教育王國
標題: 買小學補充要小心! [打印本頁]
作者: FK_Kwok 時間: 08-2-7 18:08 標題: 買小學補充要小心!
在書店出現很多名稱差不多的補充練習,例如啓思,樂思,卓思,良師,新世紀等,我買錯咗一本叫x思全方位數學練習,點知tsa 不似tsa, 傳統練習不足.平都冇用.以後大家要特別有關運水摸魚的出版社.
我建議大家都係買大出版的補充比較有保證,因以前買過一本train for x(自己估吓),Listening 跟本不是native Speakers, 而且有關內容小朋友好容易看到。
作者: 柏媽 時間: 08-2-13 00:05
請問你有沒有好介紹?邊一間出版社好D?
作者: Nymph_ 時間: 08-2-13 13:27
我自己就用開朗文&星河.

作者: CMMANDY 時間: 08-2-13 13:45
我有買新世紀喎, 暫時未覺問題

作者: 柏媽 時間: 08-2-13 14:09
原文章由 <i>Nymph_</i> 於 08-2-13 13:27 發表 <a href="http://forum.baby-kingdom.com/redirect.php?goto=findpost&pid=21217639&ptid=1292835" target="_blank"><img src="http://forum.baby-kingdom.com/images/common/back.gif" border="0" onload="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onmouseover="if(this.width>screen.width*0.7) {this.resized=true; this.width=screen.width*0.7; this.style.cursor='hand'; this.alt='Click here to open new window\nCTRL+Mouse wheel to zoom in/out';}" onclick="if(!this.resized) {return true;} else {window.open(this.src);}" onmousewheel="return imgzoom(this);" alt="" /></a><br />
我自己就用開朗文&星河.<br />
<img src="images/smilies/bb18.gif" smilieid="87" border="0" alt="" /> <img src="images/smilies/bb18.gif" smilieid="87" border="0" alt="" /> <img src="images/smilies/bb18.gif" smilieid="87" border="0" alt="" />
<br />
請問你朗文的英文好唔好因太多種都唔知邊間好另外請問你知唔知有一間是SAP星加坡出的,好唔好呀
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |