教育王國
標題: 突然放長假,原先交3月份的校車費是不是無晒? [打印本頁]
作者: humbertcarol 時間: 08-3-29 11:40 標題: 突然放長假,原先交3月份的校車費是不是無晒?
原先交3月份校巴車費,比原定校曆表突然放多一個星期, 是不是無得問校巴公司呢?
作者: Sindy 時間: 08-3-29 12:12
原文章由 humbertcarol 於 08-3-29 11:40 發表 
原先交3月份校巴車費,比原定校曆表突然放多一個星期, 是不是無得問校巴公司呢?
我仔三月都無返過學,都一樣無得退啦......佢地係一年計架麻,然後除返開,如果係咁,佢地攤返每個月多d,咪又係一條數
作者: bb86 時間: 08-3-29 15:21
yes!yes!

作者: claudi-mama 時間: 08-3-30 11:57
我想以月費或年費收取的車費應該無得退。
試想想, 若這是我們的薪金(月薪或年薪計),大家有何感想?
原文章由 humbertcarol 於 08-3-29 11:40 發表 
原先交3月份校巴車費,比原定校曆表突然放多一個星期, 是不是無得問校巴公司呢?
作者: ~靚靚部屋~ 時間: 08-3-30 15:02
無錯,是不能退的

作者: alice.2007 時間: 08-3-30 16:33
不嬲一個個月交,好似聖誕、農曆年都不會按比例收,
小小數目無謂計較。
原文章由 humbertcarol 於 08-3-29 11:40 發表 
原先交3月份校巴車費,比原定校曆表突然放多一個星期, 是不是無得問校巴公司呢?
作者: 貴花田711 時間: 08-3-30 16:53
絕對認同!等於如果有些學校要交學費,學校都唔會因為放假而收少啲學費啦!甚至有啲幼稚園要交足12個月 
作者: 慧妮會員 時間: 08-3-30 17:48
車費是不會按比例計的,不過午餐費就會斷日計
作者: YuYuMother 時間: 08-3-30 20:03
原文章由 慧妮會員 於 08-3-30 17:48 發表 
車費是不會按比例計的,不過午餐費就會斷日計
Yes ah.....校車費無得退架~~~~ 午餐就有得退, 今個月d飯商都幾慘!! 
作者: Zoey 時間: 08-3-30 20:47
我女係坐褓母車, 可能係唔太熱門既路線, 所以路程唔遠, 但車費都要 $8xx, 今個月只坐了數轉, 都幾傷嫁! 以往 7 月只上幾日學都計得好清楚, 甚至當半個月黎收, 希望到時佢地都收番少 d 就好啦
.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |