教育王國
標題: 請問~護脊書包 [打印本頁]
作者: fannymk 時間: 08-2-20 00:31 標題: 請問~護脊書包
想買過新書包給囡囡
,邊隻好用,價錢不要太貴
,有好介紹嗎???請指教...
作者: cherrytso 時間: 08-2-20 00:43
SPI. 我個女用咗兩年啦, 照估計可以用多一年左右, 一個書包用三年, 價碼都係幾百蚊, 計落好貴囉.....
作者: RSG媽媽 時間: 08-2-20 09:44
我年年換喎
因為阿女用野好快殘
今次用dr kong
會員價200蚊到
都唔錯 幾好用
作者: wyl 時間: 08-2-20 11:53
有時買嘢真係撞手神,我小一時買了個sanrio hello kitty書包俾個囡,依家小二都仲好好,相信可以用埋小三,但之前亦有聽過買咗sanrio書包但好快爛,所以真係睇你好唔好彩
作者: fannymk 時間: 08-2-20 12:16
原文章由 cherrytso 於 08-2-20 12:43 AM 發表 
SPI. 我個女用咗兩年啦, 照估計可以用多一年左右, 一個書包用三年, 價碼都係幾百蚊, 計落好貴囉.....
我有個同學媽咪都話SPI可用到三年,價碼都係幾百蚊~但如用到三年=百多元年都可以.請問你在那裡買?多謝你的寶貴意見...
作者: Alexandrite 時間: 08-2-20 12:18
原文章由 fannymk 於 08-2-20 00:31 發表 
想買過新書包給囡囡
,邊隻好用,價錢不要太貴
,有好介紹嗎???請指教...
my girl use SPI, school bag itself is heavier than the others, but good!! and I think she can use it next year!! but honestly speaking, expensive
,
作者: fannymk 時間: 08-2-20 13:02
原文章由 wyl 於 08-2-20 11:53 AM 發表 
有時買嘢真係撞手神,我小一時買了個sanrio hello kitty書包俾個囡,依家小二都仲好好,相信可以用埋小三,但之前亦有聽過買咗sanrio書包但好快爛,所以真係睇你好唔好彩
...
我個囡都話想買sanrio hello kitty,但個書包差不多二百元,想問下會有其他, 多謝你的意見
作者: fannymk 時間: 08-2-20 13:07
原文章由 RSG媽媽 於 08-2-20 09:44 AM 發表 
我年年換喎
因為阿女用野好快殘
今次用dr kong
會員價200蚊到
都唔錯 幾好用
價錢都OK,但要會員才有這個價
作者: Unclejt 時間: 08-2-20 14:20
原文章由 fannymk 於 08-2-20 13:07 發表 
價錢都OK,但要會員才有這個價
入會費好似30蚊姐,仲有野送返。
作者: fannymk 時間: 08-2-21 12:21 標題: 回覆 #1 Unclejt 的文章
好,今個星期日去看,thx for u help
作者: jessc 時間: 08-2-24 05:49
早點說嘛......昨日見到展銷, spi d oxford呀 getset呀都係168-198乍.
不過如果你唔錫住用就我都見過人用spi四五個月都爛.
至卡通書包易爛,, 好似係trenxxland, 唔係sanrio嘛. 要找回篇文先得.
dr. kong......好似最襟用係而家仲係199, 紅藍/藍黃 那隻款. 但那隻又較重.
chiropak......襟用算係輕, 但都幾蝦人揹. 因為個子細小揹來都幾xx.
RSG媽媽, 咁你以前書包要唔要呀, 唔要送俾我
作者: fannymk 時間: 08-2-24 23:24
原文章由 jessc 於 08-2-24 05:49 AM 發表 
早點說嘛......昨日見到展銷, spi d oxford呀 getset呀都係168-198乍.
不過如果你唔錫住用就我都見過人用spi四五個月都爛.
至卡通書包易爛,, 好似係trenxxland, 唔係sanrio嘛. 要找回篇文先得.
dr. kong......好似 ...
嘩
spi d oxford呀 getset呀都係168-198乍.邊樹呀?,不過今日已買了dr. kong~粉紅~229:;pppp: 好貴呀[仲要是會員價],但回家後,換了又真的比之前的書包輕一半..
,想請問你的小朋友是否讀循道小學
,因你的login相似
作者: RSG媽媽 時間: 08-2-25 09:24
唔好意思啊
殘舊既丟晒啦
用得既捐晒啦
原文章由 jessc 於 08-2-24 05:49 發表 
早點說嘛......昨日見到展銷, spi d oxford呀 getset呀都係168-198乍.
不過如果你唔錫住用就我都見過人用spi四五個月都爛.
至卡通書包易爛,, 好似係trenxxland, 唔係sanrio嘛. 要找回篇文先得.
dr. kong......好似 ...
作者: HOLLY2001 時間: 08-2-26 14:58
惨了。我在SOGO买了一個書包給囡囡。上星期背带己烂了。:
作者: jessc 時間: 08-2-26 23:46
原文章由 HOLLY2001 於 08-2-26 14:58 發表 
惨了。我在SOGO买了一個書包給囡囡。上星期背带己烂了。:
甚麼牌子呀, 有些牌子可以拿去換架, 不要將之丟掉呀.
作者: jessc 時間: 08-2-26 23:48
原文章由 fannymk 於 08-2-24 23:24 發表 
嘩
spi d oxford呀 getset呀都係168-198乍.邊樹呀?,不過今日已買了dr. kong~粉紅~229:;pppp: 好貴呀[仲要是會員價],但回家後,換了又真的比之前的書包輕一半..
,想請問你的小朋友是否讀循道小學:hap ...
唔係循小, 反而當年我有考循小, 不過最後入左崇真.(我講我自己)
oxford168-198, getset198-238, 29/2/08前喎.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |