教育王國
標題: 請問藍田邊間小學好呀 [打印本頁]
作者: Maychua 時間: 08-2-9 14:52 標題: 請問藍田邊間小學好呀
我住藍田麗港城, 今年個女要選小學, 請問附近有咩好學校?:恭: :喜: :發: :財:
作者: hermanpapa 時間: 08-2-9 17:54
兩間李兆强、油塘基顯、油塘基法、聖馬太、聖安德華。
原文章由 Maychua 於 08-2-9 14:52 發表 
我住藍田麗港城, 今年個女要選小學, 請問附近有咩好學校?:恭: :喜: :發: :財:
作者: ^曾小姐^ 時間: 08-2-10 17:51
係咪聖愛德華?呢間比較差d架喎
循道都好過佢
藍田得4間小學,首推兩間李兆強,次選循道原文章由 hermanpapa 於 08-2-9 17:54 發表 
兩間李兆强、油塘基顯、油塘基法、聖馬太、聖安德華。
作者: Maychua 時間: 08-2-10 20:50
原文章由 ^曾小姐^ 於 08-2-10 17:51 發表 
係咪聖愛德華?呢間比較差d架喎
循道都好過佢
藍田得4間小學,首推兩間李兆強,次選循道
李兆強係邊度呀? 個名好鬼似男校?! 邊間係有一條龍架?
作者: pmamylee 時間: 08-2-11 10:38
李兆強咪係啟田上d,係男女校,傳統小學,功課多.
觀塘區係無一條龍小學!
原文章由 Maychua 於 08-2-10 08:50 PM 發表 
李兆強係邊度呀? 個名好鬼似男校?! 邊間係有一條龍架?
作者: ^曾小姐^ 時間: 08-2-11 15:58
一間係平田(舊校,即以前上午校)
一間係德田商場對面(即以前下午校)
兩間由上下午校分拆成兩間全日制男女小學
作者: FionaYuen 時間: 08-2-28 12:58
請問為何循道小學好過聖愛德華小學呢?
聖愛德華小學幾年前換了校長後,教學方面對於升中課程有很大幫助.英文/中文不論在寫作方面及其它文法都很有用;雖然功課量一般,但在語文基璴根基是好過某些小學;校風記律非常嚴的小學.
原文章由 ^曾小姐^ 於 08-2-10 17:51 發表 
係咪聖愛德華?呢間比較差d架喎
循道都好過佢
藍田得4間小學,首推兩間李兆強,次選循道
作者: wasabb 時間: 08-2-28 13:31
Maychua,
Before advising u on this subject, I would like to know your perference first.
Which kind of school do u prefer?
Traditional type = Much pressure and homework.
Non-traditional type = Less pressure and the homeworks are mostly project-based.
Do u consider the private or DSS as well?
And also, which Secondary school(s) do u prefer??
Wasabb
原文章由 Maychua 於 08-2-9 14:52 發表 
我住藍田麗港城, 今年個女要選小學, 請問附近有咩好學校?:恭: :喜: :發: :財:
作者: 匿名小天使 時間: 08-2-28 15:24
雙李(兩間李兆强)一藍(藍循),聖馬太。
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |