教育王國
標題: 屯門拔臣小學 [打印本頁]
作者: 依晴 時間: 08-2-22 12:49 標題: 屯門拔臣小學
小女今年 K.2, 9月要選校, 請問有冇小朋友讀屯門拔臣小學, 可否講吓! 感激!

作者: 依晴 時間: 08-2-29 11:52
昨天聽朋友話這間學校有一班學生全班得2個學生合格 (她是聽另一位媽咪說), 有冇家長仔女在該校讀書, 可否講吓? 其實是老師建議小女選這校, 她說德育教得好好, 出來英文幾好!

作者: luisiujing 時間: 09-9-11 00:53
我都諗緊呢間學校..
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |