教育王國

標題: 呀仔今日派成績表, 唔知考成點呢 ?? [打印本頁]

作者: BonnieKam    時間: 08-2-27 13:40     標題: 呀仔今日派成績表, 唔知考成點呢 ??

呀仔今日派成績表, 唔知佢今次考成點呢 ??
作者: 丁丁*    時間: 08-2-27 13:55

考試卷應該一早派咗架, 如果分數妳都覺得滿意, 那就不用介意名次啦

原文章由 BonnieKam 於 08-2-27 13:40 發表
呀仔今日派成績表, 唔知佢今次考成點呢 ??

作者: BonnieKam    時間: 08-2-27 15:09

今次大考係唔會派卷返嚟架, 淨係報左分數,
分數都ok嘅, 不過都想知實際成績嘛


原文章由 丁丁* 於 08-2-27 13:55 發表
考試卷應該一早派咗架, 如果分數妳都覺得滿意, 那就不用介意名次啦





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5