教育王國

標題: 聖馬加利男女英文中小學 ~ Band 幾 ? lee間學校好唔好? [打印本頁]

作者: dlh525    時間: 08-2-13 11:12     標題: 聖馬加利男女英文中小學 ~ Band 幾 ? lee間學校好唔好?

想了解多些這間學校"聖馬加利男女英文中小學".  
請幫忙告知多些? 是band 幾的?  校風好唔好? 用什麼教學形式?  功課多唔多?  難唔難考?

謝謝!!
作者: G-Ma    時間: 08-2-13 11:29

小學無分banding, 中學就大概band1尾 band2頭左右啦.

我囡囡在此校讀小二, 我覺得校風唔錯, 學生都係學校挑選過, 質素會有保證d.  初小係活動教學, 高小因為要應付公開試, 所以會轉回傳統教學.  學校係行小班教學(一班20多人), 所有科目均以英文教學, 早會, 週會, 運動會都係用英文舉行, 中文用普通話教.  功課唔算多.

因學額較小, 每年只收80位學生, 所以競爭都算大.

原文章由 dlh525 於 08-2-13 11:12 發表
想了解多些這間學校"聖馬加利男女英文中小學".  
請幫忙告知多些? 是band 幾的?  校風好唔好? 用什麼教學形式?  功課多唔多?  難唔難考?

謝謝!!

作者: dlh525    時間: 08-2-13 12:02

Hi G-Ma

多謝你回覆.  其實我家住Tuen Mun見此學校在南昌西鐵站, 如果帶囡囡番學都方便.  我想問有冇open day及何時派表及面試主要問什麼問題?  不好意思問這麼多??
因為我囡囡見到陌生人好怕羞...真係好驚佢唔答老師問題!!!!
作者: G-Ma    時間: 08-2-13 14:14

暑假會有open day, 可以多留意學校網頁.  面試主要睇學生英文程度.

有關此校的更多資料可以到以下條link:

http://forum.baby-kingdom.com/forumdisplay.php?fid=197

原文章由 dlh525 於 08-2-13 12:02 發表
Hi G-Ma

多謝你回覆.  其實我家住Tuen Mun見此學校在南昌西鐵站, 如果帶囡囡番學都方便.  我想問有冇open day及何時派表及面試主要問什麼問題?  不好意思問這麼多??
因為我囡囡見到陌生人好怕羞...真係好驚佢唔答老 ...





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5