教育王國

標題: 大仔or細仔-於升小學時分別大不大 [打印本頁]

作者: raycarbb    時間: 08-2-25 13:44     標題: 大仔or細仔-於升小學時分別大不大

小兒 11月出生, 讀k1, 細仔..聽講好多家長都會repeat幼稚園, 話大細仔的能力在小學及中學都會見到有別, 而且入小學時interview時學校都會prefer收大仔..
本人覺得他們的差異可能在幼稚園升小學時都可能會見,但中學我唸唔會因大小仔而有分別吧... 想問係你哋的情況真or not? ..如果repeat, 會響幼稚園,邊year ?.  so far 我個仔其實k1都跟得上..
作者: BoBoCute    時間: 08-2-26 10:55     標題: 回覆 #1 raycarbb 的文章

If your son can catch up with others, then there is no need to repeat.
My girl was born in Nov.  She ranks above form average in P.1.
I know another boy also born in Nov.  He is also above form average.
From my experience, when applying for primaray schools for my girl, small girls really don't have much advantage.
作者: sheepmom    時間: 08-2-26 17:38

其實如果小朋友係跟得上, 我個人認為不一定要repeat, 我小朋友係12月中出生, 都係細仔, 但幼稚園裏所有老師都話他跟得好好, 甚至比一些大仔好, 所以你不用太担心, 我都曾經担心過, 現在他即將上小一, 私小他都考到幾間不俗的小學, 而且專家話大細仔學習問題响小學三年級就完全一樣沒有分別, 所以你只要响一及二年級時比多啲心機, 我諗問題不大, 我有幾位朋友的女兒都係11月細女, 响小學成績不知幾好, 其中一位响一年級時仲考第一名, 所以最緊要係睇返小朋友同家長付出咗幾多。


原文章由 raycarbb 於 08-2-25 13:44 發表
小兒 11月出生, 讀k1, 細仔..聽講好多家長都會repeat幼稚園, 話大細仔的能力在小學及中學都會見到有別, 而且入小學時interview時學校都會prefer收大仔..
本人覺得他們的差異可能在幼稚園升小學時都可能會見,但中學我 ...

作者: raycarbb    時間: 08-2-27 13:41

原文章由 sheepmom 於 08-2-26 17:38 發表
其實如果小朋友係跟得上, 我個人認為不一定要repeat, 我小朋友係12月中出生, 都係細仔, 但幼稚園裏所有老師都話他跟得好好, 甚至比一些大仔好, 所以你不用太担心, 我都曾經担心過, 現在他即將上小一, 私小他都考到幾 ...


thanks.  你講得好好, 最緊要係小朋友及家長付出..




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5