教育王國
標題: 請問換牙問題 [打印本頁]
作者: papaya 時間: 08-2-24 21:27 標題: 請問換牙問題
我個女爆牙,看 牙醫說牙末夠期脫,由她爆牙,等16歲才cool牙,這是真的嗎?
作者: ccbeauty 時間: 08-2-24 22:38
亞女幾歲呀
太小箍牙驚佢唔識護理wor
原文章由 papaya 於 08-2-24 21:27 發表 
我個女爆牙,看 牙醫說牙末夠期脫,由她爆牙,等16歲才cool牙,這是真的嗎?
作者: RSG媽媽 時間: 08-2-25 10:41
應該要出晒恆齒先COOL得喎
如果係出緊恆齒 乳牙未脫 咁隻恆齒爆左出來都好正常
到隻乳牙甩左 隻恆齒會慢慢PARK翻ARM位架
因為小朋友骨骼仲生長緊 D牙未完全定好位
作者: smallvv12 時間: 08-2-25 12:33
亞仔足七歲, 一隻牙都未換過, 請問係唔係要帶佢睇牙醫?
作者: LOKYINBABY 時間: 08-2-25 12:49
順其自然啦, 我個仔都係7.5yrs先出, 一出就下面2隻, 你仔仔小一有無參加學童牙科保健嗎? 就算新牙仔出緊黎, 而之前個隻未甩, 學童牙科保健d護士都係話順其自然啦, 不用脫掉它,它會自自然然甩出來的。
作者: HOLLY2001 時間: 08-2-26 14:38
其实小朋友的十三至十四卢歲换晒牙。就可以COOL牙了。到十六都己OK晒
作者: HOLLY2001 時間: 08-2-26 14:44
我囡囡十個月才出牙。不需看DOCTER
作者: TOYRUS 時間: 08-2-27 12:03
原文章由 LOKYINBABY 於 08-2-25 12:49 發表 
順其自然啦, 我個仔都係7.5yrs先出, 一出就下面2隻, 你仔仔小一有無參加學童牙科保健嗎? 就算新牙仔出緊黎, 而之前個隻未甩, 學童牙科保健d護士都係話順其自然啦, 不用脫掉它,它會自自然然甩出來的。 ...
好多謝你的分享.....我囝囝7.2yrs還未換一隻牙.
好似有d擔心.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |