教育王國
標題: 聖馬加利男女英文中小學 ~ Band 幾 ? lee間學校好唔好? [打印本頁]
作者: dlh525 時間: 08-2-13 11:12 標題: 聖馬加利男女英文中小學 ~ Band 幾 ? lee間學校好唔好?
想了解多些這間學校"聖馬加利男女英文中小學".
請幫忙告知多些? 是band 幾的? 校風好唔好? 用什麼教學形式? 功課多唔多? 難唔難考?
謝謝!!
作者: G-Ma 時間: 08-2-13 11:29
小學無分banding, 中學就大概band1尾 band2頭左右啦.
我囡囡在此校讀小二, 我覺得校風唔錯, 學生都係學校挑選過, 質素會有保證d. 初小係活動教學, 高小因為要應付公開試, 所以會轉回傳統教學. 學校係行小班教學(一班20多人), 所有科目均以英文教學, 早會, 週會, 運動會都係用英文舉行, 中文用普通話教. 功課唔算多.
因學額較小, 每年只收80位學生, 所以競爭都算大.
原文章由 dlh525 於 08-2-13 11:12 發表 
想了解多些這間學校"聖馬加利男女英文中小學".
請幫忙告知多些? 是band 幾的? 校風好唔好? 用什麼教學形式? 功課多唔多? 難唔難考?
謝謝!!
作者: dlh525 時間: 08-2-13 12:02
Hi G-Ma
多謝你回覆. 其實我家住Tuen Mun見此學校在南昌西鐵站, 如果帶囡囡番學都方便. 我想問有冇open day及何時派表及面試主要問什麼問題? 不好意思問這麼多??
因為我囡囡見到陌生人好怕羞...真係好驚佢唔答老師問題!!!!
作者: G-Ma 時間: 08-2-13 14:14
暑假會有open day, 可以多留意學校網頁. 面試主要睇學生英文程度.
有關此校的更多資料可以到以下條link:
http://forum.baby-kingdom.com/forumdisplay.php?fid=197
原文章由 dlh525 於 08-2-13 12:02 發表 
Hi G-Ma
多謝你回覆. 其實我家住Tuen Mun見此學校在南昌西鐵站, 如果帶囡囡番學都方便. 我想問有冇open day及何時派表及面試主要問什麼問題? 不好意思問這麼多??
因為我囡囡見到陌生人好怕羞...真係好驚佢唔答老 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |