教育王國

標題: 請問有冇小朋友讀緊嶺南同學會直資小學 [打印本頁]

作者: FayeTungKenny    時間: 08-2-21 14:14     標題: 請問有冇小朋友讀緊嶺南同學會直資小學

有冇家長小朋友讀緊嶺小架?想同阿仔轉讀哩間小學,因佢地係活動教學及小班教學。好似幾好咁!所以想請教一下!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5