教育王國

標題: 大家覺得小朋友曳, 學校責任大定父母責任大? [打印本頁]

作者: des1971    時間: 08-5-2 16:32     標題: 大家覺得小朋友曳, 學校責任大定父母責任大?

同學仔曳, 小朋友係咪好易受影響?
作者: NeoMom    時間: 08-5-2 16:57

原文章由 des1971 於 08-5-2 16:32 發表
同學仔曳, 小朋友係咪好易受影響?


一定係父母, 因為即使如果係間學校唔好而令小朋友學壞, 就係父母揀錯學校
作者: 健朗媽咪    時間: 08-5-2 17:43

原文章由 des1971 於 08-5-2 16:32 發表
同學仔曳, 小朋友係咪好易受影響?



係ga, 小朋友係好容易比人影響

但係無論讀邊間學校, 小朋友都會接觸到一d唔好ga同學, 係無可避免, 所以家長都要教小朋友正確ga價值觀, 等佢無咁容易比人影響到
作者: Berry_luk    時間: 08-5-2 19:09

原文章由 健朗媽咪 於 08-5-2 17:43 發表



係ga, 小朋友係好容易比人影響

但係無論讀邊間學校, 小朋友都會接觸到一d唔好ga同學, 係無可避免, 所以家長都要教小朋友正確ga價值觀, 等佢無咁容易比人影響到 ...


其實有時我真的無法分別什麼是唔好o既同學, 小氣啲, 有時呼喝下我個仔, 有時打下我個仔(但不多, 只試過兩三次), 玩遊戲敗了或分數低過我個仔時就罵下我個仔, 但他們本是好朋友, 我個仔比他這樣對待時, 還叫我不要告訴他媽媽, 怕那同學的媽媽罵他, 怕他不開心, (因他好易哭) 我就沒有說, 有時我叫我個仔暫時不要與他玩, 他說老師教過, 原諒人自己會開心些, 那他就當沒事了.
但我個仔還是個小孩, 也有受不了的時候, 我就叫他自己告訴那同學的媽媽, 但佢還是失敗了, 佢每次想告訴那同學的媽媽, (有時那小孩的媽媽都看到佢個仔呼喝我個仔, 都沒有出聲)那同學都會把他拉走或說其他東西令我個仔說不了.
如果不是一直以來我都知道這些事及有些家長看到, 我都不會相信, 因那小孩對著我和他的媽媽都幾乖, 但這些事也不是說他不乖, 有時我覺得這只是因我個仔是他的朋友, 佢知道我個仔一定不會罵他, 因我個仔都幾頓, 不懂罵人及還擊. 他只會自己不開心, 一下只就會忘了, 不過次他沒有忘, 因他記得都打得幾痛(打心口).
那小朋友在他媽媽面前真的好乖架, 不會亂吃東西, 但原來在學校,不在他媽媽視線範圍, 佢都會拿同學的東西吃, 什麼都吃, 他媽媽不知道, 我也不敢告訴他媽媽. 他媽媽告訴我, 我個仔好"胃食", 佢個仔就不敢, 但佢不知道佢個仔都是這樣. 我不想令那個媽媽對個仔失望, 所以沒有說.
但佢個仔打我個仔, 我終於告訴了她, 佢好傷心 , 我有點耐久. 但我又不想個仔再被打及呼喝. 但我又覺得佢媽媽未必相信, 因那個小朋友有一次弄傷我個仔, 佢都只說不小心. 如果是我個仔, 我也不會相信, 因在家不會這樣的小朋友, 又如何令人相信, 我也只是單方面聽我個仔說, 所以我才叫我個仔告訴他的媽媽, 不是由我說, 而是在那小孩的面前, 我知道那個小朋友只是玩玩或發洩心中的不快, 這是我個仔說的. 所以我個仔說算吧. 有個家長也告訴我, 我個仔想告訴他媽媽什麼, 那小朋友便眼紅紅想哭, 又把我個仔拉走, 我個仔就算了 . 當然那個家長不知道什麼事, 我也不想告訴其他人. 我知道我個仔計劃失敗, 所以就由我說了.
但這是不乖嗎? 但這小孩只是用他的方法發洩佢的不快. 這使我個仔與我都不知道如何應付. 我不想與其他家長有什麼的不快. 因那個小孩的媽媽是很好的, 對其他的家長都十分友善及好很幫他人.
真的好煩!!!!
作者: 二話不說    時間: 08-5-2 19:30     標題: 回覆 #1 Berry_luk 的文章

其實你不用擔心,小朋友的世界單純很多,大人最好不要介入小朋友的紛爭裏,這是個給小朋友學習處理事情的機會,但你雖要教導他去分析事情和引導他如何保護自己,必要時同班主任講待她從傍觀察這位小朋友,由老師對他媽媽說比你講更有力!
作者: Berry_luk    時間: 08-5-2 22:57

原文章由 二話不說 於 08-5-2 19:30 發表
其實你不用擔心,小朋友的世界單純很多,大人最好不要介入小朋友的紛爭裏,這是個給小朋友學習處理事情的機會,但你雖要教導他去分析事情和引導他如何保護自己,必要時同班主任講待她從傍觀察這位小朋友,由老師對他媽媽說比你講 ...


其實這事情已是上學期的事了, 但我本不想介入, 可是, 他打我仔的心口, 我就十分擔心.
我也明白, 小孩的事應由他們自己去處, 所以我遲遲也不想介入. 那個小孩, 他是一個十分聰明的小孩, 他不是不乖, 只是他是懂得在什麼人前做什麼東西, 他很能看到環境而做事, 他會盡在老師及媽媽的面前不做不應做的事, 他做得很好, 這也不是他的錯, 因他做到了乖小孩應做的, 通常不是與他一起玩的久了都不會發覺.
有個小孩的媽媽也有時被這聰明的小孩氣到了, 她的女兒也有向她的媽媽投訴, 但老師看不到時那聰明的小孩會頑皮, 一看到了就回復正常, 他做到了. 他這也沒有錯啊! 他會向他媽媽投訴, 每次小息時玩完棋都是他收拾還回, 其實通常我個仔和那個女孩收拾還回的, 因他要去他媽媽那邊取食物, 又那能還回?! 那個女孩已不再和他玩棋了. 我個仔叫他收拾, 他都會說要去媽媽那邊取食物而走了, 唉! 我個仔就自己收拾了, 不過我個仔好高興地告訴我, 說佢自己是個有責任的人, 佢自己去收拾玩完的東西, 回家就高興的告訴我, 我只好稱讚他了.
對不起! 其實小氣的是我, 我不應去與一個小孩計較, 只是可能我個仔比較頓而無法去處理這些事情, 這使我心急了. 謝謝妳.
作者: des1971    時間: 08-5-3 09:45

我仔情況有些少似你囝囝, 不過我囝囝又未至於比那同學打, 但我吩咐了工人盡量避開那小朋友.........其實我係咪做錯咗, 應該由得佢地自己解決


原文章由 Berry_luk 於 08-5-2 22:57 發表


其實這事情已是上學期的事了, 但我本不想介入, 可是, 他打我仔的心口, 我就十分擔心.
我也明白, 小孩的事應由他們自己去處, 所以我遲遲也不想介入. 那個小孩, 他是一個十分聰明的小孩, 他不是不乖, 只是他是懂得 ...

作者: Berry_luk    時間: 08-5-3 10:19

原文章由 des1971 於 08-5-3 09:45 發表
我仔情況有些少似你囝囝, 不過我囝囝又未至於比那同學打, 但我吩咐了工人盡量避開那小朋友.........其實我係咪做錯咗, 應該由得佢地自己解決


...


我也是, 其實我都好後悔告訴了他的媽媽, 攪到見到面都好唔好意思, 其實我同佢媽媽都幾friend架, 所以都唔知點好.
但每次回家我個仔都告訴我這或那, 我都覺心煩, 就希望解決這件事.所以咪頂唔住講了. 我個仔又自己解決唔到. 回家又告訴我解決失敗了, 所以咪幫下佢囉, 仲攪到好唔好意思忝 .又有邊個會信自己個仔會咁做先得架. 又未見過. 所以真為難.
作者: des1971    時間: 08-5-3 10:41

諗諗下有時覺得唔知係咪自己過份緊張.......

