教育王國

標題: 讀緊仁立/仁紀功課多唔多? [打印本頁]

作者: tjbb168    時間: 08-4-29 11:00     標題: 讀緊仁立/仁紀功課多唔多?

讀緊仁立/仁紀功課多唔多? 家長有無壓力?
作者: 好書友    時間: 08-4-30 00:02

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: csy_ma    時間: 08-4-30 10:48

原文章由 好書友 於 08-4-30 00:02 發表
聽讀緊的家長講, P1開始, 如果加埋改正.  有10樣功課的.

仁紀冇咁多,校網有post小一小二既功課出黎,可以去睇吓

另外,我剛回答咗想入仁紀家長既問題,您也可以上去參考吓:
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1383733&extra=page%3D1
(請由最前睇起)




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5