教育王國
標題: 讀緊仁立/仁紀功課多唔多? [打印本頁]
作者: tjbb168 時間: 08-4-29 11:00 標題: 讀緊仁立/仁紀功課多唔多?
讀緊仁立/仁紀功課多唔多? 家長有無壓力?
作者: 好書友 時間: 08-4-30 00:02
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: csy_ma 時間: 08-4-30 10:48
原文章由 好書友 於 08-4-30 00:02 發表 
聽讀緊的家長講, P1開始, 如果加埋改正. 有10樣功課的.
仁紀冇咁多,校網有post小一小二既功課出黎,可以去睇吓
另外,我剛回答咗想入仁紀家長既問題,您也可以上去參考吓:
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1383733&extra=page%3D1
(請由最前睇起)
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |