教育王國

標題: 如果小朋友請假無返學,會否要求取回已訂之飯盒? [打印本頁]

作者: beckhamtam    時間: 08-2-4 17:17     標題: 如果小朋友請假無返學,會否要求取回已訂之飯盒?

如果小朋友病咗,返唔到學,你哋會唔會要求學校留番個飯盒,等放學到學校攞功課嘅時候一齊攞埋?
作者: SUSANNA    時間: 08-2-4 17:23

我諗我吾會羅,咁瘀.
作者: 已刪除用戶    時間: 08-2-4 17:28

你果間無得退錢咩?
我地上年用macy's, 可以o係一朝早打去cancel的, 月尾退返錢
今年用臻美, 都係可以一早打去cancel, 月尾退coupon下次用
可以同學校反映一下, 下年要求午飯供應商有取消服務呀!!

anyway, 我唔會叫留飯盒了, 費事增加人地工作負擔嘛........而且又留又送咁, 萬一真係壞左又食左落肚, 到時責任問題就有排攪, 我唸學校都唔肯應承
原文章由 SUSANNA 於 08-2-4 05:23 PM 發表
我諗我吾會羅,咁瘀.

作者: beckhamtam    時間: 08-2-4 17:40

飯盒供應商係可以cancel,但唔知咩嘢原因,個家長遲咗通知cancel唔到,於是打電話比老師要求留番個飯盒放學時攞,到放學時學校職員話唔可以比番個飯佢,因為已經放得太耐,會有細菌,點知轉頭個家長打電話去學校鬧,話點解未問過佢就掉咗個飯盒???

原文章由 Charlotte_mom 於 08-2-4 17:28 發表
你果間無得退錢咩?
我地上年用macy's, 可以o係一朝早打去cancel的, 月尾退返錢
今年用臻美, 都係可以一早打去cancel, 月尾退coupon下次用
可以同學校反映一下, 下年要求午飯供應商有取消服務呀!!

anyway, 我唔會叫 ...

作者: 已刪除用戶    時間: 08-2-4 17:58

學校又講得arm wor! 咁多個鐘頭, 學校好難提供資源make sure個飯盒新鮮架嘛! 陣間真係壞左, 食壞人, 到時唔知賴邊個..........
原文章由 beckhamtam 於 08-2-4 05:40 PM 發表
飯盒供應商係可以cancel,但唔知咩嘢原因,個家長遲咗通知cancel唔到,於是打電話比老師要求留番個飯盒放學時攞,到放學時學校職員話唔可以比番個飯佢,因為已經放得太耐,會有細菌,點知轉頭個家長打電話去學校鬧,話點解未 ...

作者: 曲曲    時間: 08-2-5 10:59

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beckhamtam    時間: 08-2-5 13:50

唉!而家做老師難,做學校嘅職員一樣咁難,成日都比啲野蠻家長鬧   

原文章由 曲曲 於 08-2-5 10:59 發表
家長應該知道超過某時間就不能取消飯盒
那是家長的責任
而且學校將飯盒留到放學
飯變壞了 吃了生病 誰人負責?!

作者: YuYuMother    時間: 08-2-5 14:26

原文章由 beckhamtam 於 08-2-5 13:50 發表
唉!而家做老師難,做學校嘅職員一樣咁難,成日都比啲野蠻家長鬧   

我囡囡間學校可以係請假當日早上打電話取消, 飯錢會係下個月扣番.
作者: P-Ma    時間: 08-2-5 15:30

我仔的學校會在我們打電話說請病假時,他們會mark低,一個清單send 去飯商,下個月扣除。
作者: shirley73a    時間: 08-2-5 23:19

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽




歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5