教育王國

標題: 油塘小學加油站 - Part 61 [打印本頁]

作者: lky2008    時間: 08-5-20 16:18     標題: 油塘小學加油站 - Part 61

今日跌親,好“魚”及好“痛”
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 16:18


作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 16:18

????????????
作者: hoganmama    時間: 08-5-20 16:18

原文章由 lky2008 於 08-5-20 16:18 發表
今日跌親,好“魚”及好“痛”

作者: hoganmama    時間: 08-5-20 16:19

明明入黎時係無人gar
作者: funbabyhk    時間: 08-5-20 16:19


作者: lky2008    時間: 08-5-20 16:20

原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:18 發表

come come:

你最叻喇!
作者: lky2008    時間: 08-5-20 16:20

原文章由 ccbeauty 於 08-5-20 16:18 發表
????????????

美人:

你2nd runner-up:
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 16:20

哈哈哈~~係雪果個都"霸"倒頭位
作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 16:21

xx突然走埋嚟, 慢咗come 少少tim
作者: lky2008    時間: 08-5-20 16:21

弊!雪雪又開左新part喎!我係咪多事呢(開左新part)
作者: 多利是    時間: 08-5-20 16:21

come

你唔係考慮5月31返深圳咩???
作者: funbabyhk    時間: 08-5-20 16:24

你買開 con 果間眼鏡舖應該可以俾一對你試戴.
原文章由 come 爸嘩於 08-5-20 16:16 發表
去邊度驗??? 有無得送一對比我trytry架???? 8.5我一定戴唔倒了!

作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 16:25

原文章由 多利是 於 08-5-20 16:21 發表
come

你唔係考慮5月31返深圳咩???

我老公多數都唔得, if得我同亞女, 住酒店會驚 呀....
作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 16:25

fun, 係辛苦ga, 要操水, 我個女都係ga, but 我地school唔著重lee方面, 所以有比賽先要操.
作者: funbabyhk    時間: 08-5-20 16:26

cc, 雪, ky, come ,

明天俾埋 con d 資料給我, 我去落訂呀:
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 16:26

fun: 咁今次你地訂左先啦, 我試左9先, 下次再訂先join啦.
作者: lky2008    時間: 08-5-20 16:28

原文章由 funbabyhk 於 08-5-20 16:26 發表
cc, 雪, ky, come ,

明天俾埋 con d 資料給我, 我去落訂呀:

fun fun:

我要
BC9.0
DIA 14.2
度數:-400
10盒

P.S.你仔仔好叻仔呀·!!
作者: 雪文    時間: 08-5-20 16:30

收到.  今晚我希望記得.

我忙呀, 你哋傾啦.

原文章由 funbabyhk 於 08-5-20 16:26 發表
cc, 雪, ky, come ,

明天俾埋 con d 資料給我, 我去落訂呀:

作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 16:31

fun, cc 要

BC 8.5
DIA 14.2
550
4 boxes


BC 9
DIA 14.2
850
4 boxes

BC 9
DIA 14.2
275
4 boxes

BC 9
DIA 14.2
375
3 boxes

BC 9
DIA14.2
415
3 boxes


if 有貨攞, 不如我同你一齊去, because我order 咗18 boxes 咁多, 要你拎哂會重
作者: lky2008    時間: 08-5-20 16:33

美人:

麻煩你聽日fax pizza recipe俾我丫!唔該!
作者: funbabyhk    時間: 08-5-20 16:40

come,
你咩度數?  明天我去訂貨時, 試吓叫佢俾一對我轉給你試.
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:26 發表
fun: 咁今次你地訂左先啦, 我試左9先, 下次再訂先join啦.

作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 16:41

又食左我一個post啦!!
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 16:42

fun: BC9.0
DIA 14 (好似, 明天confirm)
度數:-550
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 16:43

想問大x華我地幾時去食呀??????????????????我想食個馬拉糕呀..
作者: 多利是    時間: 08-5-20 16:44

fun

我問下隻佬去唔去, if 去, 咁 if 你唔介意, 我同你1間房囉

原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 04:25 PM 發表

我老公多數都唔得, if得我同亞女, 住酒店會驚 呀....

作者: hoganmama    時間: 08-5-20 16:47

唉, 我老闆話聽日請我食lunch 其實我真係唔想去, but 無計都要去, 大家祝我好運, 等我諗吓點講加人工問題先
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 16:47

原文章由 多利是 於 08-5-20 16:44 發表
fun

我問下隻佬去唔去, if 去, 咁 if 你唔介意, 我同你1間房囉


fun, 雪同cc都唔得!!
hoganma你有無興趣呀??????
作者: hoganmama    時間: 08-5-20 16:50

31/5我唔得ar, 有fd生日夜晚去唱k ar
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:47 發表


fun, 雪同cc都唔得!!
hoganma你有無興趣呀??????

作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 16:55

原文章由 hoganmama 於 08-5-20 16:50 發表
31/5我唔得ar, 有fd生日夜晚去唱k ar

oic, 咁我再問問我老公先!!

多: 如果ok, 咁星期日係去邊個park?????
作者: 多利是    時間: 08-5-20 16:57

問左朋友, 佢話sat去歡樂谷好d, 無咁多人~ 咁晚上可以住青青世界樹屋, 因為佢入場票可以玩兩日, 咁sun就玩青青世界, 可以 relax d, 無咁趕, & 佢話青青世界既中菜都好味的

原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 04:55 PM 發表

oic, 咁我再問問我老公先!!

多: 如果ok, 咁星期日係去邊個park?????

作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:01

原文章由 多利是 於 08-5-20 16:57 發表
問左朋友, 佢話sat去歡樂谷好d, 無咁多人~ 咁晚上可以住青青世界樹屋, 因為佢入場票可以玩兩日, 咁sun就玩青青世界, 可以 relax d, 無咁趕, & 佢話青青世界既中菜都好味的

...

oic, 你幾時要開始訂票及酒店?????
作者: hoganmama    時間: 08-5-20 17:01

青青世界有咩玩?
作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 17:03

boss, 你ge度數係 575 bor
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:42 發表
fun: BC9.0
DIA 14 (好似, 明天confirm)
度數:-550

作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:05

cc: 我最近果次去驗眼, 個人話我戴550都ok, 咁我又試左真係同575無分別, 所以都係唔好戴咁深度數啦!!! 咁你記唔記我個dia係咪14呀????
作者: 多利是    時間: 08-5-20 17:08

HOGANMA

LOOK LOOK

http://www.evergreen-cn.com/03_hotel/index.asp?ID=30

原文章由 hoganmama 於 08-5-20 05:01 PM 發表
青青世界有咩玩?

作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:12

多: 青青世界~~你係join佢地個套票??? 我見倒3人套票假日999.00
作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 17:12

yes yes yes
dia 14
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:05 發表
cc: 我最近果次去驗眼, 個人話我戴550都ok, 咁我又試左真係同575無分別, 所以都係唔好戴咁深度數啦!!! 咁你記唔記我個dia係咪14呀????

作者: ktmami    時間: 08-5-20 17:13

hello
作者: hoganmama    時間: 08-5-20 17:13

都好多野睇wor, 入場費幾多$? 個website無寫

歡樂谷就玩機動遊戲, right?
原文章由 多利是 於 08-5-20 17:08 發表
HOGANMA

LOOK LOOK

http://www.evergreen-cn.com/03_hotel/index.asp?ID=30

作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:13

fun: look look
BC9.0
DIA 14 (好似, 明天confirm)
度數:-550


cc: thank you
作者: 多利是    時間: 08-5-20 17:14

呢樣, 我又要研究下先, 我問緊 AXXXA 去唔去

原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 05:12 PM 發表
多: 青青世界~~你係join佢地個套票??? 我見倒3人套票假日999.00

作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 17:14

fun up up up

cc 有嘢要改.

BC 8.5
DIA 14.2
550
4 boxes


BC 9
DIA 14.2
850
4 boxes

BC 9
DIA 14.2
250
4 boxes

BC 9
DIA 14.2
375
3 boxes

BC 9
DIA14.2
415
3 boxes


if 有貨攞, 不如我同你一齊去, because我order 咗18 boxes 咁多, 要你拎哂會重
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:14

原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:13 發表
hello

幾日唔見啦喎~~~~
作者: hoganmama    時間: 08-5-20 17:15

巧貴wor
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:12 發表
多: 青青世界~~你係join佢地個套票??? 我見倒3人套票假日999.00

作者: ktmami    時間: 08-5-20 17:17

我想去食呀!

原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 16:43 發表
想問大x華我地幾時去食呀??????????????????我想食個馬拉糕呀..

作者: iloveyoub4    時間: 08-5-20 17:17

一入來就見到你


原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:13 發表
hello

作者: funbabyhk    時間: 08-5-20 17:18

ok 收到
原文章由 ccbeauty 於 08-5-20 17:14 發表
fun up up up

cc 有嘢要改.



BC 9
DIA 14.2
250
4 boxes


作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 17:18

love, ktma 你2個都好busy wor
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:19

原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:15 發表
巧貴wor   

佢包一晚酒店房架喎!!!!
作者: funbabyhk    時間: 08-5-20 17:19

OK!
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:13 發表
fun: look look
BC9.0
DIA 14 (好似, 明天confirm)
度數:-550


cc: thank you

作者: hoganmama    時間: 08-5-20 17:19

我見rmb999呢個係住木屋, 之前多係話住樹屋bor, 樹屋就rmb280+13%
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:12 發表
多: 青青世界~~你係join佢地個套票??? 我見倒3人套票假日999.00

作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 17:19

thanks thanks
原文章由 funbabyhk 於 08-5-20 17:18 發表
ok 收到

[ 本文章最後由 ccbeauty 於 08-5-20 17:23 編輯 ]
作者: hoganmama    時間: 08-5-20 17:20

點ar你, very busy?
原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:17 發表
我想去食呀!

作者: 多利是    時間: 08-5-20 17:20

酒店房會貴架..住樹屋麻..

原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 05:19 PM 發表

佢包一晚酒店房架喎!!!!

作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:21

原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:17 發表
我想去食呀!

暫時得:

come
ky
ktma
fun

仲有無呀, 要湊夠12人先得喎!!!
作者: ktmami    時間: 08-5-20 17:22



原文章由 iloveyoub4 於 08-5-20 17:17 發表
一入來就見到你

作者: hoganmama    時間: 08-5-20 17:22

我no la, 果圍菜要$2xx/人, 好貴ar
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:21 發表

暫時得:

come
ky
ktma
fun

仲有無呀, 要湊夠12人先得喎!!!

作者: iloveyoub4    時間: 08-5-20 17:22

原來開左新part我都唔知道呀 呢排要跟d文件,又睇四川d新聞所以無咩點出post囉




原文章由 ccbeauty 於 08-5-20 17:18 發表
love, ktma 你2個都好busy wor

作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:22

原文章由 多利是 於 08-5-20 17:20 發表
酒店房會貴架..住樹屋麻..

咁佢的999套票仲貴過自己book樹屋+入場票是嗎????
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:24

原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:22 發表
我no la, 果圍菜要$2xx/人, 好貴ar

對你黎講點算貴啫!!!!!
作者: ktmami    時間: 08-5-20 17:24

Yes, very busy. Now I am at home. Just take Katie to Dentist to repair the teeth after school and then go home.

原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:20 發表
點ar你, very busy?

作者: hoganmama    時間: 08-5-20 17:26

講真wor, 我真係唔係幾捨得食貴野gei人黎gar

買衫就另計
原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 17:24 發表

對你黎講點算貴啫!!!!!

作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 17:27


原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:22 發表
我no la, 果圍菜要$2xx/人, 好貴ar

作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:27

原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:24 發表
Yes, very busy. Now I am at home. Just take Katie to Dentist to repair the teeth after school and then go home.

katie d 牙仲未ok呀????
作者: hoganmama    時間: 08-5-20 17:27

學校果d定自己出去睇?

我仔今朝都話下門牙有d痛, 仲有d鬆, 我聽到之後唔知why好exciting ar
原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:24 發表
Yes, very busy. Now I am at home. Just take Katie to Dentist to repair the teeth after school and then go home.

[ 本文章最後由 hoganmama 於 08-5-20 17:29 編輯 ]
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:28

原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:26 發表
講真wor, 我真係唔係幾捨得食貴野gei人黎gar

買衫就另計   

間唔事先一次啫
作者: 雪文    時間: 08-5-20 17:29

我放工啦, 走入來講 88

明天我佬放假, 問下明晚有無人同我去行mega box ?
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:33

原文章由 雪文 於 08-5-20 17:29 發表
我放工啦, 走入來講 88

明天我佬放假, 問下明晚有無人同我去行mega box ?

雪: 我no la
作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:34

fun/ hoganma : 咁一陣見啦!!!
作者: hoganmama    時間: 08-5-20 17:36

我都預備閃la, come, 一陣電聯
作者: 多利是    時間: 08-5-20 17:39

COME

我唸大X華, 要咁貴, 應該無乜人願意去~  

一係BK散台啦, 去到等一陣OK的~
作者: ktmami    時間: 08-5-20 17:44

school 果的, last time checked and then told me the other day go again. I don't know why but today I know because one teeth repaired have problem need repair again.

原文章由 hoganmama 於 08-5-20 17:27 發表
學校果d定自己出去睇?

我仔今朝都話下門牙有d痛, 仲有d鬆, 我聽到之後唔知why好exciting ar  

作者: come爸嘩    時間: 08-5-20 17:44

原文章由 多利是 於 08-5-20 17:39 發表
COME

我唸大X華, 要咁貴, 應該無乜人願意去~  

一係BK散台啦, 去到等一陣OK的~

都好呀, 咁你confirm左30/5北上, 6月頭尾都要考試, 我估最最快都要6月尾先食倒啦...
作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 17:58

亞女last week 又係跟學校去check, dentist話要補牙, but 冇講幾時
原文章由 ktmami 於 08-5-20 17:44 發表
school 果的, last time checked and then told me the other day go again. I don't know why but today I know because one teeth repaired have problem need repair again.

  

作者: 多利是    時間: 08-5-20 18:14

come

原來我唔記得左我一早約左班朋友5月30食大xx tim, 咁我北唔北上都會同佢地夜晚食飯, if 你地唔介意, 可以join埋佢地一齊, 咁可以bk房~

係axxxxa & 我 d friends..axxxxa 都會去的~

原文章由 come爸嘩 於 08-5-20 05:44 PM 發表

都好呀, 咁你confirm左30/5北上, 6月頭尾都要考試, 我估最最快都要6月尾先食倒啦...

作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 19:04

我就一定no la, 我要帶亞仔see dentist
原文章由 多利是 於 08-5-20 18:14 發表
come

原來我唔記得左我一早約左班朋友5月30食大xx tim, 咁我北唔北上都會同佢地夜晚食飯, if 你地唔介意, 可以join埋佢地一齊, 咁可以bk房~

係axxxxa & 我 d friends..axxxxa 都會去的~

...

作者: 多利是    時間: 08-5-20 22:14

今日講開買鑊, if 要1鑊多用, 黑金剛係不錯的選擇, 平靚正~  if 都係 for fry 野快靚正的話, 就買易潔鑊, 即是有塗層的鑊,小油,唔痴底, fry野好靚, 但要用返塗層鑊產,&最好唔好成日蓀野&炒野,咁會令到塗層好易脫落,塗層脫落,隻鑊就要換架啦~

咁買fry pan,美人早排幫我朋友買個隻就good,因為係用靚塗層的,$2xx/隻~

唸唸下, 都要問下工人姐姐,我隻鑊要唔要用, 我用緊buffalo既5層鑊, 用左都好多年架啦~
作者: 多利是    時間: 08-5-20 22:19

ky

你買左青邊鮑?? how much ar??得去jusco問過, 阿姐話$168/100g 

我凍左菲律賓鮑魚仔,有2/3隻手掌咁大隻,1包有6-7隻, $125打9折~

又買左帶子1包$58/打9折

cp雲吞特價$20/12粒再打9折

終於都買左油,無選擇情況下揀左寶x介花子油,$75.9/3支,9折~

[ 本文章最後由 多利是 於 08-5-20 22:24 編輯 ]
作者: funbabyhk    時間: 08-5-20 22:28

come,
yan02 已交俾我. Thank you!
跟住我地行左上去惠x 買野, 剛好折後 158, 用左3張 coupon 之後我行去吉吉島買了少少野食& tissue 就行落去百x 與 jerryma 交收, 佢囡好怕羞, 係都唔肯同我 say hello & bye (攪到我好似個金魚婆mouth:" />)

[ 本文章最後由 funbabyhk 於 08-5-20 22:29 編輯 ]
作者: funbabyhk    時間: 08-5-20 22:32

come,
我問左工人, 佢話隻鑊唔太 chi 底, 幾好用, 又易洗刷
作者: funbabyhk    時間: 08-5-20 22:36

多多.  咁即係唔北上囉

如果得幾個人, 咁坐廳檯啦, 或者早少少去, 咁應該唔洗等好耐啩
原文章由 多利是 於 08-5-20 18:14 發表
come

原來我唔記得左我一早約左班朋友5月30食大xx tim, 咁我北唔北上都會同佢地夜晚食飯, if 你地唔介意, 可以join埋佢地一齊, 咁可以bk房~

係axxxxa & 我 d friends..axxxxa 都會去的~

...

作者: ccbeauty    時間: 08-5-20 23:30

C, 我only用black colour plastic 果d jar.

原文章由 多利是 於 08-5-20 22:14 發表
今日講開買鑊, if 要1鑊多用, 黑金剛係不錯的選擇, 平靚正~  if 都係 for fry 野快靚正的話, 就買易潔鑊, 即是有塗層的鑊,小油,唔痴底, fry野好靚, 但要用返塗層鑊產,&最好唔好成日蓀野&炒野,咁會令到塗層好易脫落,塗層脫落,隻鑊 ...

作者: 多利是    時間: 08-5-20 23:46

fun

可以就到北上架...早去早回囉..

南山buffet lunch + 書城 + 超市

原文章由 funbabyhk 於 08-5-20 10:36 PM 發表
多多.  咁即係唔北上囉

如果得幾個人, 咁坐廳檯啦, 或者早少少去, 咁應該唔洗等好耐啩

作者: 多利是    時間: 08-5-20 23:47

塗層鑊產咪即係你講個種囉

原文章由 ccbeauty 於 08-5-20 11:30 PM 發表
C, 我only用black colour plastic 果d jar.


作者: funbabyhk    時間: 08-5-21 09:30

Good morning!!

剛剛先可以入到來咋
作者: hoganmama    時間: 08-5-21 09:33

Good Morning!!!

尋日買左wok la, meyer 易潔wok, $391 9折, 另買左個煲, $159 9折

蓀野<< 唔明
原文章由 多利是 於 08-5-20 22:14 發表
今日講開買鑊, if 要1鑊多用, 黑金剛係不錯的選擇, 平靚正~  if 都係 for fry 野快靚正的話, 就買易潔鑊, 即是有塗層的鑊,小油,唔痴底, fry野好靚, 但要用返塗層鑊產,&最好唔好成日蓀野&炒野,咁會令到塗層好易脫落,塗層脫落,隻鑊 ...

作者: funbabyhk    時間: 08-5-21 09:40

你同 come 行到幾點鐘?  我唔見你地 gei?
原文章由 hoganmama 於 08-5-21 09:33 發表
Good Morning!!!

尋日買左wok la, meyer 易潔wok, $391 9折, 另買左個煲, $159 9折

蓀野

作者: hoganmama    時間: 08-5-21 09:43

行左一陣咋, 我7點就走la, come先開始買野

我要趕住返去, 叫左99教我煮飯ma, 點知佢真係教咋, 唔比我實習

佢話你睇咪得lor, 好易之ma
原文章由 funbabyhk 於 08-5-21 09:40 發表
你同 come 行到幾點鐘?  我唔見你地 gei?

作者: come爸嘩    時間: 08-5-21 09:49

fun/hoganma/多: 我尋晚都有買到鑊, 係hoganma之前睇果隻牌子的small size, 為返$298 x 0.9, 仲買左d零食同2盒雪條.....
作者: come爸嘩    時間: 08-5-21 09:51

hoganma:我估係"蒸野"呀!!!
作者: come爸嘩    時間: 08-5-21 09:55

fun: 尋日趕時間無等你, 唔好意思!!!!
作者: come爸嘩    時間: 08-5-21 10:01

fun: 張pizza hut卡你要上網登記左先可儲分, 好似夠500分就有一個free pizza.
作者: come爸嘩    時間: 08-5-21 10:19

hoganma: 你吉吉島的貨幾時送呀???

同埋我女想參加ymca的LT-131, 你仔有無興趣呀????
作者: iloveyoub4    時間: 08-5-21 10:20

morning all
作者: come爸嘩    時間: 08-5-21 10:24

LOVE: 暑假有無PLAN去旅行呀???????
作者: iloveyoub4    時間: 08-5-21 10:24

你99驚??


原文章由 hoganmama 於 08-5-21 09:43 發表
行左一陣咋, 我7點就走la, come先開始買野

我要趕住返去, 叫左99教我煮飯ma, 點知佢真係教咋, 唔比我實習

佢話你睇咪得lor, 好易之ma  

作者: hoganmama    時間: 08-5-21 10:26

星期四夜晚送ar

之前我都有mark 低報埋LT-131gar, 不過諗住再諗吓先之ma

你女都想報嗎? 我仔一定有興趣, 要打去問問仲有無位wor
原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:19 發表
hoganma: 你吉吉島的貨幾時送呀???

同埋我女想參加ymca的LT-131, 你仔有無興趣呀????

作者: hoganmama    時間: 08-5-21 10:27

原文章由 iloveyoub4 於 08-5-21 10:24 發表
你99驚??

作者: iloveyoub4    時間: 08-5-21 10:27

c野開頭話7月,但e+要8月先得因為多野做行唔開,me too要8月先得因為要做數呢


原文章由 come爸嘩 於 08-5-21 10:24 發表
LOVE: 暑假有無PLAN去旅行呀???????





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5