教育王國
標題: 呀仔今日派成績表, 唔知考成點呢 ?? [打印本頁]
作者: BonnieKam 時間: 08-2-27 13:40 標題: 呀仔今日派成績表, 唔知考成點呢 ??
呀仔今日派成績表, 唔知佢今次考成點呢 ??

作者: 丁丁* 時間: 08-2-27 13:55
考試卷應該一早派咗架, 如果分數妳都覺得滿意, 那就不用介意名次啦
原文章由 BonnieKam 於 08-2-27 13:40 發表 
呀仔今日派成績表, 唔知佢今次考成點呢 ??
作者: BonnieKam 時間: 08-2-27 15:09
今次大考係唔會派卷返嚟架, 淨係報左分數,
分數都ok嘅, 不過都想知實際成績嘛
原文章由 丁丁* 於 08-2-27 13:55 發表 
考試卷應該一早派咗架, 如果分數妳都覺得滿意, 那就不用介意名次啦
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |