教育王國
標題: 小一學生能自己看完約300字的英文閱讀理解並答question嗎? [打印本頁]
作者: sabun 時間: 08-3-3 15:04 標題: 小一學生能自己看完約300字的英文閱讀理解並答question嗎?
唉!女兒的english homework成日都有comphension,但她有好多字也不明,其實有好多字大人也末必明,但她的classmate有能自己read 自己做仲耍全對,好羨慕喲,另外你們小一的孩子能自己
read english嗎? i am very worry!
作者: vanessamom 時間: 08-3-3 16:33
原文章由 sabun 於 08-3-3 15:04 發表 
唉!女兒的english homework成日都有comphension,但她有好多字也不明,其實有好多字大人也末必明,但她的classmate有能自己read 自己做仲耍全對,好羨慕喲,另外你們小一的孩子能自己
read english嗎? i am very worry! ...
多閱讀英文故事書,對comphension好有幫助,至於你女兒的同學,我相信她亦下了不少苦功,才會有這樣的效果。不要太擔心,現在開始陪她看多些書,也不太遲!
作者: 召藥師 時間: 08-3-3 22:05
原文章由 <i>sabun</i> 於 08-3-3 03:04 PM 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=21509221&ptid=1318206" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" alt="" /></a><br />唉!女兒的english homework成日都有comphension,但她有好多字也不明,其實有好多字大人也末必明,但她的classmate有能自己read 自己做仲耍全對,好羨慕喲,另外你們小一的孩子能自己<br />read english嗎? i am very worry! ...
真係唔好worry咁多,我個仔一定做唔到
(應該好多小一生都唔得),冇我係身邊指導佢就唔掂,當然有d細細個就train開教開ge小朋友應該冇問題,問題係真係有幾多小朋友咁細個就日日教而且語言能力咁高呢!
大家一齊努力啦!一定追到ge。
[ 本文章最後由 召藥師 於 08-3-3 22:11 編輯 ]
作者: yoghurt 時間: 08-3-4 23:17
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kyliema2006 時間: 08-3-5 09:34
坊間唔會有天書讀完就可以理解課文。小兒小一已能自己閱讀近百頁的英文小書,亦可將內容轉告我們。現在小二,我們要求他以英語寫出讀書報告。縱使仍有很多文法錯誤,但仍可寫出故事大綱,字數也不少呢。
何解,方法祇有一個。就是從幼稚園開始已經建立其閱讀習慣,父親差不多每晚都要陪太子讀故事書,再加上小學的語境,都速使他英語的進步。
讀書與減肥一樣,無捷徑的。
作者: YanYan0116 時間: 08-3-5 11:31
原文章由 kyliema2006 於 08-3-5 09:34 發表 
坊間唔會有天書讀完就可以理解課文。
非常同意.
唔好話英文, 即使係中文300字, 我個女都唔會有耐性自己睇哂.
其實閱讀能力真係要培養, 如果小朋友肯自己睇書當然最好, 但我個女唔係, 我亦唔介意陪佢睇. 我都希望從小能令佢有多d耐性, 而我最大的問題係我讀既英文係港音, 我怕教壞亞女.
[ 本文章最後由 YanYan0116 於 08-3-5 11:33 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |