教育王國
標題: 過山車 [打印本頁]
作者: phoebelamlam 時間: 08-2-23 21:15 標題: 過山車
(今日我的心情好似過山校車呀,因為..........)
今日派成績表, 孖女d成績如下呀
大孖除左英文唔合格之外咩都合格(仲唔係太低有7字頭呀)
細孖除左中數差小小合格就咩都合格呀(英文都有7字頭呀
)
不過名次呢家野,就真係差到好緊要,最慘,我唔敢同佢地講佢地係第幾呀(我都唔知點講)但係分數比起上次真係高好多呀,所以我只係讚左佢地,同埋話佢地知,今次唔合格個d,下次我地努力過啦
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |