教育王國

標題: 培正 Vs 香港真光 [打印本頁]

作者: quoquo    時間: 08-2-25 17:46     標題: 培正 Vs 香港真光

培正同香港真光比較,邊間好D? 大家請幫忙比下意見。
Thanks!
作者: 主婦    時間: 08-3-1 18:37     標題: 你問小學定中學

我覺得培正好啲,中學精英班听講用英文教學的。我有個同事個女係培正讀中學精英班。
作者: 大頭玲    時間: 08-3-1 19:43

原文章由 quoquo 於 08-2-25 17:46 發表
培正同香港真光比較,邊間好D? 大家請幫忙比下意見。
Thanks!


亞仔本來考到培正, 插班小二, 但放棄左, 轉左一間有英中的中文津貼小學讀小二, 雖然培正好出名, 但絕大部份朋友都比意見我話, 始終都覺得, 英中讀大學著數d, 加上有12年免費教育之下.......
真光是有英中, 您可以參考一下...




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5