原文章由 Berry_luk 於 08-5-3 10:19 發表


我也是, 其實我都好後悔告訴了他的媽媽, 攪到見到面都好唔好意思, 其實我同佢媽媽都幾friend架, 所以都唔知點好.
但每次回家我個仔都告訴我這或那, 我都覺心煩, 就希望解決這件事.所以咪頂唔住講了. 我 ...

作者: annalaumw    時間: 08-5-3 12:04

一定係父母, 孩子由初生開始接觸到的事, 聽到的, 學到的,都是由父母開始
作者: Berry_luk    時間: 08-5-3 13:51

原文章由 annalaumw 於 08-5-3 12:04 發表
一定係父母, 孩子由初生開始接觸到的事, 聽到的, 學到的,都是由父母開始


但我個仔的case是, 那個小朋友的媽媽對人很好的, 她很在意個仔的行為不好, 他做得不好, 都會被他媽媽罵的. 當然一哭就無計了 . 但一開始做錯佢會立即罵的, 起碼在我們面前就經常看見這情況.
他媽媽不是不教呀, 只是不知那裏出錯罷了. 又或是可能我過份緊張罷了, 又不是時時打, 可能只是手打打而止. 又覺得好玩而止, 無什麼大不了, 我有些覺得對不起那小孩的媽媽呀!   我想很多小孩都有架啦! 又如何! 有些仲頑皮啦, 指使其他小孩推啲同學都有啦! 自己唔出手, 又話要剪一個同學的xx, 嚇到個同學個媽死.
作者: Szebaba    時間: 08-5-3 14:30

恕我多囗講句, 由爸爸角度看,男仔吾好怕事,諗遠d,希望你明我講咩。
作者: Berry_luk    時間: 08-5-3 16:55

原文章由 Szebaba 於 08-5-3 14:30 發表
恕我多囗講句, 由爸爸角度看,男仔吾好怕事,諗遠d,希望你明我講咩。


我不太明白呀, 我個仔不是怕事, 只是佢不大把事放在心上, 好快就忘了, 說完給我知就忘了, 就像沒事的又與他一起玩, 佢又不喜歡還手, 只會企定給人打, 又覺得好似人家是玩, 痛才告訴我, 不過佢又話算啦, 都打了. 我才叫他自己去處理. 但又失敗.
我真的不知如何教他, 請以男士的角度教教我, 我老公都沒有說什麼, 只是說給他知, 以後還有更可怕的同學蝦人事件, 如果這少少事都不能應付, 將來點好, 但沒有教一個8歲的小孩如何應付. 抓頭了.
作者: annalaumw    時間: 08-5-3 19:28     標題: 回覆 #3 Berry_luk 的文章

我不清楚你說的小朋友有多大, 很多媽咪都很好, 好想仔/女(我以4-5歲以下)有禮貌, 見人叫"早",靜靜哋, 唔好打人, 推人, 但"責罵"在說話上是有技巧的, "打"更加不好, 家長未責罵前," 小小"知道錯啦, 就先即刻"哭, 哭的過程中(約5分鐘), 佢係完全唔會接收到係你講的事,另外"小小"腦部,小肌肉發展未完全, 想講的說話慢於行動, 因而給予家長錯誤, "小小'搶人玩具, 因為家長過高(對小小來說", 永遠只見你的"大肚兜", 所以由出世開始, 你要放下身體, 永遠以同等高度, 眼對眼教導佢, 一出現問題, 亂掉玩具那一刻, 就已經要教(通常老人家立即幫佢收拾), 如果剛上幼稚園, 老師每次見到小朋友推/打/搶等行為, 都不會大叫/大罵, 初期都溫柔地叫小朋友的全名, 然後會解釋錯誤, 並須要即時向第三者說"對不起", 但若只在學校, 家裡是小皇帝的, 你認為成效如何?
作者: heiheibbchu    時間: 08-5-3 20:42

我覺得如果地點發生是在學校, 應該告訴老師, 讓老師去幫手解決問題. 老師對小孩子的影響力都幾大, 或者說是怕.  我的小朋友在學校也遇上這些問題, 不過是女孩子方式, 我想這些是成長必經的階段, 可以教育小朋友怎樣解決.
作者: Berry_luk    時間: 08-5-4 00:07

原文章由 heiheibbchu 於 08-5-3 20:42 發表
我覺得如果地點發生是在學校, 應該告訴老師, 讓老師去幫手解決問題. 老師對小孩子的影響力都幾大, 或者說是怕.  我的小朋友在學校也遇上這些問題, 不過是女孩子方式, 我想這些是成長必經的階段, 可以教育小朋友怎樣 ...


不可告訴老師, 因那小孩不認, 怎也不認, 只說我沒有我沒有, (對不起, 我只作一個假設)如果是你的小孩, 你會否相信, 而你的小孩在家沒有做, 他不肯認, 絶口不提任何事, 你會相信我嗎? 那他媽媽又如何會相信我呢, 那老師又如何會相信我個小孩呢?!
我個仔是一個專注力差的小孩, 好多時因不專注而被罵及罰的, 你是老師會信他嗎? 就如這樣, 我信我個仔, 那小孩的媽媽會不信自己個仔嗎? 每一個父母都會相信自己的小孩.
今天我特意在我個仔面前說, 無論任何時候都要告訴我真話, 如果說謊被人家知道就會label你是一個曳小孩, 那小孩的樣子有些心謊地看着我, 像很不安, 不知是否我敏感, 但沒有出聲. 我個仔就不謊地看着我說知道, 媽媽你信我.那小孩的媽媽也跟着我說, 但那小孩只說我無曳我無曳. 跟着走開了, 那明顯地, 我告訴他媽媽這事, 只是治標不治本了.
作者: Berry_luk    時間: 08-5-4 00:19

多謝各家長的意見, 在這件事看來, 只反映我是一個小氣的家長, 我自己都要檢討一下,  希望不會帶來各家長的輕視, 謝謝!
作者: cyiuch    時間: 08-5-4 00:24

我仔仔在學校都經常被一個好曳既同學"蝦", 試過推跌佢同向佢吐口水&其他, 老師都知道都話過佢同學, 但情況依然...
我仔係學校好乖被人"蝦"都唔出聲, 但係自從佢返左小一之後係屋企就曳左好多, 學左好多曳野返黎, 老師都唔信佢係屋企咁曳, 我教都唔聽, 激到我死,重比人話無家教, 你地話係邊個問題la ?

原文章由 heiheibbchu 於 08-5-3 20:42 發表
我覺得如果地點發生是在學校, 應該告訴老師, 讓老師去幫手解決問題. 老師對小孩子的影響力都幾大, 或者說是怕.  我的小朋友在學校也遇上這些問題, 不過是女孩子方式, 我想這些是成長必經的階段, 可以教育小朋友怎樣 ...

作者: annalaumw    時間: 08-5-4 19:20

唔好意思, 因為我時間未找到仔仔被打的原文及詳細了解當時情況,須些時間,但 首先希望家長明白, 幼兒成長, 在不同時間的發展, 每個小孩發展快慢也不同
幼兒園期間, 上課時間較短, 活動時間較多, 因為小肌肉發展不完全, 如最初是無法用剪刀剪紙, 晝圖不晝直線等, 所以幼稚園時的教學,必須訓練小肌肉,學習平衡等, 活動相對多, 有些小朋友午睡, 有d 2小時也不夠, 有d 不用, 聽故事也是由15-30分鐘(2-5歲), 就無法坐定定
剛上小學就完全不同, 小朋友要坐足3堂, 小休去法手間, 食d嘢, 又要上堂, 回家又做做功課, 有d小朋友孜又要學a , 又要學b, 沒有適當的發洩, 就出現問題, 到小四更須留意生理及心理的成長, 事實上由最生到小六, 他/她們每天都在成長, 而且速度非常快, 有時有d小朋友, 一直未能說出單字/不願說話, 但一講就已經可以講簡單有意思的句字(如我要食糖)
所以先建議家長留意又或嘗試,給予適當運動, 放學時, 跟他說明(未知是否全日制- 若是, 就小吃後),午飯後,休息一會, 先做10-15分鍾功課, 你會帶他到樓下踢足球/跑步..., 半小時左右(你要了解小孩的實際須要, 因為有d要遊泳約一小時來平衡), 回家休息一會, 再做功課,
另外幼稚園期間師生比例約1:10-15, 但小學通常為1:30-35, 學生在不同家庭環境下長大, 小朋友坐位前/後/左/右的同學時間, 一定比對老師多,小朋友一直會對老師有"怕"的心理, 所以堂上最多是同同學仔講多2句, 左"令令",右"令令", 跑出位, 先生一望, 就回坐位, 小息時, 若果左邊小朋友看了晚上電視, 跟"住"同你個仔講, 右邊又聽到, 大家笑來笑去, (無人話比佢哋聽"呢句說話係粗口), 回家, 小朋友又好開心同你講, 有時2個小朋友又取把間尺當飛機玩, 玩玩下, 有第3個小朋友當劍玩, 重講"something like依天劍一出.."最後就係大人眼中的打架
不過的都會同意有d小朋友比較手多多, 一興奮就"旭手旭腳", 因為佢有這個個性, 而有d家長喜歡活躍d的小孩, 也不會認為係問題
所以小朋友就各有不同, 我個人認為
政府成日講身/言教, 我更希望家長"心/鹽", 我都知很辛苦, 以前亞媽都唔駛咁, 我成日話自已以後唔"蠢", 心 - 細心去了解, 用心去聽, 花心思去幫佢, 煮食無鹽便無味, 每個人放鹽份量都有分別, 每種食物須要的鹽也不同, 小朋友, 只有佢媽/爸, 由開始就幫佢調較份量, 但佢要多少, 你要試
同時我個人認為, 一生一體藝, 非常好, 不要過多, 想入名校, 唔係你識十八股武藝, 樣樣識, 唔精, 名校要求, 有級數比較, 對外公開表演及比賽獎項, 鋼琴五級, 很多啦,( 名女校超過50%學生), 有d 小學知道奧數的重要, 金獎必定能入最出名被的2所名男校, 於是, 小一開始開了課外活動 - 數學解難題 (奧數 正常小四開始, 有d 小三, 小二又報讀, 大家在背公式,背題目- 小學題基本上變化不多 )


全屬個人見解, 並非想失任何人
(有d可能打錯字, 見諒)
作者: annalaumw    時間: 08-5-4 21:31

則剛張兩段文copy在word 上看, 第一) 我未知年齡, 因為不同年齡應有不同方法, 第二) 是學校的課後活又彧在外讀的棋藝班(因為文中提到小息/取食物)

首先另一位的媽媽及小孩, 我不作評論, 因為每個家庭的教法是孩子父母的決定 , 最自已孩子的影響

小朋友未懂事前, 父母須幫他分對/錯

我覺得有一點你兒子是你應該多讚許他, 有責任, 不計較得失,會原諒人, 相信佢識同人講對唔住, 你呢個媽媽做得很好, 很多小朋友係不認輸的, 家中小皇帝,
若果小朋友己經小學, 應該識對/錯, 好/不好,
我認為你先跟小孩談, 他的同學仔是對/不對 『因為係朋友, 你唔幫佢改過, 做錯事唔提點同學, 是對/不對, 你要舉例:正如同學仔無做數學功課, 要你比佢抄 ?咁是不對..你要解釋比佢?, 但如果同學仔唔記得帶食物, 要食你的, 你可以大家分享, 但唔係全部比小朋友. 因為你都要食少少..』等你仔仔明白, 是非是要分清楚, 錯的不可以做, 做錯可以原諒,
然後嘗試寫咭送比同學仔, 因為你已跟他媽媽說了, 我唔知中間過程,你是不便與同學仔再說的, 可以簡單的圖晝加幾個字, 圖晝可以是幾個小朋友一齊都喜歡一起玩棋, 左面有個收拾櫃,加上d字 如:你我一起玩, 很快樂, 你我一起收拾, 很合作, 你是我的好朋友, 手拖手, 不打架, 不爭吵, 怏樂笑哈哈等等,又或加上打人"哭"了的圖晝,
另外你可以試:買d小貼紙, 如果見到其他小朋友一起收拾, 讚佢哋, 送張小貼子, 又或問同學仔, 同你仔仔今天玩得開心嗎,你兩有無聽先生話等等,  如果你見同學仔真的當天比較乖, 送他一張小貼子也可以,
但若果他真的再打你小朋友, 小朋友必須即時告訴老師, 如果沒有老師, 你小朋友應即時說, 我很痛,打人是不對的,然後當天一定唔可以再一齊玩及說話, 沒有老師/家長在場解釋錯誤, 而一直都有再玩, 同學仔係唔會知道打人,係錯的(有d家長係容許自已仔仔打自已的), 人哋係真的唔會同佢玩 , 如果佢下次走過來想同仔仔玩, 仔仔就應該跟他說, 你唔打人就可以。
試試
作者: heiheibbchu    時間: 08-5-4 22:27

原文章由 Berry_luk 於 08-5-4 00:07 發表


不可告訴老師, 因那小孩不認, 怎也不認, 只說我沒有我沒有, (對不起, 我只作一個假設)如果是你的小孩, 你會否相信, 而你的小孩在家沒有做, 他不肯認, 絶口不提任何事, 你會相信我嗎? 那他媽媽又如何會相信我呢, 那 ...


當老師告訴我, 我囡(5歲)在學校會和同學打架和推撞等, 我也嚇了一跳, 因為我自己都估不到, 仲想去搵"社交小組"俾呀囡去上課. 因為打架是兩方面, 我亦不能控制或阻止其他小朋友, 唯有叫呀囡吾好同佢玩. 我會和呀囡分析她的同學, 例如某某是好孩子, 某某(同佢打架那位)不是好孩子, 很頑皮, 不要和她玩.
其實呀囡都不應打架, 不過這是幼童最直接表達方法, 要慢慢教!

其實不但幼稚園,小學, 甚至中學, 一樣都有這些問題. 我姨娚女讀中學也被一位男同學騷擾, 學校知道也不理, 差點要報警. (可能講得太遠了.)
作者: des1971    時間: 08-5-5 08:36

唔會唔會!!  
其實我諗我應該比呀仔自己解決, 唔應該叫工人唔好近那小孩, 如果呀仔真係覺得那小孩係"蝦"佢, 咁佢自然會唔同佢玩, 但其實呀仔又好鍾意黐住人玩, 玩完又要投訴

原文章由 Berry_luk 於 08-5-4 00:19 發表
多謝各家長的意見, 在這件事看來, 只反映我是一個小氣的家長, 我自己都要檢討一下,  希望不會帶來各家長的輕視, 謝謝!

作者: Berry_luk    時間: 08-5-5 17:28

原文章由 annalaumw 於 08-5-4 21:31 發表
則剛張兩段文copy在word 上看, 第一) 我未知年齡, 因為不同年齡應有不同方法, 第二) 是學校的課後活又彧在外讀的棋藝班(因為文中提到小息/取食物)

首先另一位的媽媽及小孩, 我不作評論, 因為每個家庭的教法是孩子父 ...


真的好多謝你的意見, 對, 他總是不在老師或他媽媽面前做, 或者就是這樣, 所以他未必清楚知道這樣對我囝囝的發洩方法是錯的, 又或知道是錯, 佢覺得又沒有後果或責任要付, 所以就沒有刻意去分析錯與對.
我再靜觀其變, 不過, 今天我聽我仔講的話又使我十分擔心, 不是人家個仔, 而是我個囝囝了, 因佢已受不了, 而開始反擊, 這會變成一個惡性循環, 令我囝囝會學習惡言相向.
今天我叫囝囝不要用那些惡言來表達他的不快. 希望他會明白.
作者: Berry_luk    時間: 08-5-5 17:30

原文章由 des1971 於 08-5-5 08:36 發表
唔會唔會!!  
其實我諗我應該比呀仔自己解決, 唔應該叫工人唔好近那小孩, 如果呀仔真係覺得那小孩係"蝦"佢, 咁佢自然會唔同佢玩, 但其實呀仔又好鍾意黐住人玩, 玩完又要投訴

...

同我個囝囝一樣.
作者: annalaumw    時間: 08-5-5 17:50     標題: 回覆 #2 Berry_luk 的文章

唔好氣餒, 仔仔因為見佢打人/大人無禮貌都可以, 就...., 所以先要跟仔仔分析清楚
1) 打架是不對的, 2) 對他人無禮說話是不對的

佢會唔明咁點解人哋可以呢? 又唔會被媽咪罵, 重要當係自已錯, 比自已媽咪話無禮貌, 以後又無得玩 ? 首先你自已會點想??
作者: annalaumw    時間: 08-5-5 18:17     標題: 回覆 #3 Berry_luk 的文章

我須要出外, 所以明天回覆, 其他家長, 你哋又用???方法同仔仔/女女講呢
作者: Szebaba    時間: 08-5-5 19:14

原文章由 Berry_luk 於 08-5-3 16:55 發表


我不太明白呀, 我個仔不是怕事, 只是佢不大把事放在心上, 好快就忘了, 說完給我知就忘了, 就像沒事的又與他一起玩, 佢又不喜歡還手, 只會企定給人打, 又覺得好似人家是玩, 痛才告訴我, 不過佢又話算啦, 都打了. 我 ...

你有無睇 "多拉A夢"
如果吾想仔女變做 "大雄", 就吾好永遠將自己化身做 "多拉A夢" la, 同學中多數都會有 "胖虎, 小夫" 之類,無乜大問題喎!

你可以真係將 "多拉A夢" 呢個故事同佢分析,佢一定有興趣,亦一定有佢既睇法。

講得幾抽象,不過我諗你明!
作者: jey    時間: 08-5-5 19:56

妳呢個比如好正,我又係咁教亞囡,
原文章由 Szebaba 於 08-5-5 19:14 發表

你有無睇 "多拉A夢"
如果吾想仔女變做 "大雄", 就吾好永遠將自己化身做 "多拉A夢" la, 同學中多數都會有 "胖虎, 小夫" 之類,無乜大問題喎!

你可以真係將 "多拉A夢" 呢個故事同佢分析,佢一定有興趣,亦一定有佢既睇法 ...

[ 本文章最後由 jey 於 08-5-5 19:58 編輯 ]
作者: Berry_luk    時間: 08-5-5 23:02

原文章由 annalaumw 於 08-5-5 17:50 發表
唔好氣餒, 仔仔因為見佢打人/大人無禮貌都可以, 就...., 所以先要跟仔仔分析清楚
1) 打架是不對的, 2) 對他人無禮說話是不對的

佢會唔明咁點解人哋可以呢? 又唔會被媽咪罵, 重要當係自已錯, 比自已媽咪話無禮貌,  ...


對!對!對!   就是這樣啦, 我個囝囝時時都問我, 為什麼有些事情其他人就做得又無人罵, 點解佢做我和爸爸就要罵他, 為什麼其他小朋友說了不應說的話後, 其他人都話他們是聰明的孩子 , 而佢說了我就要罰佢, 還生他的氣. 好心痛呀! 我都想知呀, 他們為什麼是聰明的孩子, 哈哈!
我囝囝聽到其他人或老師都說那些孩子是聰明, 佢就好奇怪, 所以學做就被我罵了, 他心裏不舒服, 就投訴我. 他做錯事, 老師就對他們的媽媽說: 妳小孩好聰明, 小心教就好. 我的囝囝便問我, 點解做錯事就是聰明, 點答?!
作者: Berry_luk    時間: 08-5-5 23:30

原文章由 Szebaba 於 08-5-5 19:14 發表

你有無睇 "多拉A夢"
如果吾想仔女變做 "大雄", 就吾好永遠將自己化身做 "多拉A夢" la, 同學中多數都會有 "胖虎, 小夫" 之類,無乜大問題喎!

你可以真係將 "多拉A夢" 呢個故事同佢分析,佢一定有興趣,亦一定有佢既睇法 ...


唉! 我個囝囝不喜歡看卡通, 好難用故事的情節去分析事情給他知. 佢只喜歡星球, 只要一看見有關星球的書佢都想買, 好貴架. 難攪!
而一看見打架的卡通佢就一定不看, 一看便說: 又要打架, 煩! 便會要我轉台. 什麼機械人, 超人等劇集都不看,(除了超人迪加, 佢上網查迪加來自那個星球) 一看見打架的佢都怕. 現在只看西遊記. 這套有關打架的劇.
作者: 召藥師    時間: 08-5-6 01:16

原文章由 Berry_luk 於 08-5-4 12:19 AM 發表
多謝各家長的意見, 在這件事看來, 只反映我是一個小氣的家長, 我自己都要檢討一下,  希望不會帶來各家長的輕視, 謝謝!

原文章由 des1971 於 08-5-5 08:36 AM 發表
唔會唔會!!  
其實我諗我應該比呀仔自己解決, 唔應該叫工人唔好近那小孩, 如果呀仔真係覺得那小孩係"蝦"佢, 咁佢自然會唔同佢玩, 但其實呀仔又好鍾意黐住人玩, 玩完又要投訴

...


如果只係搶下小食、吵架或輕微打一、兩下,我會主張個仔自己處理,但係牽涉暴力我就唔會坐視不理,人地父母唔教仔,學校就係最後ge補救方法。

同人地家長講真係冇用,有幾多個家長會相信自己仔女會有另一面丫!講左反而會認為妳講佢仔女是非或針對佢,之後仲遠離妳同叫佢小朋友疏離自己仔女,我就試過喇!

我個仔都係咁呀!佢前個排同班曳仔玩,我反對左好多次,因為個幾個問題兒童連老師都話佢地難教,要經常見社工,阿仔d小食又俾佢地搶黎食。

早前佢俾其中一個曳仔蝦,有日佢論盡行甩鞋俾個曳仔搶左唔俾番佢,到阿仔攞番蹲係地著鞋時個成80磅曳仔竟然一個屁股坐佢背脊,痛到佢喊,仲要俾幾個男同學一齊恥笑,又剛巧冇老師在場,阿仔只識同風紀講,風紀又唔識搵老師,件事不了了之。放學後,我同老公得悉此事,真係忍無可忍,打俾老師投訴(之前試過俾同一人上體育堂起飛腳踢到阿仔個咀,阿仔向體育老師投訴,但老師冇好好處理),另外再教個仔要遠離唔乖ge同學,教佢近朱者赤近墨者黑,佢幾時理解到就要靠佢自己。
作者: annalaumw    時間: 08-5-6 10:57

所以大家明白雖的責任大了
作者: Berry_luk    時間: 08-5-6 11:16

原文章由 召藥師 於 08-5-6 01:16 發表




如果只係搶下小食、吵架或輕微打一、兩下,我會主張個仔自己處理,但係牽涉暴力我就唔會坐視不理,人地父母唔教仔,學校就係最後ge補救方法。

同人地家長講真係冇用,有幾多個家長會相信自己仔女會有另一面丫!講左反而會 ...


嘩! 妳個仔慘過我個仔好多呀! 聽落原來有咁多類似的個案, 我個仔都唔係最可憐的一個, 而我又唔係最唔識解決的其中一個. 做媽媽真的好難呀! 好累呀!
我非常地同意有好多家長都唔會相信架, 我這個例子就可以証明了. 事實上如果是我, 我也不會相信, 不過, 我是一個不喜歡坐下不去求證的媽媽, 就算我不能解決, 我也會去找証人, 証明我個仔有沒有說謊. 我不想罵錯我個仔或讓他繼續錯. 要教, 所以我會問其他小朋友我個仔是否真的有做過, 所以我時時教我個仔, 錯就要認, 被我打就一定要企定.(但只限我)
作者: Berry_luk    時間: 08-5-6 11:22

原文章由 annalaumw 於 08-5-6 10:57 發表
所以大家明白雖的責任大了


那應如何處理? 個仔時時話點解我咁小氣, 人家的媽媽就不會, 其他人都做啦, 點解我要咁生氣呢?! ,  係, 點解呢????
作者: annalaumw    時間: 08-5-6 11:43     標題: 回覆 #1 Berry_luk 的文章

因為你係我的寶具, 我太愛你
作者: annalaumw    時間: 08-5-6 11:46     標題: 回覆 #2 Berry_luk 的文章

sorry, 我都未知你小朋友多大, 是在學校發生??  因為不同年齡, 你有不同做法
作者: Berry_luk    時間: 08-5-6 11:57

原文章由 annalaumw 於 08-5-6 11:43 發表
因為你係我的寶具, 我太愛你


我有時都會咁同佢講, 我話人家的孩子我不理, 你是我的孩子, 我就一定不可以令你成為一個將來的壞人, 當時佢明, 但一罵佢, 佢就又問.
作者: annalaumw    時間: 08-5-6 11:59     標題: 回覆 #1 Berry_luk 的文章

如果mummy 比人打, 又或罵, 你會點 ??
作者: annalaumw    時間: 08-5-6 12:05     標題: 回覆 #2 Berry_luk 的文章

sorry, 未知幾歲 ? 如果5歲以下, 見『父母的責任』中, 有2本書, 可以用圖書
作者: Berry_luk    時間: 08-5-6 13:07

原文章由 annalaumw 於 08-5-6 12:05 發表
sorry, 未知幾歲 ? 如果5歲以下, 見『父母的責任』中, 有2本書, 可以用圖書


, 有這樣的書嗎? 好想買呀! 我個仔8歲, 是否咁大應不會比人蝦, 真沒用, 唉!
作者: des1971    時間: 08-5-6 16:20

我唔會向那小朋友媽媽投訴, 因我見過個小朋友同媽媽一齊時係乖好多!!  其實我最怕係呀仔學咗個小朋友d惡行


原文章由 召藥師 於 08-5-6 01:16 發表




如果只係搶下小食、吵架或輕微打一、兩下,我會主張個仔自己處理,但係牽涉暴力我就唔會坐視不理,人地父母唔教仔,學校就係最後ge補救方法。

同人地家長講真係冇用,有幾多個家長會相信自己仔女會有另一面丫!講左反而會 ...

作者: Berry_luk    時間: 08-5-6 16:48

原文章由 des1971 於 08-5-6 16:20 發表
我唔會向那小朋友媽媽投訴, 因我見過個小朋友同媽媽一齊時係乖好多!!  其實我最怕係呀仔學咗個小朋友d惡行


一樣呀, 一樣呀, 我個仔個同學都是在與他媽媽一起時好乖架. 乖到妳唔會信佢會做頑皮嘢架.
我個仔不小心把書及紙都掉到地上, 佢說幫我個仔拾了一地的東西, 我個仔還發他脾氣, 佢便投訴給佢媽媽知, 佢媽媽告訴我, 我便回家問囝囝, 原來才知, 佢不是真的幫他拾, 而是玩, 把一張一張的紙飛在我囝囝的枱上, 令我囝囝比自己拾更亂,  所以叫他不要攪亂當. 佢就說我囝囝發佢脾氣, 我想証實, 便問一個小女孩, 因當時佢都有幫我個囝囝拾回的, 佢所說的與我囝囝說的一樣, 我才知我囝囝不是有心發脾氣, 好彩沒有先罵了囝囝. 如果不是, 我想我會好耐久. 好煩!
作者: 召藥師    時間: 08-5-6 18:03

原文章由 des1971 於 08-5-6 04:20 PM 發表
我唔會向那小朋友媽媽投訴, 因我見過個小朋友同媽媽一齊時係乖好多!!  其實我最怕係呀仔學咗個小朋友d惡行




我都好驚個仔好ge唔學衰ge學哂。
作者: 召藥師    時間: 08-5-6 18:13

原文章由 Berry_luk 於 08-5-6 04:48 PM 發表


一樣呀, 一樣呀, 我個仔個同學都是在與他媽媽一起時好乖架. 乖到妳唔會信佢會做頑皮嘢架.
我個仔不小心把書及紙都掉到地上, 佢說幫我個仔拾了一地的東西, 我個仔還發他脾氣, 佢便投訴給佢媽媽知, 佢媽 ...


唉~我個仔今日又有問題喇!

老師放學前打黎,話佢聽同學指使去打另一個同學喎!仲唔止一次,有同學投訴俾老師聽,老師問個仔,阿仔又唔多認為自己有錯,出口個位又唔認有指阿仔做,最後兩個都罸冇小息。

返到屋企,當然問佢咩事,佢話原來個同學指使佢'jit'另一個同學腋下,而唔係打佢,所以老師鬧佢時佢唔甘心,但又on居居唔識否認件事。我當然斥責佢人地唔鍾意俾你搞而你係都要搞人係唔啱,仲有人地叫你做又要聽人講架喇?真係激死我喇!

我個仔自細都冇打過人,就算我行開去廚房得佢同阿妹玩都唔會打架,搶野玩都冇,最多係吵架想要對方玩具。如果個仔仲遇到依類問題,睇怕我要小息番去做義工,了解下佢d同學係點,而個仔又會唔會學左其他細路變左雙面人。
作者: Berry_luk    時間: 08-5-6 22:48

原文章由 召藥師 於 08-5-6 18:13 發表


唉~我個仔今日又有問題喇!

老師放學前打黎,話佢聽同學指使去打另一個同學喎!仲唔止一次,有同學投訴俾老師聽,老師問個仔,阿仔又唔多認為自己有錯,出口個位又唔認有指阿仔做,最後兩個都罸冇小息。

返到屋企,當然問佢咩事, ...


但除了這件事情, 妳個仔在學校有沒有做其他曳事? 如果沒有那就代表他以為這是與同學玩的方式.  不過都要觀察佢在學校的情況.
不過我個仔咪仲慘, 剛剛我才知道, 我個仔又比那個小朋友冤枉了, 佢放學時會與一個同我都幾friend吃飯, 佢個做吃飯時哭得好慘, 咁個friend咁咪問佢咩事, 佢話我個仔在堂上話佢編文寫得不好, 又與佢憎出去取糖吃, 還說我個仔憎出去取了三粒, 我問我個仔為什麼要跟他憎呀, 原來是老師叫他們分了四人一組, 話邊個編文好就可以做leader出去取糖吃. 佢地每人都出了一次, 到最後一次, 因佢同我個仔都想出去便兩個都舉手想出, 後來老師說他們是棄權 , 所以全組都沒得取. 但佢就哭著告訴他的媽媽話我個仔搶出, 還取了三次糖, , 每個小朋友只取了一粒, 那來三次呀. 而且佢只告訴他媽媽哭的原因是我個仔說佢編文不好, 其實原來他們都互說對方不好. 但他就沒有說. 佢媽媽就覺得佢個仔比我個仔蝦, 真難攪.
唉! 其實實情是......, 佢比老師罰無薯片吃, 因佢不停的攪張椅, 放學後心裏很不舒服, 便哭, 但佢一向都不會告訴他媽媽佢做錯事比老師罰,每被老師罰佢都會說沒有, 我是在場, 但我當然沒有說他說謊, 如果說了, 佢媽媽會很生氣, 到時就不會買佢想要的爆丸了, 咁咪我個仔吃了一個死猫囉.
佢個仔再咁落去, 佢媽媽會精神病架. 我就沒所為. 但佢媽媽日日個仔都投訴個同佢個仔咁好的同學. 佢媽媽遲早頂唔順. 試問點可以頂到個仔日日比人蝦架. 我都要投降
作者: 召藥師    時間: 08-5-6 23:03

原文章由 Berry_luk 於 08-5-6 10:48 PM 發表


但除了這件事情, 妳個仔在學校有沒有做其他曳事? 如果沒有那就代表他以為這是與同學玩的方式.  不過都要觀察佢在學校的情況.
不過我個仔咪仲慘, 剛剛我才知道, 我個仔又比那個小朋友冤枉了, 佢放學時會與一個同我 ...


咁我情願冇得做朋友都會同佢講,最多洗開佢個仔先講,同埋叫佢打電話問番老師佢個仔ge情況。佢個仔就係太古惑,咁細個就咁唔老實,大個後做野可能會得心應手(因為不擇手段加城府深),但佢會唔會有真心朋友就好難lo。
如果情況冇改善,而妳囝囝都仲係忍氣吞聲又唔fight back幫自己申冤,俾著我係妳我會同老師商量決策。
作者: des1971    時間: 08-5-7 08:35

我都好驚呀仔變咗雙面人 不過....佢本身都唔係十分乖

原文章由 召藥師 於 08-5-6 18:13 發表


唉~我個仔今日又有問題喇!

老師放學前打黎,話佢聽同學指使去打另一個同學喎!仲唔止一次,有同學投訴俾老師聽,老師問個仔,阿仔又唔多認為自己有錯,出口個位又唔認有指阿仔做,最後兩個都罸冇小息。

返到屋企,當然問佢咩事, ...

作者: des1971    時間: 08-5-7 08:40

如果你同個小朋友媽媽有2句既, 不妨同佢講吓, 惋轉d講, 唔好比佢媽媽覺得你怪佢個仔!!

原文章由 Berry_luk 於 08-5-6 22:48 發表


但除了這件事情, 妳個仔在學校有沒有做其他曳事? 如果沒有那就代表他以為這是與同學玩的方式.  不過都要觀察佢在學校的情況.
不過我個仔咪仲慘, 剛剛我才知道, 我個仔又比那個小朋友冤枉了, 佢放學時會與一個同我 ...

作者: Berry_luk    時間: 08-5-7 11:47

原文章由 召藥師 於 08-5-6 23:03 發表


咁我情願冇得做朋友都會同佢講,最多洗開佢個仔先講,同埋叫佢打電話問番老師佢個仔ge情況。佢個仔就係太古惑,咁細個就咁唔老實,大個後做野可能會得心應手(因為不擇手段加城府深),但佢會唔會有真心朋友就好難lo。
如果情 ...


有時我又覺得, 是否我太小提大做, 如果我不告訴佢媽媽, 或者佢就不會愈來愈不老實, 這是一個惡性循環. 就是因我告訴了他的媽媽, 佢就愈來愈玩針對我個仔, 其實可能那個小朋友都不知自己在做什麼, 只知在保護自己而止. 那又何罪之有. 就是我攪錯了方法, 令那小朋友這樣, 很耐久呀!
作者: Berry_luk    時間: 08-5-7 11:52

原文章由 des1971 於 08-5-7 08:40 發表
如果你同個小朋友媽媽有2句既, 不妨同佢講吓, 惋轉d講, 唔好比佢媽媽覺得你怪佢個仔!!


謝謝你的意見, 但就是因先前講了才弄至現在的局面, 現在我們見到面都好假.  我個心好唔舒服. 如果佢信佢個仔, 如果我再講, 只會令佢覺得我搬弄是非罷了.
作者: HIN2003    時間: 08-5-7 13:07

原文章由 Berry_luk 於 08-5-7 11:52 發表


謝謝你的意見, 但就是因先前講了才弄至現在的局面, 現在我們見到面都好假.  我個心好唔舒服. 如果佢信佢個仔, 如果我再講, 只會令佢覺得我搬弄是非罷了. ...


我覺得你必須講:
1) 要他的媽媽知道事實. 小朋友才有改好的機會.
2) 收傷害的是你小朋友, 你有責任避免有同類事情發生.
至於她的想法(搬弄是非), 你沒有辦法控制.
作者: Berry_luk    時間: 08-5-8 16:14

原文章由 HIN2003 於 08-5-7 13:07 發表


我覺得你必須講:
1) 要他的媽媽知道事實. 小朋友才有改好的機會.
2) 收傷害的是你小朋友, 你有責任避免有同類事情發生.
至於她的想法(搬弄是非), 你沒有辦法控制. ...


謝謝, 昨天我已把部份事情告訴了老師, 她真的很快便行動解決這兩個小朋友的問題. 原來真的是老師的能力最大.
作者: kimberleych    時間: 08-5-8 17:04

其實,小朋友係學校有問題, 做家長最好唔好同那個拽既小朋友家長講, 相反, 係應該同學校講:

1. 件事發生係學校, 佢地必須要知;
2. 同家長講, 好易無彎轉;
3. 小朋友,如果郩手郩腳, 無論佢幾大, 都好危險, 新聞有講, 好多時家中大既小孩無意中都可以整傷/死細嗰個, 有時打架仲可以傷眼,傷及重要部位.

如果話, 小朋友拽係邊個既責任, 點樣講第一個都一定係家長, 如果佢品性係純良, 學校只係一個環境因素, 試問又點及得由細到大, 一日逗留15小時或以上既家教緊要.
作者: Berry_luk    時間: 08-5-9 12:12

原文章由 kimberleych 於 08-5-8 17:04 發表
其實,小朋友係學校有問題, 做家長最好唔好同那個拽既小朋友家長講, 相反, 係應該同學校講:

1. 件事發生係學校, 佢地必須要知;
2. 同家長講, 好易無彎轉;
3. 小朋友,如果郩手郩腳, 無論佢幾大, 都好危險, 新聞有講,  ...


但又時家長真的不知道佢在學校曳, 因學校不會無時無刻打住電話告訴你, 你個仔點點點, 所以, 有些家長真的不會知道. 但在家個仔又唔會做, 因在學校有小朋友, 在家沒有, 可是, 如果在家有兄弟姊妹, 那就會有知道的機會. 在家又沒有小朋友給他去蝦, 你又如何知道他會不會在家蝦其他小朋友呢?! 而在家小朋友好聰明地知道, 我一犯錯就會被罵, 會小心一點, 所以我個仔在學校乖不乖, 我根本要老師找我, 我才知道. 所以都幾難攪.
作者: kimberleych    時間: 08-5-9 16:30

係,任何人都無可能無時無刻同學校有聯絡;但,今時唔同往日,20年前既學校,可能要等家長日,先見到班主任,但家下既學校,一年總會有3幾次主動聯絡家長,尤其是負責任既老師,係會好關心小朋友;而做家長既,亦可主動問老師,放咗學之後打比佢地,佢地都好樂意同你傾計,無論係學科同品行既問題.

仲有,自己亦都要留意下小朋友既動靜,我地係大人,點都會睇到些小諸絲馬跡.

我個女係小二,呢兩年都有個好拽既女同學時時蝦佢(其實佢係見邊個好蝦就蝦),有次,那個女仔,唔知發咩顛,我個女申手推門入班房,那個女仔係班房裡面,一腳將度門bang埋,結果我個女縮手唔切,隻手指挾爆咗,返到屋企都無同我講,我問佢點解隻手包住,佢話係學校整親(我仲以為係勞作堂用交剪整親),問下問下,越來越多疑點,先講話比同學整親.

我即刻打返學校問,個女仔講另一個版本,話係我個拽,玩門,佢唔知佢係外面(大話連篇)...結果點?

我同老師講,我(以前從來唔認識呢個女仔,亦唔知佢乖定拽)話,呢個女仔講既版本我好有保留,我唔咁肯定係真定假,但我同老師講,我揍我個女6年,佢乜野性格我會唔知,你話佢玩門,我從未見過,亦唔似佢性格,但如佢咁講,我就算....我亦都無問個女,因為我唔想佢唔開心....

後來,老師好夜打比我,佢話,佢同那女仔既家長傾過,那家長都有問返佢個女,起初都唔肯講真話,錯下錯下,就完全唔同哂.原來,真係佢發顛(有前科,試過係屋企顛起上嚟,掉哂d野出街),踢門,仲話見到我個女係出面入班房縮唔切手挾到流血(呢次,同我女講比我聽既版本一樣).

後來,老師同我講,話佢父母攪緊離婚,呢個小朋友情緒有問題,已經有社工跟進緊.
作者: Berry_luk    時間: 08-5-9 18:17

原文章由 kimberleych 於 08-5-9 16:30 發表
係,任何人都無可能無時無刻同學校有聯絡;但,今時唔同往日,20年前既學校,可能要等家長日,先見到班主任,但家下既學校,一年總會有3幾次主動聯絡家長,尤其是負責任既老師,係會好關心小朋友;而做家長既,亦可主動問老師,放咗學之後打比佢地 ...


真奇怪, 理應老師要打電話告訴個家長, 妳個女受傷架. 嘩, 好心痛呀, 如果是我, 一定心痛到暈. 因為想到都知道會很痛.
妳都好呀, 起碼那女孩都有理據証明真的是佢做, 但我的case就沒有了, 家庭完整, 幸福家庭, 媽媽全職照顧, 那裏會查到呢?! 那有證據呢?! 老師唔會問佢, 又唔想挑起事端. 因如果一定要佢認, 佢死都唔認, 奈何?! 因我見過佢媽媽問佢, 佢想都不會想就會答:無, 我無. 而事實真的有, 但佢都會說沒有, 佢媽媽就放棄問, (不像我會引我個仔說真話, 我個仔不懂說謊, 問兩問就忍不住) 而佢媽媽知道是有的. 可是佢媽媽都由他, 不想逼他. 怕傷到他. 唉! 又如何可以教呢?!
作者: kimberleych    時間: 08-5-10 07:00

係呀,你講得啱呀,我起初打比老師,都係想問,點解無人通知我,佢整親隻手; 班主任解釋就話啱啱發生係轉堂,而跟住又無佢堂,又臨近放學,所以佢都係放咗學, 由另一個老師講先知.

雖然牽強, 我又可以點? 咪收貨囉.

梗係心痛, 我都同老師講, 如果比我發現, 那個女仔係有心, 我會報警, 咩, 家下小朋友傷人唔洗負責呀, 起碼都警司警戎喇.

不過, 係呢件事, 我都發現咗一樣野, 同學識咗一樣野, 發現既, 就係個女心地好善良, 下下都幫住那個女仔, 仲幫佢說話, 佢地不嬲都唔熟, 但都話算喇, 佢都無心嘅.......算喇......之類既說話...

學識既就係原諒, 係那個女仔係好有問題, 但, 從而之另我發覺自己同個女有幾幸福, 咁, 點解, 我試下去原諒佢.

講真個句, 如果你覺得那個小朋友係乜問題都無, 你咪當同情下佢媽媽, 將來點教呀? 無問題都咁, 有咪仲死? 況且, 你睇得到哂人地既問題咩, 我地唔係X光機, 人地有問題都唔會展現比你睇, 有些人係好識收藏.

再講, 我都成日教個女, 自己蝕底少少唔緊要, 有人蝦你唔緊要, 你可以嬲, 可以出聲, 但之後, 那個人唔改, 你算數, 因為真正損失係"他", 而不是你, 因為無人會真心對佢, 喜歡佢.

起初, 個女咁細, 梗係唔明, 講下講下, 佢都明喇, 有時仲會講, 佢咪拽囉, 睇下第2時佢點會有朋友, 點搵工做........ 
作者: kimberleych    時間: 08-5-10 07:06

續:

嗰件事都發生咗成年, 我最近問個女, 那個同學點, 真係正如我預計, 佢既問題一路一路浮現, 家下仲做咗問題學生, 學校要比多十陪既時間去教佢, 除咗佢情緒有問題, 成績唔得, 時時講大話比人踢爆(你知細路講大話有幾叻架喇, 講得又屎 ), 最近好似話有社工跟進, 日日放學要留係學校補習, 連校長同訓導都熟哂佢.

咁,你話做佢呀媽慘唔慘?
作者: Berry_luk    時間: 08-5-10 17:44

原文章由 kimberleych 於 08-5-10 07:00 發表
係呀,你講得啱呀,我起初打比老師,都係想問,點解無人通知我,佢整親隻手; 班主任解釋就話啱啱發生係轉堂,而跟住又無佢堂,又臨近放學,所以佢都係放咗學, 由另一個老師講先知.

雖然牽強, 我又可以點? 咪收貨囉.

梗係 ...

好同意妳所講, 而且深切體會到. 人家的小朋友真的是不在我們控制範圍內, 只有教好自己的小孩才重要.
作者: Berry_luk    時間: 08-5-10 17:52

原文章由 kimberleych 於 08-5-10 07:06 發表
續:

嗰件事都發生咗成年, 我最近問個女, 那個同學點, 真係正如我預計, 佢既問題一路一路浮現, 家下仲做咗問題學生, 學校要比多十陪既時間去教佢, 除咗佢情緒有問題, 成績唔得, 時時講大話比人踢爆(你知細路講大話有 ...


吓! , 個女孩攪成咁呀, 真係好慘呀! 講大話同情緒有問題真的好難攪架, 真的唔知佢幾時講真幾時講假, 又幾時會發脾氣, 其實每一個人都會講下大話, 這是好難避免, 因每一個人都會保護自己. 但如果時時都講就真的變成習慣, 到時連自己都唔知自己講的是真是假了.
出現問題小孩的學校都唔好得去邊, 間學校的老師同社工都會好慘同好辛苦, 要揾好多配套才能幫到這個小孩, 留這個孩子又不是, 要她走又不是, 真煩架.
作者: kimberleych    時間: 08-5-10 18:26

講真個句, 邊個唔想自己小朋友係無風無雨的環境下長大,生活,但實際係,可以嗎?  當佢同我講乜野乜野點時, 我時時都同我個女講(洗腦), 你可能改變呢個人或環境嗎? 如果唔可以, 我建議你用另一個角度去睇, 當然說易行難, 但久而久之, 10件事都有3-4件, 佢會接受.

仲有, 我深信, 有問題既大人好, 小朋友好, 一定係某程度上有欠缺, 至於欠缺乜, 當然人人唔同, (可能係愛, 親人給予既時間, 金錢, 自信心.......) 好多野真係唔可以睇表面, 亦都沒有呎去量度, 因為甲可以承受既野, 乙未必頂得順; 正如同一件事, 點解有人歡天喜地, 有人卻以死去了結. (打個譬如, 好似知道自己懷孕咁).
作者: Berry_luk    時間: 08-5-10 18:54

原文章由 kimberleych 於 08-5-10 18:26 發表
講真個句, 邊個唔想自己小朋友係無風無雨的環境下長大,生活,但實際係,可以嗎?  當佢同我講乜野乜野點時, 我時時都同我個女講(洗腦), 你可能改變呢個人或環境嗎? 如果唔可以, 我建議你用另一個角度去睇, 當然說易行難 ...


好同意, 就算是在我們眼裏他們應該是幸福的家庭, 為什麼他們的小孩子都會如果雙面, 在我個仔的同學這個case我知道了, 是信任, 因他一向都得不到他媽媽的信任, 但在我個仔的case裏, 他的媽媽突然非常地信住他及關心他, 使他很開心, 所以有完沒完有的繼續投訴下去, 使我和他的媽媽都好煩.
每天放學都聽到他的媽媽問他, 有沒有曳, 有沒有比老師罵, 有沒有比老師罰, 每一天他都要答他的媽媽同一個答案, 無! 妳如果是那小孩, 妳又會如何?!
所以妳說得對, 一定有一些東西是缺少了. 我也擔心, 我個仔那麼頓, 是不欠缺了什麼.
作者: kimberleych    時間: 08-5-11 08:04

唔好話小朋友既世界喇, 就算係大人, 講句俗d,幾賤既人都有喇.

我試過有一次,係書局排隊比錢,個女腳仔”hi”到前面個人腳爭,我都嚟唔切講對唔住,梗係即刻拉開個女先,再同佢講你整親人,諗住教佢同人講對唔住,已經比個女人閙到我同個女飛起,話:你無家教架?個女整到人,唔識講對唔住.

我心諗,有無攪錯呀?我地企佢後面,點踩到佢呀,只不過當時排隊,又迫,你知好易點到,點知就係咁閙我個女,無教養呀,乜都出齊.

我梗係好嬲喇,無儀態都係咁話,我搏佢,你話我點教女,你阿媽又點教你呀?佢一直死纏住我地,成個顛婆咁,要求我道歉,講真,佢未閙我前,我會;閙完我,我仲同佢講,傻架;況且,我根本唔覺得我地有錯,正如係街點到人,我都會禮貌講對唔住,唔理邊個錯,呢種係禮貌,但佢一開波就閙我,我係唔會就犯.

後來,佢做同店長講要報警,我話你咪報囉,同警察講,比個6歲女,踩破咗隻腳呀,彩你既都傻喇.

事後,我都有用呢件事教個女,我話:我同你講咗好多次,同人要保持安全距離,你睇,比人閙喇,幾唔抵!因為我平時真係時時提佢,唔好企咁埋,唔好點,唔好點,但你地知,細路女,梗係活潑跳跳窄架馬....

仲有,我都有教佢,無論邊個對與錯,發生pang撞,要第一時間講對唔住,就可以小好多爭執;個女即刻問,佢話:明明係條隊行,個女人無行,我先點到佢腳爭;我就話:我知,我知囡囡你無錯,但呢個世界乜人都有,我地唔好同人咬交,除非佢太過份,好似後先個女人咁,我都忍不住,我會搏佢,當然,我都覺得佢好小器,我都時時係街到比小朋友兜腳踩埋嚟,係鞋面個隻,咁又點呀,我都覺無野,出街都預咗架喇....
作者: Berry_luk    時間: 08-5-12 21:11

原文章由 kimberleych 於 08-5-11 08:04 發表
唔好話小朋友既世界喇, 就算係大人, 講句俗d,幾賤既人都有喇.

我試過有一次,係書局排隊比錢,個女腳仔”hi”到前面個人腳爭,我都嚟唔切講對唔住,梗係即刻拉開個女先,再同佢講你整親人,諗住教佢同人講對唔住,已經比個女人閙到 ...


其實真架, 出面好多人都有精神問題, 所以就算唔係自己錯, 都會比人閙到癲, 有時真的唔知點同個仔講好. 為有盡量保護個仔啦. 不過有時小朋友都唔知自己要做什麼, 或應做什麼, 只有不停的提佢 地, 不過, 有時真的提到自己都有啲.
作者: kimberleych    時間: 08-5-13 10:56

我試過比個男人閙到我顛呀! 真係無辜辜!

嗰次又係拖住個女,去搭車,嗰個男人,唔知有2條隊可以排, 我日日搭開我知, 點知, 嗰個男人一開口就閙我做乜打尖,大陸雞.

嘩,個死佬呀,一味閙閙閙, 個女當時又細,又唔敢同佢對罵; 只有同欺文方法同佢講道理, 我話呢條隊我日日返工排咗十年, 有2個龍頭然後再聚埋一個頭上車, 你無搭過你唔知姐.

點知, 佢仲好似有燥狂症咁, 死都唔收口, 一味指住我, 話我打尖, 真係又嬲, 又無辜.

最慘就係, 香港人, 大部份人都唔識抱不平, 無一個人夠膽出聲.
作者: Berry_luk    時間: 08-5-13 11:55

原文章由 kimberleych 於 08-5-13 10:56 發表
我試過比個男人閙到我顛呀! 真係無辜辜!

嗰次又係拖住個女,去搭車,嗰個男人,唔知有2條隊可以排, 我日日搭開我知, 點知, 嗰個男人一開口就閙我做乜打尖,大陸雞.

嘩,個死佬呀,一味閙閙閙, 個女當時又細,又唔敢同佢對 ...

嘩! 咁呢件case妳又真係好慘喎, 真係唔知啲香港人諗嘜, 見到有人帶住個小朋友, 都咁樣, 話現在啲小朋友又點會唔有樣學樣呀, 妳話嗰個男人點教仔女, 想都想到呢! 所以現在啲小朋友咪咁野蠻囉. 唉
妳有沒有去過台灣, 我去過一次, 比我的印象真的加了很多分, 我也是自由行去的, 所以我們時時帶住啲小朋友乘地鐵, 真的是差不多每一次上車, 啲人一見到我們帶住個小朋友, 不論是年青男女或成人, 都會立即起身, 而且仲係兩個人一起起身, 因佢地係想個亞媽同個仔女一起坐. 有次真的有點耐久, 我地上車, 見到有兩個染到全個頭都係黃色的頭髮, 我地個心就有啲驚驚地, 妳知啦, 如果是香港咁既頭有8成會以為佢地是壞人, 點知佢地一看見我們帶住啲小朋友, 立即起身, 笑住咁叫我地坐, 嘩! 當時個心都幾耐久, 仲以為人家是壞人. 起碼佢地個心是地善良的. 真的是人不可以貌相.
作者: kimberleych    時間: 08-5-13 12:14

我無去過呀!聽你咁講,佢地又幾有"教育".

仲有呀,講開又講呀,你覺唔覺香港好多人都好燥, 成日少少事就想殺人咁, 你知架喇, 我地帶住細路, 有時都好論盡, 上車落車, 有時試過嚴我地行得慢, 推我個女添呀!  又有時, 有些大人, 自己都拖住個細路, 顏係唔知點解, 小朋友小小hi親佢,都可以發火閙人,哎,都唔知係咪個社會有病!

至於,你個仔,千其唔好覺得佢頓呀,佢係純,知無?
作者: Berry_luk    時間: 08-5-13 13:02

原文章由 kimberleych 於 08-5-13 12:14 發表
我無去過呀!聽你咁講,佢地又幾有"教育".

仲有呀,講開又講呀,你覺唔覺香港好多人都好燥, 成日少少事就想殺人咁, 你知架喇, 我地帶住細路, 有時都好論盡, 上車落車, 有時試過嚴我地行得慢, 推我個女添呀!  又有時, 有 ...

多謝妳的安慰, 但純與頓只差一線, 個字都好似.
我覺架, 我覺香港人愈來愈燥狂了, 都唔知掂好, 有時都幾驚, 驚要是不小心遇著這類人, 我就頂得一兩拳, 但我個仔頂唔到架, 一個不小心真的會中招. 妳知啦, 小朋友點會明白什麼是燥狂, 佢地只是一個小朋友, 一定會跳來跳去, 一個不小心就撞到. 唉! 比人罵第一句咪就係無家教囉!
作者: kimberleych    時間: 08-5-13 13:18

我個女成個”暗春”咁,係學校個個老師都話佢乖,又攞操行獎,都試過幾次係街比人閙無家教喇.

閙人無家教嗰d人,我相信,大部份都係無仔女,根本唔明乜野叫家教,有次我咪搏咗一個女人,你話我無家教,你阿媽又有咩?

小朋友,小小碰撞,就閙人無家教,咁係邊個先無家教呀?就算佢直畢立咁企,行得慢,你都可以話佢無家教架喇.bullshit.

細蚊仔純,唔係壞事嚟架,好似我個女,家下都同佢d同學有少少距離,因為我覺得佢地都好醒,換句話說係”世故”,好識講野,但,係咪好呢?見仁見智.
作者: Berry_luk    時間: 08-5-13 16:41

原文章由 kimberleych 於 08-5-13 13:18 發表
我個女成個”暗春”咁,係學校個個老師都話佢乖,又攞操行獎,都試過幾次係街比人閙無家教喇.

閙人無家教嗰d人,我相信,大部份都係無仔女,根本唔明乜野叫家教,有次我咪搏咗一個女人,你話我無家教,你阿媽又有咩?

小朋友,小小碰撞,就 ...


有時真的無計架, 為有叫自己個小朋友小心啲, 妳知啦, 其實比人話無家教時, 唔開心的唔係比人話我無家教, 而是傷害了我哋啲仔女的心, 佢地咁細, 又唔知咩事就比人閙, 個心會好難受, 而我哋唔開心的原因, 就是看見自己啲仔女難受. 個心好痛呀!!!!
作者: kimberleych    時間: 08-5-13 17:33

算喇,我都係嗰句,比人閙完,就同個女解釋,呢個世界咩人都有架.

我地都試過3次比人無辜辜閙,次次我都問下個女有乜感受,點知,真係好好笑,頭2次佢話唔知發生乜事(太細,一次3歲,一次5歲),第3次(6歲)佢話,唔嬲,閙你之痳,又唔係閙我.

咁你呢句真喎,我次次同人撐,唔係因為自己,係因為覺得點解佢咁細個要蝦佢,要同一個幾歲大既計較.

上次係書局個女點到前面女人就係,一味咬住佢唔放,我都有反搏個女人,就係你成50歲人同一個7歲計,佢就算唔能夠一秒內講對唔住,都唔洗比你閙成咁姐,係馬.
作者: Berry_luk    時間: 08-5-13 22:12

原文章由 kimberleych 於 08-5-13 17:33 發表
算喇,我都係嗰句,比人閙完,就同個女解釋,呢個世界咩人都有架.

我地都試過3次比人無辜辜閙,次次我都問下個女有乜感受,點知,真係好好笑,頭2次佢話唔知發生乜事(太細,一次3歲,一次5歲),第3次(6歲)佢話,唔嬲,閙你之痳,又唔係閙我.

咁你呢句真喎,我 ...


所以, 我覺得我地做女人真係好掂, 為了自己啲仔女, 自己本身幾細擔又怕事, 但啲仔女一有事, 就會變成一隻獅子. 要上班的, 就算幾累, 一放工就幫啲仔女睇功課及溫習, 放假都想休息啦, 但就要帶啲小朋友去這去那學嘢, 或帶佢地去玩, 好偉大呀!!!!!
作者: kimberleych    時間: 08-5-14 08:55     標題: 回覆 #72 Berry_luk 的文章

你真係講中哂!

我平時好多野都唔出聲,算數,但蝦我個女就唔得!有d大人,見有小朋友既人就以為好蝦d,其實係大錯特錯,如果我咁樣都保護唔到我既小朋友,我仲有乜資格做佢阿媽呀.
作者: Berry_luk    時間: 08-5-14 13:32

原文章由 kimberleych 於 08-5-14 08:55 發表
你真係講中哂!

我平時好多野都唔出聲,算數,但蝦我個女就唔得!有d大人,見有小朋友既人就以為好蝦d,其實係大錯特錯,如果我咁樣都保護唔到我既小朋友,我仲有乜資格做佢阿媽呀. ...






歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5