原來我唔記得左我一早約左班朋友5月30食大xx tim, 咁我北唔北上都會同佢地夜晚食飯, if 你地唔介意, 可以join埋佢地一齊, 咁可以bk房~
係axxxxa & 我 d friends..axxxxa 都會去的~
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 05:44 PM 發表 
都好呀, 咁你confirm左30/5北上, 6月頭尾都要考試, 我估最最快都要6月尾先食倒啦...
作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 19:04
我就一定no la, 我要帶亞仔see dentist
原文章由 多利是 於 08-5-20 18:14 發表 
come
原來我唔記得左我一早約左班朋友5月30食大xx tim, 咁我北唔北上都會同佢地夜晚食飯, if 你地唔介意, 可以join埋佢地一齊, 咁可以bk房~
係axxxxa & 我 d friends..axxxxa 都會去的~
...
作者: 多利是 時間: 08-5-20 22:14
今日講開買鑊, if 要1鑊多用, 黑金剛係不錯的選擇, 平靚正~ if 都係 for fry 野快靚正的話, 就買易潔鑊, 即是有塗層的鑊,小油,唔痴底, fry野好靚, 但要用返塗層鑊產,&最好唔好成日蓀野&炒野,咁會令到塗層好易脫落,塗層脫落,隻鑊就要換架啦~
咁買fry pan,美人早排幫我朋友買個隻就good,因為係用靚塗層的,$2xx/隻~
唸唸下, 都要問下工人姐姐,我隻鑊要唔要用, 我用緊buffalo既5層鑊, 用左都好多年架啦~
作者: 多利是 時間: 08-5-20 22:19
ky
你買左青邊鮑?? how much ar??得去jusco問過, 阿姐話$168/100g
我凍左菲律賓鮑魚仔,有2/3隻手掌咁大隻,1包有6-7隻, $125打9折~
又買左帶子1包$58/打9折
cp雲吞特價$20/12粒再打9折
終於都買左油,無選擇情況下揀左寶x介花子油,$75.9/3支,9折~
[ 本文章最後由 多利是 於 08-5-20 22:24 編輯 ]
作者: funbabyhk 時間: 08-5-20 22:28
come,
yan02 已交俾我. Thank you!
跟住我地行左上去惠x 買野, 剛好折後 158, 用左3張 coupon
之後我行去吉吉島買了少少野食& tissue 就行落去百x 與 jerryma 交收, 佢囡好怕羞, 係都唔肯同我 say hello & bye
(攪到我好似個金魚婆
mouth:" />)
[ 本文章最後由 funbabyhk 於 08-5-20 22:29 編輯 ]
作者: funbabyhk 時間: 08-5-20 22:32
come,
我問左工人, 佢話隻鑊唔太 chi 底, 幾好用, 又易洗刷
作者: funbabyhk 時間: 08-5-20 22:36
多多. 咁即係唔北上囉
如果得幾個人, 咁坐廳檯啦, 或者早少少去, 咁應該唔洗等好耐啩
原文章由 多利是 於 08-5-20 18:14 發表 
come
原來我唔記得左我一早約左班朋友5月30食大xx tim, 咁我北唔北上都會同佢地夜晚食飯, if 你地唔介意, 可以join埋佢地一齊, 咁可以bk房~
係axxxxa & 我 d friends..axxxxa 都會去的~
...
作者: ccbeauty 時間: 08-5-20 23:30
C, 我only用black colour plastic 果d jar.
原文章由 多利是 於 08-5-20 22:14 發表 
今日講開買鑊, if 要1鑊多用, 黑金剛係不錯的選擇, 平靚正~ if 都係 for fry 野快靚正的話, 就買易潔鑊, 即是有塗層的鑊,小油,唔痴底, fry野好靚, 但要用返塗層鑊產,&最好唔好成日蓀野&炒野,咁會令到塗層好易脫落,塗層脫落,隻鑊 ...
作者: 多利是 時間: 08-5-20 23:46
fun
可以就到北上架...早去早回囉..
南山buffet lunch + 書城 + 超市
原文章由 funbabyhk 於 08-5-20 10:36 PM 發表 
多多. 咁即係唔北上囉
如果得幾個人, 咁坐廳檯啦, 或者早少少去, 咁應該唔洗等好耐啩
作者: 多利是 時間: 08-5-20 23:47
塗層鑊產咪即係你講個種囉
原文章由 ccbeauty 於 08-5-20 11:30 PM 發表 
C, 我only用black colour plastic 果d jar.
作者: funbabyhk 時間: 08-5-21 09:30
Good morning!!
剛剛先可以入到來咋
作者: hoganmama 時間: 08-5-21 09:33
Good Morning!!!
尋日買左wok la, meyer 易潔wok, $391 9折, 另買左個煲, $159 9折
蓀野<< 唔明
原文章由 多利是 於 08-5-20 22:14 發表 
今日講開買鑊, if 要1鑊多用, 黑金剛係不錯的選擇, 平靚正~ if 都係 for fry 野快靚正的話, 就買易潔鑊, 即是有塗層的鑊,小油,唔痴底, fry野好靚, 但要用返塗層鑊產,&最好唔好成日蓀野&炒野,咁會令到塗層好易脫落,塗層脫落,隻鑊 ...
作者: funbabyhk 時間: 08-5-21 09:40
你同 come 行到幾點鐘? 我唔見你地 gei?
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 09:33 發表 
Good Morning!!!
尋日買左wok la, meyer 易潔wok, $391 9折, 另買左個煲, $159 9折
蓀野
作者: hoganmama 時間: 08-5-21 09:43
行左一陣咋, 我7點就走la, come先開始買野
我要趕住返去, 叫左99教我煮飯ma, 點知佢真係教咋, 唔比我實習
佢話你睇咪得lor, 好易之ma
原文章由 funbabyhk 於 08-5-21 09:40 發表 
你同 come 行到幾點鐘? 我唔見你地 gei?
作者: come爸嘩 時間: 08-5-21 09:49
fun/hoganma/多: 我尋晚都有買到鑊, 係hoganma之前睇果隻牌子的small size, 為返$298 x 0.9, 仲買左d零食同2盒雪條.....

作者: come爸嘩 時間: 08-5-21 09:51
hoganma:我估係"蒸野"呀!!!
作者: come爸嘩 時間: 08-5-21 09:55
fun: 尋日趕時間無等你, 唔好意思!!!!
作者: come爸嘩 時間: 08-5-21 10:01
fun: 張pizza hut卡你要上網登記左先可儲分, 好似夠500分就有一個free pizza.
作者: come爸嘩 時間: 08-5-21 10:19
hoganma: 你吉吉島的貨幾時送呀???
同埋我女想參加ymca的LT-131, 你仔有無興趣呀????
作者: iloveyoub4 時間: 08-5-21 10:20
morning all

作者: come爸嘩 時間: 08-5-21 10:24
LOVE: 暑假有無PLAN去旅行呀???????
作者: iloveyoub4 時間: 08-5-21 10:24
你99驚??
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 09:43 發表 
行左一陣咋, 我7點就走la, come先開始買野
我要趕住返去, 叫左99教我煮飯ma, 點知佢真係教咋, 唔比我實習
佢話你睇咪得lor, 好易之ma
作者: hoganmama 時間: 08-5-21 10:26
星期四夜晚送ar
之前我都有mark 低報埋LT-131gar, 不過諗住再諗吓先之ma
你女都想報嗎? 我仔一定有興趣, 要打去問問仲有無位wor原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:19 發表 
hoganma: 你吉吉島的貨幾時送呀???
同埋我女想參加ymca的LT-131, 你仔有無興趣呀????
作者: hoganmama 時間: 08-5-21 10:27

原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 10:24 發表 
你99驚??
作者: iloveyoub4 時間: 08-5-21 10:27
c野開頭話7月,但e+要8月先得因為多野做行唔開,me too要8月先得因為要做數呢
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:24 發表 
LOVE: 暑假有無PLAN去旅行呀???????
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |