教育王國

標題: 男仔: 聖羅撒 VS 迦南 [打印本頁]

作者: nicolemummy    時間: 08-5-13 21:31     標題: 男仔: 聖羅撒 VS 迦南

想請求意見.

老公想亞仔留在九龍塘迦南上午班, 但我想佢在聖羅撒下午班.

迦南:
1. 上午班時間好用D
2. 有Native English Teacher

聖羅撒:
1. 出名D
2. 天主教學校關係好D.

兩間都一樣遠近, 兩間都有學卷用, 課程應該差不多. 請指教.

謝謝.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5