教育王國
標題: 男仔: 聖羅撒 VS 迦南 [打印本頁]
作者: nicolemummy 時間: 08-5-13 21:31 標題: 男仔: 聖羅撒 VS 迦南
想請求意見.
老公想亞仔留在九龍塘迦南上午班, 但我想佢在聖羅撒下午班.
迦南:
1. 上午班時間好用D
2. 有Native English Teacher
聖羅撒:
1. 出名D
2. 天主教學校關係好D.
兩間都一樣遠近, 兩間都有學卷用, 課程應該差不多. 請指教.
謝謝.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |