教育王國

標題: 收1.5 歲 Playgroup 觀塘區 ~ 有推介嗎 ? [打印本頁]

作者: BobbyDaddy    時間: 08-4-25 17:11     標題: 收1.5 歲 Playgroup 觀塘區 ~ 有推介嗎 ?

各方好友 :

請問觀塘區/中西區有好playgroup 推介嗎?小兒15個月大本想報名返
1.5 years playgroup 但有些shcool 唔開班 ,可能因流感及不
知病痛影响~ ~ 話9月才決定會否開班!點算好呢?請比d意見唔該哂 唔返學平日小兒太悶啦~乜都好學d野先啦 (心諗):loveliness: Thank you
作者: oscar314lam    時間: 08-4-26 18:32     標題: 回覆 #1 BobbyDaddy 的文章

小兒22個月開始在麗港城朗思番playgroup,不過好full,waiting list都要排兩個月,可以試下呢間。因為東九龍區冇乜choice
作者: BobbyDaddy    時間: 08-4-28 10:41

東九龍區冇乜choice ~ 會去LOOK 下  Thank you
作者: babypetpet    時間: 08-4-28 13:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jojoplanet    時間: 08-4-28 15:04

觀塘區你可以考慮呢班, 我之前又係幫阿仔周圍揾, 間間都full但呢度有位, 又平所以試下, 但幾好架地方乾淨, 導師又好, 我個仔有上過兩個月但因為其實離我屋企都遠所以而家停左..但係你可以試下架...

http://www.hkysa.hk/index.htm

佢寫係1.5歲但係15個月都收架..呢班d小朋友都係15-20個月大...

其實15個月你又唔好期望佢學到d咩喎...佢地太世都係比個地方佢玩下, 你又學下導師同佢地玩乜返屋企又同佢玩下咁囉..

我自己比佢上係想睇下佢同其他小朋友相處, 上左兩個月我覺佢開始會有時撩人玩....

原文章由 BobbyDaddy 於 08-4-25 17:11 發表
各方好友 :

請問觀塘區/中西區有好playgroup 推介嗎?小兒15個月大本想報名返
1.5 years playgroup 但有些shcool 唔開班 ,可能因流感及不
知病痛影响~ ~ 話9月才決定會否開班!點算好呢?請比d意見唔該哂 唔返學平日小 ...

[ 本文章最後由 jojoplanet 於 08-4-28 15:11 編輯 ]
作者: kkhma    時間: 08-5-13 23:01

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5