教育王國

標題: 回港証/回鄉証 問題 [打印本頁]

作者: PenguinBoBo    時間: 08-2-26 15:05     標題: 回港証/回鄉証 問題

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 已刪除用戶    時間: 08-2-26 15:16

印象中應該唔駛用回鄉卡(唔肯定, 請高人指點)
不過肯定無回港証都可申請回鄉卡, 有hkid+passport已可以了
回港証係for趕唔切申請passport, 但又要申請回鄉卡既人用的(入境處個職員係咁答我既)
中旅社: http://www.ctshk.com/zhengjian/gangao.htm (記得預約呀)
原文章由 PenguinBoBo 於 08-2-26 03:05 PM 發表
回港証/回鄉証 問題:

請問各位:
我的小朋友6歲,有特區護照,ID Card,請問要去澳門及國內是否要回港証/回鄉証. 取回鄉証是否先要取回港証才可辦到.

請問回港証是什麼時候用的?

謝謝. ...

[ 本文章最後由 Charlotte_mom 於 08-2-26 15:18 編輯 ]
作者: wyl    時間: 08-2-26 15:21     標題: 回覆 #1 PenguinBoBo 的文章

去澳門唔駛用回鄉卡,只需ID+passport就可以;但返國內就一定要回鄉卡,ID+passport可代替回港證,所以不需申請回港證,只需申請回鄉卡便可。




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5