教育王國
標題: 公文數學.......請給我一點意見 [打印本頁]
作者: monkeyhill 時間: 08-2-13 14:54 標題: 公文數學.......請給我一點意見
以前我仔女的小學校長(國際學校)說過, 叫我們千萬不要給仔女學死記的數學方法。
但昨天家長會時, 我女兒(3年級)的班主任要求我帶她去上公文數學補習班!
請給我一點意見, 謝謝!
作者: may22999 時間: 08-2-13 17:39
真係幾難決定喎!3年級先學公文數怕佢冇內性做,回想起我囡囡5歲開始學都
吳做好多次,好在我一直好很心堅持冇放棄,現在囡囡都感覺到當初辛苦D都直得,或試下學第樣數。
作者: 5354 時間: 08-2-13 20:51
公文數is not 補習班lay ga bor~
作者: 06yy 時間: 08-2-14 02:27
其实做數最重要係明白題目,懂得採用適當計法就ok啦。所以我一向都唔主張操練。
作者: monkeyhill 時間: 08-2-14 15:21
多謝各位的意見!
作者: Pulmma 時間: 08-2-15 17:07
我以前唔BUY, 依家BUY, 因為囡囡讀咗1年, 依家D 數學功課完完全全唔駛我跟, 連考試, 測驗都係自己攪掂.
我就安樂晒, 不過我個人覺得學費都好貴下, 唔係好抵.
作者: monkeyhill 時間: 08-2-15 21:26
請問好貴即係幾多錢?
原文章由 Pulmma 於 08-2-15 17:07 發表 
我以前唔BUY, 依家BUY, 因為囡囡讀咗1年, 依家D 數學功課完完全全唔駛我跟, 連考試, 測驗都係自己攪掂.
我就安樂晒, 不過我個人覺得學費都好貴下, 唔係好抵. ...
作者: may22999 時間: 08-2-16 10:37
每一科每月$500
我囡囡學三科$1,500
原文章由 monkeyhill 於 08-2-15 21:26 發表 
請問好貴即係幾多錢?
[ 本文章最後由 may22999 於 08-2-16 10:38 編輯 ]
作者: irenec 時間: 08-2-16 10:56
我覺得公文數好睇個小朋友自己嘅性格及其積極性, Kumon唔係一般補習形式, 只係靠每日嘅練習紙, 按小朋友嘅進度而上, 開頭都覺得幾悶日日做, 依家都學左一年啦, 比我覺得係訓練左小朋友係自覺性, 所以好難一概而論啱唔啱D小朋友!我記得Kumon每年有1-2次免費試堂(試1-2星期), 你留意吓...到時你可以俾囡囡試下, 睇下適唔適合再作打算!
原文章由 monkeyhill 於 08-2-13 18:54 發表 
請給我一點意見, 謝謝! ...
作者: monkeyhill 時間: 08-2-16 22:12
好多謝你的意見!
原文章由 irenec 於 08-2-16 10:56 發表 
我覺得公文數好睇個小朋友自己嘅性格及其積極性, Kumon唔係一般補習形式, 只係靠每日嘅練習紙, 按小朋友嘅進度而上, 開頭都覺得幾悶日日做, 依家都學左一年啦, 比我覺得係訓練左小朋友係自覺性, 所以好難一概而論啱 ...
作者: yoghurt 時間: 08-2-17 00:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jumego 時間: 08-2-20 14:18
$500 一個月, 半個鐘, 一星期一次, 真係好貴.
作者: HeiHei_Baby 時間: 08-2-21 12:30
表面好貴, 若基礎打得好, 對日後會有幫助, 當你睇到佢有進步都值得, 每日都有功課做
作者: monkeyhill 時間: 08-2-21 13:19
我想下個月開始比佢試下, 多謝你們的寶貴意見!
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |