教育王國

標題: 考試測驗90分以下要... [打印本頁]

作者: nathandaddy    時間: 08-4-26 01:24     標題: 考試測驗90分以下要...

聽人講,話有d學校如果學生考試測驗90分以下,要貼上自己個名係走廊壁報比人笑成績差......d乜野學校黎嫁...咁恐怖....
作者: bbqueen    時間: 08-4-26 01:26

原文章由 nathandaddy 於 08-4-26 01:24 發表
聽人講,話有d學校如果學生考試測驗90分以下,要貼上自己個名係走廊壁報比人笑成績差......d乜野學校黎嫁...咁恐怖....


边間?
作者: seenine    時間: 08-4-26 11:14

嘩~~呢間學校真係 !係個到讀既小朋友都唔會開心啦,咁大壓力,學校仲要製造機會比小朋友去笑人,唔係應該教人尊重他人同幫人既咩?就算要貼,都應該高過90分個d貼係走廊作賞識同鼓勵同學努力就會好些。
作者: bb86    時間: 08-4-26 11:30

我都想知邊間學校咁恐怖!!!!
作者: navigator    時間: 08-4-26 11:52

原文章由 nathandaddy 於 08-4-26 01:24 發表
聽人講,話有d學校如果學生考試測驗90分以下,要貼上自己個名係走廊壁報比人笑成績差......d乜野學校黎嫁...咁恐怖....


我覺此聽聞不可盡信。作為一所正統的學校,又怎會做一些與傳統教育理念背道而馳的事呢?
作者: 麟媽媽    時間: 08-4-26 12:23

我都覺得....邊有學校會咁?
90分以下要貼,咪要好大塊板先夠?!
加上成績差,現今好少比人笑,
好似我仔學校,有同學考得差係度喊,
我仔同其他同學都會安慰個同學,
唔會笑個同學考得差架喎?
我覺得只係大人先會覺得成績差人地會笑。
作者: claudi-mama    時間: 08-4-26 12:46

應該唔會掛??? 萬一個小朋友睇唔開自殺, 老師同學校都揹唔起條罪噃!!!!!!!!!!



原文章由 nathandaddy 於 08-4-26 01:24 發表
聽人講,話有d學校如果學生考試測驗90分以下,要貼上自己個名係走廊壁報比人笑成績差......d乜野學校黎嫁...咁恐怖....

作者: 可口可樂    時間: 08-4-26 19:35

早五年前到啦,有位媽咪同我講話佢小朋友間學校、如果考試唔合格小息就要掛上唔合格的名牌、如中文唔合格就掛上中文唔合格的牌。
真的好恐怖
作者: shirley73a    時間: 08-4-26 19:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 加油    時間: 08-4-27 14:22

邊啲學校咁變態,快啲講啲名離聽吓
作者: 鳳梨    時間: 08-4-27 14:52

亞仔果班80多分都考到10名內啦...
其實唔好睇分數,最緊要小朋友有進步..
作者: nathandaddy    時間: 08-4-27 15:52

我都唔知邊間,只知九龍城區網內。
作者: 鳳梨    時間: 08-4-27 16:00

係唔係聖x望, 好多家長係隔離係咁呻, 都幾無奈


原文章由 nathandaddy 於 08-4-27 15:52 發表
我都唔知邊間,只知九龍城區網內。

作者: bingbing666    時間: 08-4-27 17:06


作者: 蝦碌媽咪    時間: 08-4-27 19:25

真事,"我打老豆(道)"間紅磚牆,八十分要見家長.後尾我朋友幫個女小三轉校.
作者: Henrymama    時間: 08-4-27 21:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jessc    時間: 08-4-28 01:04

自己那間90分以上可以在班房門口貼張紙仔當讚自己......

其實點解下下要用負面方法去奚落學生,有時我覺得這是間接導致學生自暴自棄的原因,尤其為本身在班中本已是排較後位置的學生。
作者: purpleann    時間: 08-4-28 09:27

好恐怖
作者: 鳳梨    時間: 08-4-28 10:20

咁讀得精英班學校自然要求高,
如果認為有壓力最好轉普通班,
留番個位比d真係精英, 學校咁做係無可厚非架,
我朋友既囡囡現讀緊"紅磚牆",
中文上次60幾分都無話要見家長,
我相信80分要見家長既學生應該係操行問題大於學業問題or
除非80分已係班中最低分囉,
小一小二有朋友仲嫌棄學校課程淺呢...
作者: piggynatalie    時間: 08-4-28 23:52

oh, my god, is it real? I always tell my daughter 80 marks is ok and use more time to read... Marks are not that important, esp in primary school - though can be too low




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5