教育王國
標題: 協和小學 [打印本頁]
作者: 阿西 時間: 08-2-18 13:30 標題: 協和小學
大家點睇﹖好唔好呀﹖
作者: jas602 時間: 08-2-18 15:03
我都想知
因為出年9月想個女讀協和幼稚園
我同老公都協和old boy 加埋有10分
第一個小朋友又5分
咁有15分應該入到協和小學
多謝回答
作者: li2008 時間: 08-2-18 15:38
原文章由 jas602 於 08-2-18 15:03 發表 
我都想知
因為出年9月想個女讀協和幼稚園
我同老公都協和old boy 加埋有10分
第一個小朋友又5分
咁有15分應該入到協和小學
多謝回答
適齡又會有五分呢,共二十分。
作者: 阿西 時間: 08-2-18 17:08
原文章由 li2008 於 08-2-18 15:38 發表 
適齡又會有五分呢,共二十分。
我都有20分,但協和好唔好呢﹖
我知以前好,但而家好似好少聽人講及﹖
作者: carollam310 時間: 08-2-18 18:15
問上午校定下午校??要清楚..09年上午校會搬去長沙灣, 下午校會留低轉全日制...仲有09年會同銘賢脫離關係...
作者: 阿西 時間: 08-2-19 09:02
原文章由 carollam310 於 08-2-18 18:15 發表 
問上午校定下午校??要清楚..09年上午校會搬去長沙灣, 下午校會留低轉全日制...仲有09年會同銘賢脫離關係...
想就想報下午,因為同區,但都想聽埋上午,因為有誇區ma,不如兩間都講晒呀…唔該唔該
…拯救下我呢隻汪洋中既爛船!
同銘賢脫鈎﹖佢掛左鈎我都唔知tim,無梗要,銘賢唔係我杯茶
作者: jeffzhang 時間: 08-2-19 13:40
下午校 -
舊址:比較殘舊, 但隨住上午校的搬遷, 可用的地方會更多.
學生:6班, 比較多及參差; 但去過開放日, 學生都很熱心及有禮貌.
中學校網:都ok, 不過比以前遜色, 因無左灣仔區100個位; 可到協下的網站看看升中派位的情況
脫離關係:會與銘賢脫離關係. 銘賢其實不錯, 雖不是叻人首選, 但作為叻人副選都唔錯, 有點可惜
上午校 -
新址在長沙灣, 連中學校網應該都會轉到深水土步; 據聞下午校早幾年少收一班小一, 都是方便一些為了舊校址校網而不願跟隨搬遷的學生有多一個選擇
其他大致一樣.
要留意, 如果是屬上午校的舊生, 那10分畢業生分就只是報上午校時才有的, 報下午校是無分的, 反之亦然. 
作者: 阿西 時間: 08-2-19 16:47
原文章由 jeffzhang 於 08-2-19 13:40 發表 
下午校 -
舊址:比較殘舊, 但隨住上午校的搬遷, 可用的地方會更多.
學生:6班, 比較多及參差; 但去過開放日, 學生都很熱心及有禮貌.
中學校網:都ok, 不過比以前遜色, 因無左灣仔區100個位; 可到協下的網站看看升中派 ...
謝謝!
有冇人可以再講下協和小學既特色呢﹖利/弊﹖以前好多人揀協小,而家好似個個走晒去直資,大家仲點睇呢間學校呀﹖
[ 本文章最後由 阿西 於 08-2-19 16:49 編輯 ]
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |