教育王國

標題: 將軍澳補習社 [打印本頁]

作者: yoghurt    時間: 08-2-22 18:17     標題: 將軍澳補習社

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 祖明    時間: 08-2-22 19:16

原文章由 yoghurt 於 08-2-22 18:17 發表
你地有無聽過薈才教室

好唔好﹖有咩comment﹖

上年囝囝小一時返過薈才,我覺得麻麻地,因為佢地1:7~9,當時亞囝要溫習默書,老師只會叫佢坐埋一邊不停咁抄,抄熟左先叫老師幫佢默,咁個老師先有時間教其他學生,雖然每日話補2.5小時,但都唔知亞囝分唔分到半個鐘係佢既。同埋有時功課都未完成,夠鐘就要拿拿淋走,因為下一班接住入,課室地方有限,呢班唔即走下一班入就冇位坐。
作者: yoghurt    時間: 08-2-23 01:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 祖明    時間: 08-2-24 16:12

原文章由 yoghurt 於 08-2-23 01:26 發表
坑口個間? 定寶琳個間﹖
坑口個間




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5