教育王國
標題: 采頤花園--有冇補習社 [打印本頁]
作者: Emilyryan 時間: 08-2-15 23:05 標題: 采頤花園--有冇補習社
采頤花園--有冇補習社??? THANKS.
作者: 方媽媽 時間: 08-2-18 04:37
藍田可唔可以,因我囝囝個補習老師補得都幾好,佢有小組補習响藍田,看看能否幫到你?
原文章由 Emilyryan 於 08-2-15 23:05 發表 
采頤花園--有冇補習社??? THANKS.
作者: CMMANDY 時間: 08-2-18 08:57
應該有2 間, 一間在裡面, 另一間在大街, 但我唔知口痺:) :)
作者: Emilyryan 時間: 08-2-19 13:38
原文章由 CMMANDY 於 08-2-18 08:57 發表 
應該有2 間, 一間在裡面, 另一間在大街, 但我唔知口痺:) :)
藍田唔啱呀. 因為我在新浦崗工作, 我諗住放工順便湊回小朋友,
而校車又經采頤.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |