教育王國

標題: DEL......... [打印本頁]

作者: 200012    時間: 08-2-5 13:11     標題: DEL.........

本帖最後由 200012 於 12-4-25 16:46 編輯

DEL.........

作者: jaja    時間: 08-2-5 13:41

會..... 可以睇吓小朋友下次要留意既地方
作者: YuYuMother    時間: 08-2-5 14:29

會, 學生要改正, 另外家長需要簽名確認已閱卷及分數正確.
作者: PANCO    時間: 08-2-5 14:35

呀女間學校都唔派返比家長睇, 只有叫呀女寫低錯既地方比我睇....
作者: tswpig    時間: 08-2-5 15:04

據我所知如下:
唔派的學校,有時間表叫家長到學校看小朋友成套試卷,好似在禮堂集合,等看成績,指定日期.-----香港某小學(不是名校)
個人意見:唔想試題外洩 .
原因(1):好有參考價值   ,學校瑰寶 ,哈哈哈! ;
原因(2):扮神秘 ,抬過身份,以為名校試題

實則,我都好想知
作者: pmamylee    時間: 08-2-5 15:05

一些名小學係唔派試卷,因為害怕試題外洩.

原文章由 200012 於 08-2-5 01:11 PM 發表
我間吾派,請問點解 ,(真相)

作者: kitbebe    時間: 08-2-5 15:13

可以出年再用囉

原文章由 200012 於 08-2-5 13:11 發表
我間吾派,請問點解 ,(真相)

作者: lky3107    時間: 08-2-5 15:19

我間測驗有派給學生及家長, 但考驗只在堂上給學生不派給家長.
作者: SUSANNA    時間: 08-2-5 15:45

我地都無派比家長睇,只比小朋友睇,只有需要先約老師睇卷.
作者: 200012    時間: 08-2-5 18:18

本帖最後由 200012 於 12-4-25 16:47 編輯

DEL.........

作者: hhma    時間: 08-2-5 19:04

無得睇
作者: cy101    時間: 08-2-5 19:40

原文章由 200012 於 08-2-5 18:18 發表
其實學校係咪有權吾派(因是學校出的),但在我角度我想知個仔錯咩


家長日可以睇(之前寫信約老師比妳睇).
作者: shirley73a    時間: 08-2-5 23:15

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 肥嘟媽    時間: 08-2-6 00:23

我囡囡間學校只派比小朋友自己睇,家長無份
作者: 君媽    時間: 08-2-6 09:29

小朋友小一的第一個考試沒有派,我立即寫信給學校的校長及班主任,學校很好,自此之後都派回給家長,並要小朋友改正及家長簽名,登完分後還會派回給家長keep。升小二後我再和小一的媽媽對吓卷,老師們很勤力,測驗卷和考試卷完全不會重覆。

原文章由 200012 於 08-2-5 13:11 發表
我間吾派,請問點解 ,(真相)

作者: 煒良媽咪    時間: 08-2-6 10:51

原文章由 肥嘟媽 於 08-2-6 00:23 發表
我囡囡間學校只派比小朋友自己睇,家長無份

Me too! 呀仔間學校都一樣, 不過佢會叫小朋友寫低分數比家長睇
作者: tswpig    時間: 08-2-6 12:04

作為父母,我真的很想知學校唔派番試卷的原因;如果純是驚試題外洩,我覺得作為敎育工作者,就是一個壞榜樣,學生有個樣學個樣;如果份卷會翻炒,這個我接受,每年會考試題都會類似重覆,要經若干年及會修改內容,但會考試題目都有出版給考生作參考啦!
小朋友錯在哪裏,父母都想知道和提點小朋友,等第2時唔會又錯嘛!有時會說求學不是求分數,不想父母加壓力給小朋友,這點我個人絕不贊成,如果不是求分數就唔好有考試這回事,咁樣作為父母就唔會給壓力小朋友和自己,有點壓力是人生承受的必需品.
學校師生會提點或指引小朋友錯在哪裡!但唔係成日有人話"家長要配合學校",如果家長都唔知小朋友在校發生物,點配合呀?在責任感的家長是不會成個波交給學校的,所以更要知小朋友考試份卷點,這樣可指導子女學習.
以上純個人意見!

原文章由 200012 於 08-2-5 13:11 發表
我間吾派,請問點解 ,(真相)

作者: RSG媽媽    時間: 08-2-6 22:08

測驗派 要家長簽名 不過要比番先生
考試就唔派 淨係叫小朋友寫低分數

可能唔想試題外漏掛

其實派會好d囉 咁咪知個小朋友衰乜囉
作者: peggy    時間: 08-2-7 13:39

測驗派要改正&家長簽名,老師登完分後會派回給家長keep。考試就派給家長簽名後就收回
作者: YuYuMother    時間: 08-2-7 14:09

原文章由 peggy 於 08-2-7 13:39 發表
測驗派要改正&家長簽名,老師登完分後會派回給家長keep。考試就派給家長簽名後就收回

係呀, 派番好d, 起碼家長知道小朋友錯咩可以再溫習.....
作者: ZZdaphne    時間: 08-2-7 14:18

以我所知原因唔係怕試題外漏,
最主要係怕有人會偷改答案,要求加分。

[ 本文章最後由 ZZdaphne 於 08-2-7 14:23 編輯 ]
作者: Marco-ma    時間: 08-2-7 17:49

原文章由 ZZdaphne 於 08-2-7 14:18 發表
以我所知原因唔係怕試題外漏,
最主要係怕有人會偷改答案,要求加分。



仲有,原來攞咗份卷返去睇,好多阿媽都有同學校
唔同嘅觀點,一有爭論,可能全級有份教果科嘅老師,
就要再開會表決,然後再收番全級嘅卷,重新加/減分,
再派番嚟俾阿媽簽名作實。

我囡囡啱啱就有三份卷都有argue,結果,幾位班主任
趕到氣咳出成績表,因為要趕及報中學嘅 deadline....

有d學校怕煩,反正一直都唔派架啦,(尤其係考試卷)
費時派咗之後,大把手尾跟呱....

[ 本文章最後由 Marco-ma 於 08-2-7 17:53 編輯 ]
作者: TOYRUS    時間: 08-2-7 18:32

:恭: :喜: :發: :財:
作者: ZZdaphne    時間: 08-2-8 11:59

原文章由 Marco-ma 於 08-2-7 17:49 發表



仲有,原來攞咗份卷返去睇,好多阿媽都有同學校
唔同嘅觀點,一有爭論,可能全級有份教果科嘅老師,
就要再開會表決,然後再收番全級嘅卷,重新加/減分,
再派番嚟俾阿媽簽名作實。

我囡囡啱啱就有三份卷都有argue,結果,幾位班主任 ...


避免爭拗都係原因之一。
作者: rats    時間: 08-2-8 23:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jessc    時間: 08-2-12 06:42

如果講呈分卷, 正常大部份學校都唔會派。
(當然一條龍學校不涉及升中問題就不在此限)
擔心教育局於升中統一派位報名後要睇卷時,好難收返晒全級的呈分試卷
(到時家長話唔見左, 學校也沒有辦法)

其他卷,個人意見就應該派返。
反而我覺得除了派卷外,應有一份資料向家長交代學生整體的weakness. 最好就分開高中低組學生各提及各組學生的weakness
作者: 小貓媽媽    時間: 08-2-12 16:44     標題: 你們學校試卷會派比家長看嗎?

原文章由 200012 於 08-2-5 13:11 發表
我間吾派,請問點解 ,(真相)


你係咪讀真道呀?聽講佢地都唔派,我諗每間做法唔同,不過我會贊成派,起碼我都知小朋友考過乜,同埋有乜係佢唔瞭解,再幫佢溫習。
作者: 200012    時間: 08-2-12 18:26

本帖最後由 200012 於 12-4-25 16:47 編輯

DEL.........

作者: 200012    時間: 08-2-12 18:26

本帖最後由 200012 於 12-4-25 16:47 編輯

DEL.........

作者: 軒Mother    時間: 08-2-12 18:57

除咗小學, 有些中學一樣唔會派番啲試卷比家長

原文章由 200012 於 08-2-12 18:26 發表

祟小啊

作者: POPO媽媽    時間: 08-2-12 21:30

我大仔間小學會派卷, 因為要家長有試卷上簽名.
我覺得幾好, 可以睇到試卷的內容.




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5