教育王國

標題: 公文數學.......請給我一點意見 [打印本頁]

作者: monkeyhill    時間: 08-2-13 14:54     標題: 公文數學.......請給我一點意見

以前我仔女的小學校長(國際學校)說過, 叫我們千萬不要給仔女學死記的數學方法。

但昨天家長會時, 我女兒(3年級)的班主任要求我帶她去上公文數學補習班!

請給我一點意見, 謝謝!
作者: may22999    時間: 08-2-13 17:39

真係幾難決定喎!3年級先學公文數怕佢冇內性做,回想起我囡囡5歲開始學都 吳做好多次,好在我一直好很心堅持冇放棄,現在囡囡都感覺到當初辛苦D都直得,或試下學第樣數。
作者: 5354    時間: 08-2-13 20:51

公文數is not 補習班lay ga bor~
作者: 06yy    時間: 08-2-14 02:27

其实做數最重要係明白題目,懂得採用適當計法就ok啦。所以我一向都唔主張操練。
作者: monkeyhill    時間: 08-2-14 15:21

多謝各位的意見!
作者: Pulmma    時間: 08-2-15 17:07

我以前唔BUY, 依家BUY, 因為囡囡讀咗1年, 依家D 數學功課完完全全唔駛我跟, 連考試, 測驗都係自己攪掂.  

我就安樂晒, 不過我個人覺得學費都好貴下, 唔係好抵.
作者: monkeyhill    時間: 08-2-15 21:26

請問好貴即係幾多錢?

原文章由 Pulmma 於 08-2-15 17:07 發表
我以前唔BUY, 依家BUY, 因為囡囡讀咗1年, 依家D 數學功課完完全全唔駛我跟, 連考試, 測驗都係自己攪掂.  

我就安樂晒, 不過我個人覺得學費都好貴下, 唔係好抵. ...

作者: may22999    時間: 08-2-16 10:37

每一科每月$500

我囡囡學三科$1,500



原文章由 monkeyhill 於 08-2-15 21:26 發表
請問好貴即係幾多錢?

[ 本文章最後由 may22999 於 08-2-16 10:38 編輯 ]
作者: irenec    時間: 08-2-16 10:56

我覺得公文數好睇個小朋友自己嘅性格及其積極性, Kumon唔係一般補習形式, 只係靠每日嘅練習紙, 按小朋友嘅進度而上, 開頭都覺得幾悶日日做, 依家都學左一年啦, 比我覺得係訓練左小朋友係自覺性, 所以好難一概而論啱唔啱D小朋友!我記得Kumon每年有1-2次免費試堂(試1-2星期), 你留意吓...到時你可以俾囡囡試下, 睇下適唔適合再作打算!      

原文章由 monkeyhill 於 08-2-13 18:54 發表
請給我一點意見, 謝謝! ...

作者: monkeyhill    時間: 08-2-16 22:12

好多謝你的意見!

原文章由 irenec 於 08-2-16 10:56 發表
我覺得公文數好睇個小朋友自己嘅性格及其積極性, Kumon唔係一般補習形式, 只係靠每日嘅練習紙, 按小朋友嘅進度而上, 開頭都覺得幾悶日日做, 依家都學左一年啦, 比我覺得係訓練左小朋友係自覺性, 所以好難一概而論啱 ...

作者: yoghurt    時間: 08-2-17 00:20

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jumego    時間: 08-2-20 14:18

$500 一個月, 半個鐘, 一星期一次, 真係好貴.
作者: HeiHei_Baby    時間: 08-2-21 12:30

表面好貴, 若基礎打得好, 對日後會有幫助, 當你睇到佢有進步都值得, 每日都有功課做
作者: monkeyhill    時間: 08-2-21 13:19

我想下個月開始比佢試下, 多謝你們的寶貴意見!




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5