教育王國

標題: 將入讀聖若瑟英文小學 [打印本頁]

作者: lcmming    時間: 08-2-20 14:00     標題: 將入讀聖若瑟英文小學

大家好:
我的兒子(之前就讀的幼稚園不是全英教學的)在本年9月將入讀聖若瑟英文小學(彩石里), 是否有過來人可講我知你們的兒子能否適應全英和普通話教學?需要幾耐才能適應, 在全英的環境下學習對你的兒子是否因不明白而覺得沉悶?
另外我希望儘快讓他上一些由外籍英文教師教的英文班(學phonic和練好他的listening), 你們有甚麼好介紹?九龍灣區有否這類學校?
先多謝你們的回答

擔心的爸爸上
作者: lcmming    時間: 08-2-21 12:35

Please help the above topic, thanks.
作者: labelwah    時間: 08-2-22 00:01

原文章由 lcmming 於 08-2-21 12:35 發表
Please help the above topic, thanks.


hi Icmming,
你好呀, 我仔仔都係聖小讀架,今年四年級仔喇...
以下綱址, 你入去睇睇吖, 我地講到88板嗱,你有空閒嘅話,可以由中間40板開始慢慢,你會睇到好多過去一年同你一讓嘅新丁家長問好多你想知道嘅問題, 裏面有位 LV77家長嘅發表就最詳細喔...
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1049106&extra=&page=1
好開心好歡迎你同你仔仔加入聖小呀....

[ 本文章最後由 labelwah 於 08-2-22 00:03 編輯 ]
作者: lcmming    時間: 08-2-22 00:21

really thank you for your reply and information, thanks so much.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5