教育王國
標題:
請問有冇小朋友讀緊嶺南同學會直資小學
[打印本頁]
作者:
FayeTungKenny
時間:
08-2-21 14:14
標題:
請問有冇小朋友讀緊嶺南同學會直資小學
有冇家長小朋友讀緊嶺小架?想同阿仔轉讀哩間小學,因佢地係活動教學及小班教學。好似幾好咁!所以想請教一下!
歡迎光臨 教育王國 (/)
Powered by Discuz! X1.5