教育王國
標題: 0.5筆芯筆 VS 中華牌鉛筆 [打印本頁]
作者: 堅勇 時間: 08-4-24 09:17 標題: 0.5筆芯筆 VS 中華牌鉛筆
請問大家會比仔仔女女用邊種筆呢....
因我見仔仔都好想用筆心筆....但他用普通鉛筆D力度都好勁...
比筆心筆...可能多多筆心都唔夠佢大帝寫字...
作者: 召藥師 時間: 08-4-24 16:55
我見過有種筆係用成條鉛筆筆芯,但就好似平時個d'gum'筆咁,我老公買左枝俾個仔係屋企用,ok喎!
作者: 無事忙 時間: 08-4-26 23:32
 |

呢隻鉛筆好用
|
|
|
作者: skyway1668 時間: 08-4-27 12:30
原文章由 召藥師 於 08-4-24 16:55 發表 
我見過有種筆係用成條鉛筆筆芯,但就好似平時個d'gum'筆咁,我老公買左枝俾個仔係屋企用,ok喎!
ok!但是要刨比較麻煩,朋友介紹用0.9mm鉛芯筆,勁用力都不會縮入斷芯的
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |