教育王國

標題: 囝囝讀小四了, 做任何事都不能專心, 仔提不起勁! [打印本頁]

作者: TVmama    時間: 08-2-27 11:35     標題: 囝囝讀小四了, 做任何事都不能專心, 仔提不起勁!

help!!
我的囝囝已是小四的學生了, 除了玩具以外, 對任何東西都提不起勁又不專心, 包括校園生活, 提練習鋼琴等. 情況愈見嚴重, 學校成績也愈來愈差........
很多方法也識過, 軟硬兼施也不行  
有怎麼好方法可使他對玩具以外的東西 (即學習) 提高興趣嗎??

懇請各家長提供一點意見.....
謝謝!
TVmama上
作者: 808280    時間: 08-2-27 13:32

我的囡囡也和你囝囝一樣,除了吃和玩外,其他事情都不
上心,做事"求求其其",上堂遊魂,專注力不足.
求助學校,校長話我太緊張個女,
要我對個女放手不要再理佢功課,只簽手冊
便可以,功課由得佢自己做,對錯有老師跟進.
可能一時成績會差D,但長遠看是要佢學識
學業是自己不是父母的.最重要係我要堅持.

作者: {^^}南北杏    時間: 08-2-27 14:14

我都係,有段時間好緊張,佢地考試我坐立不安,好驚佢唔識,不過又係,"皇帝唔急太監急",功課都係要佢地自動波O既
作者: TVmama    時間: 08-2-27 14:28

但係我個囝學校就唔同啦, 啲老師應為我個仔成績唔好, 就連佢比同學仔蝦, 都唔幫佢, 應為係佢嘅問題.....
至於功課, 佢地要我地家長多看, 多檢查, 唔可以靠哂小朋友同學校 真係唔知點算.
其實我都試過放手, 希望佢可以從中學習自理及主動, 但係都係失敗, 佢會更加 "本pair"......



原文章由 808280 於 08-2-27 13:32 發表
我的囡囡也和你囝囝一樣,除了吃和玩外,其他事情都不
上心,做事"求求其其",上堂遊魂,專注力不足.
求助學校,校長話我太緊張個女,
要我對個女放手不要再理佢功課,只簽手冊
便可以,功課由得佢自己做,對錯有老師跟進.
可 ...

作者: 808280    時間: 08-2-27 15:10

你有無同學校訓導主任或校長反映下,我都係去搵他們
幫忙.
作者: tongtracy    時間: 08-2-27 21:32

Hi:

雖然我囝囝就讀小一還未有這情況, 但我都擔心有今日.
作者: 二話不說    時間: 08-2-28 09:13     標題: 回覆 #5 808280 的文章

是呀!我在小一下學期已經由他自己執書包,
我哋要識得放手、鼓勵他們。多與他玩棋類
或砌圖遊戲可以訓練專注力,一步步由高小
放手,有時在唔影響大局的情况下多比他們
作决定,最好有一種他喜歡的運動或興趣比
他持續,等他們可以增加自信和運動可發洩
剩餘的精力或唔開心的東西。我由五年級已
經無睇手冊和功課,這樣老師和你才會知小
朋友不明的地方。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5