教育王國
標題: 培正功課多唔多, 測驗多唔多? [打印本頁]
作者: tjbb168 時間: 08-4-29 11:08 標題: 培正功課多唔多, 測驗多唔多?
知道幼稚園可直上小一, 想了解多少? 現在煩緊選k1!
作者: SUSANNA 時間: 08-4-29 12:40
培正每個學期係1測1考,即全個學期也只是2測2考,平日功課吾算多功課,小朋友都讀得很輕鬆及愉快.
作者: iberia 時間: 08-4-29 14:08
原文章由 SUSANNA 於 08-4-29 12:40 發表 
培正每個學期係1測1考,即全個學期也只是2測2考,平日功課吾算多功課,小朋友都讀得很輕鬆及愉快.
同意, 但要每天都要温習, 因培正的教書比較快, 如果不是精英或年齡比較小, 就要父母花多一些時同他温習.
作者: SUSANNA 時間: 08-4-29 14:46
iberia
你小朋友也是培正校友嗎?
原文章由 iberia 於 08-4-29 14:08 發表 
同意, 但要每天都要温習, 因培正的教書比較快, 如果不是精英或年齡比較小, 就要父母花多一些時同他温習.
作者: iberia 時間: 08-4-29 18:11
原文章由 SUSANNA 於 08-4-29 14:46 發表 
iberia
你小朋友也是培正校友嗎?
對呀!他現在小三, 細仔在浸小.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |