教育王國

標題: 請問港島東有冇好嘅小學呀? [打印本頁]

作者: bbtigger    時間: 08-3-3 22:10     標題: 請問港島東有冇好嘅小學呀?

我而家考慮緊搬屋, 請問港島東有冇好嘅小學呀?
Thank you!!
作者: 1388    時間: 08-4-30 11:10

看你希小朋友讀書讀得開心一些,還是一味追求名校。
基灣(會讀得很辛苦、有六成以上學生靠每日補習狂谷,這兩年,質素開始下降)
聖米迦勒(也是名校)
崇真(小朋友會讀得開心一些,程度也不差,老師還很有愛心。)
作者: 曲曲    時間: 08-4-30 11:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5