教育王國

標題: 唔肯戴眼鏡 [打印本頁]

作者: Fayme    時間: 08-2-21 12:53     標題: 唔肯戴眼鏡

好激氣!阿女8歲,3歲幾Check眼有遠視,要戴眼鏡,1隻還要時常遮眼,以前都還聽話戴眼鏡,近年來可能在校已沒有戴,因每次放學也沒戴,有次碰到她的同學,她竟說"乜你戴眼鏡架?",雖然她的遠視已減余百多度,但現在已時常貪靚不戴,這可能影響遠視加翻,其實我最激氣是我講極唔聽,年幾少少已硬脛非常,點算?你們的小朋友是否這樣?:cry:
作者: 8331    時間: 08-2-22 00:14

原文章由 Fayme 於 08-2-21 12:53 發表
好激氣!阿女8歲,3歲幾Check眼有遠視,要戴眼鏡,1隻還要時常遮眼,以前都還聽話戴眼鏡,近年來可能在校已沒有戴,因每次放學也沒戴,有次碰到她的同學,她竟說"乜你戴眼鏡架?",雖然她的遠視已減余百多度,但現在已時常貪靚不 ...


我個女今年四年級,上年開始戴眼鏡,她初時都怕同班同學
笑,不過我帶她去揀選她喜歡的顏色和公仔眼鏡後,她都很
喜歡,是第一天戴返學時怕同學笑,好彩d同學無笑她,如果
有人笑她就糟了。現在有時影相要她除眼鏡,她都吾齊,因為
她覺得清楚d,反而我覺得吾戴靚d。不過我個女和你個女吾同,
因為我個女是近視。
作者: xmanman    時間: 08-2-22 11:09

我仔上年驗出近視,  配了眼鏡給他, 但他經常忘記帶, 又多藉口唔帶, eg 打波唔帶(會撞到)...等等藉口

點知今年帶他驗眼(只係過了半年)已經加深了近一百度,  原因係時帶時唔帶, 驗光師話仲近視會深得快,  所以現在他返而記得帶, 他怕自己深近視!

原文章由 8331 於 08-2-22 00:14 發表


我個女今年四年級,上年開始戴眼鏡,她初時都怕同班同學
笑,不過我帶她去揀選她喜歡的顏色和公仔眼鏡後,她都很
喜歡,是第一天戴返學時怕同學笑,好彩d同學無笑她,如果
有人笑她就糟了。現在有時影相要她除眼鏡,她都吾齊,因為
...

作者: Fayme    時間: 08-2-22 11:13     標題: 回覆 #2 8331 的文章

她已經自已選過2次眼鏡,可惜只肯帶一段時間,2個眼鏡都是在不戴時不小心掉了,我已不考慮價錢買她喜歡的,但........真的氣死我!
作者: Fayme    時間: 08-2-22 11:17

原文章由 xmanman 於 08-2-22 11:09 發表
我仔上年驗出近視,  配了眼鏡給他, 但他經常忘記帶, 又多藉口唔帶, eg 打波唔帶(會撞到)...等等藉口

點知今年帶他驗眼(只係過了半年)已經加深了近一百度,  原因係時帶時唔帶, 驗光師話仲近視會深得快,  所以現在他 ...


唔通真係要出事先知錯!!!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5