教育王國
標題: 油塘小學家長站-part 48 [打印本頁]
作者: hoganmama 時間: 08-2-4 14:56 標題: 油塘小學家長站-part 48
:恭: :喜: :發: :財:
作者: funbabyhk 時間: 08-2-4 15:00
no.1 今次
作者: hoganmama 時間: 08-2-4 15:01
因為今日都無人

原文章由 funbabyhk 於 08-2-4 15:00 發表 
no.1 今次
作者: iloveyoub4 時間: 08-2-4 15:01
no.2

作者: funbabyhk 時間: 08-2-4 15:03
咁又係
:tongue:
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 15:01 發表 
因為今日都無人
作者: funbabyhk 時間: 08-2-4 15:05
e+ 我坐在家中, 都覺得
(尤其是手腳)
作者: funbabyhk 時間: 08-2-4 15:13
落樓下接仔放學先, 轉頭傾
作者: Jerry豬媽咪 時間: 08-2-4 15:14
開新part, 都唔通知聲
等人地仲係舊part留言:tongue: :tongue:
作者: funbabyhk 時間: 08-2-4 15:28
hoganma 咪有通知囉, 仲話 come 唔記得做野添
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-4 15:14 發表 
開新part, 都唔通知聲
等人地仲係舊part留言:tongue: :tongue:
作者: ccbeauty 時間: 08-2-4 15:29
隻佬冇打俾我bor, 佢lee排勁多嘢做,應該都好c 攰, 好快瞓咗,.
作者: funbabyhk 時間: 08-2-4 15:31
jerryma,
你行花市買刀劍幾錢? 有冇買埋盾牌?
我仔上年買左 2 套(連盾牌), 玩左一個星期就 ....穿孔
作者: hoganmama 時間: 08-2-4 15:46
我想問如果犯太歲要帶咩?
作者: Jerry豬媽咪 時間: 08-2-4 15:53
劍就$18
刀就$20
無買連盾牌, 因為係舊年款, 所以叫亞仔揀其他...
一個星期咪耐囉, 尋日把劍, 比左亞囡拖住黎行 (把劍仲高過佢), 返左屋企已經.......穿左啦
原文章由 funbabyhk 於 08-2-4 15:31 發表 
jerryma,
你行花市買刀劍幾錢? 有冇買埋盾牌?
我仔上年買左 2 套(連盾牌), 玩左一個星期就 ....穿孔
作者: funbabyhk 時間: 08-2-4 15:56
我唔知呀..... love 買左本運程書, 唔知內文有冇提及呢?
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 15:46 發表 
我想問如果犯太歲要帶咩?
作者: iloveyoub4 時間: 08-2-4 16:03
無定架wor有好多方法,可以化左佢,帶d野or攝太歲等等,睇下你問咩師傅ja
原文章由 funbabyhk 於 08-2-4 15:56 發表 
我唔知呀..... love 買左本運程書, 唔知內文有冇提及呢?
作者: funbabyhk 時間: 08-2-4 16:23
咁咪要去多次買多一件囉
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-4 15:53 發表 
劍就$18
刀就$20
無買連盾牌, 因為係舊年款, 所以叫亞仔揀其他...
一個星期咪耐囉, 尋日把劍, 比左亞囡拖住黎行 (把劍仲高過佢), 返左屋企已經.......穿左啦
...
作者: funbabyhk 時間: 08-2-4 16:25
e+ 要帶2個仔去商場租 VCD 睇, 佢地指定要揀超人 wor
作者: Jerry豬媽咪 時間: 08-2-4 16:38
你咩生肖架?
原文章由 hoganmama 於 08-2-4 15:46 發表 
我想問如果犯太歲要帶咩?
作者: Jerry豬媽咪 時間: 08-2-4 16:41
唔買啦, 用膠紙"痴"住佢算啦, 都係玩幾日ja...
原文章由 funbabyhk 於 08-2-4 16:23 發表 
咁咪要去多次買多一件囉
作者: Jerry豬媽咪 時間: 08-2-4 16:47
亞仔而家唔like 超人啦, like 叮噹, 所以我屋企有好多以前買落既超人VCD, 問下亞仔仲要唔要, 如果唔要, fun, 你介唔介意攞返去睇??
原文章由 funbabyhk 於 08-2-4 16:25 發表 
e+ 要帶2個仔去商場租 VCD 睇, 佢地指定要揀超人 wor
作者: iloveyoub4 時間: 08-2-4 17:17
準備走人啦各位:恭: :喜: :發: :財:
作者: funbabyhk 時間: 08-2-4 17:39
返來喇! 租左 box set 超人力斯, 有成 12隻碟, lee 幾天有排煲
jerryma, 好呀! 當然唔介意啦
原文章由 Jerry豬媽咪 於 08-2-4 16:47 發表 
亞仔而家唔like 超人啦, like 叮噹, 所以我屋企有好多以前買落既超人VCD, 問下亞仔仲要唔要, 如果唔要, fun, 你介唔介意攞返去睇??
作者: lky2008 時間: 08-2-5 08:54
早晨!
唔知仲有邊個係樹呢?(放哂假)
琴日忙到C,冇時間上來傾,今朝先溫書。
旅行:我冇plan 去旅行,因要用好多$,要儲吓$先諗。
love love: 你真係富婆,諗住係咁2買1兩個LV,買對boots都要千三。
cake:我琴晚焗左個banana cake,OK架!
大出血:琴日又大出血啦!我買左件playlord褸(6xx),同呀女買左1對boots+1對返學鞋(3xx),買左D文具(5x),用左好多$呀!

作者: hoganmama 時間: 08-2-5 09:16
Good Morning!!!
我仲要返工ar
尋日去左unqlio買多左條skinny jean, 無晒25 size la, last 1條26我買左, 要改, 今晚又要去拎
跟住行左去馬莎, 睇下有無之前睇中個對金色鞋, 哈哈, 仲有我size, 而且sale 添, only $195
原文章由 lky2008 於 08-2-5 08:54 發表 
早晨!
唔知仲有邊個係樹呢?(放哂假)
琴日忙到C,冇時間上來傾,今朝先溫書。
旅行:我冇plan 去旅行,因要用好多$,要儲吓$先諗。
love love: 你真係富婆,諗住係咁2買1兩個LV,買對boots都要千三。
cake:我琴晚焗左個banana c ...
作者: ccbeauty 時間: 08-2-5 09:36
Good morning!
BUSY! BUSY! BUSY!
作者: come爸嘩 時間: 08-2-5 10:11
morning!!
我尋日下午走左啦, 因唔係好舒服.
love: 個lv我都係唔買啦, 買左肚臍算了, 唔該晒你!!!

(如果我又改變主意, sms你可以嗎????
)
[ 本文章最後由 come爸嘩 於 08-2-5 10:13 編輯 ]
作者: come爸嘩 時間: 08-2-5 10:12
原文章由 hoganmama 於 08-2-5 09:16 發表 
尋日去左unqlio買多左條skinny jean, 無晒25 size la, last 1條26我買左, 要改, 今晚又要去拎
跟住行左去馬莎, 睇下有無之前睇中個對金色鞋, 哈哈, 仲有我size, 而且sale 添, only ...
hoganma: 你去九龍灣uniquo呀???
作者: lky2008 時間: 08-2-5 10:13
原文章由 hoganmama 於 08-2-5 09:16 發表 
Good Morning!!!
我仲要返工ar
尋日去左unqlio買多左條skinny jean, 無晒25 size la, last 1條26我買左, 要改, 今晚又要去拎
跟住行左去馬莎, 睇下有無之前睇中個對金色鞋, 哈哈, 仲有我size, 而且sale 添, only ...
hoganma,
你真係買多條skinny jeans呀?好開心喎,金色鞋,好sexy & elegant呀!Marks D鞋減價好抵。
我琴日係playlord買褸其實買得好唔開心,我琴日著左件羊毛底+厚冷衫+down jacket,入到舖搵到件褸(得番small size),諗住好開心咁問個sales試衫,點知個sales girl望左我1眼,話得番1件,亦冇哂size,再話件褸你可試,不過唔係for 你咁臃腫的人著架!我好慶
,不過件褸我好鍾意,咪CC地氣去試,都OK丫,同埋我可著D slim cut的衫去襯嘛!最後都買左,不過諗起佢個寸樣,都仲係好唔開心。
作者: lky2008 時間: 08-2-5 10:15
原文章由 come爸嘩 於 08-2-5 10:11 發表 
morning!!
我尋日下午走左啦, 因唔係好舒服.
love: 個lv我都係唔買啦, 買左肚臍算了, 唔該晒你!!!

(如果我又改變主意, sms你可以嗎????
) ...
come come:
你冇事嗎?今日北上,小心D呀!預先祝你、
:恭: :喜: :發: :財: 心想事成!
你唔買LV喇?不過諗清楚D先都好的,話哂唔係cheap 野。
作者: come爸嘩 時間: 08-2-5 10:16
ky: 買倒心頭好, 唔駛理d無聊人啦!
作者: come爸嘩 時間: 08-2-5 10:17
原文章由 lky2008 於 08-2-5 10:15 發表 
come come:
你冇事嗎?今日北上,小心D呀!預先祝你、
:恭: :喜: :發: :財: 心想事成!
你唔買LV喇?不過諗清楚D先都好的,話哂唔係cheap 野。
我有少少感冒, 食左藥個人好攰.
個lv~~好似同個肚臍差唔多款咁, 又想買~又想唔買
作者: lky2008 時間: 08-2-5 10:18
原文章由 come爸嘩 於 08-2-5 10:16 發表 
ky: 買倒心頭好, 唔駛理d無聊人啦!
但佢咁‘老實’真係好唔開心架!
作者: come爸嘩 時間: 08-2-5 10:18
ky: biotherm過22/2無左九折啦, 你有野買好去買埋佢啦!:;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp:
作者: lky2008 時間: 08-2-5 10:19
原文章由 come爸嘩 於 08-2-5 10:18 發表 
ky: biotherm過22/2無左九折啦, 你有野買好去買埋佢啦!:;pppp: :;pppp: :;pppp: :;pppp:
多謝報料!乜咁衰呀!

作者: lky2008 時間: 08-2-5 10:20
原文章由 come爸嘩 於 08-2-5 10:17 發表 
我有少少感冒, 食左藥個人好攰.
個lv~~好似同個肚臍差唔多款咁, 又想買~又想唔買
come come:
咁你小心D喇!上面仲凍D,著多件衫。你今日幾點出發呀?
LV》》諗清楚先囉!橫掂遲D love love可能都去多次。

作者: come爸嘩 時間: 08-2-5 10:25
原文章由 lky2008 於 08-2-5 10:20 發表 
come come:
咁你小心D喇!上面仲凍D,著多件衫。你今日幾點出發呀?
LV》》諗清楚先囉!橫掂遲D love love可能都去多次。
我仲有2-3日時間諗諗, love初二先出發:loveliness: :loveliness: :loveliness:
作者: lky2008 時間: 08-2-5 10:26
我女女返埋今日,不過都係全日。都唔知點解咁遲放假!
琴日我見佢手冊度左高(但佢竟然話乜度左高咩?發緊夢
),得130CM咋!希望遲D高D啦,唔好似呀媽咁!
我攞番之前買落的130衫(雞仔牌)俾佢過年當新衫著,點知發覺唔係好fit ,我仲有好多130未開呀(bossini)!要快D著喇,咪就唔啱。:(
作者: come爸嘩 時間: 08-2-5 10:28
我女返埋尋日, 佢地學校尋日係中國文化日, 返去玩, 18/2再正式返學.
ky: 佢英文卷派返, 今次我都幾滿意:loveliness:
作者: come爸嘩 時間: 08-2-5 10:30
我要閃人, 下年見啦!!!:time: :time: :time:

作者: lky2008 時間: 08-2-5 10:31
原文章由 come爸嘩 於 08-2-5 10:28 發表 
我女返埋尋日, 佢地學校尋日係中國文化日, 返去玩, 18/2再正式返學.
ky: 佢英文卷派返, 今次我都幾滿意:loveliness:
咁咪好囉!今次一定考得好好啦!諗定買乜野獎勵佢。

作者: lky2008 時間: 08-2-5 10:32
原文章由 come爸嘩 於 08-2-5 10:30 發表 
我要閃人, 下年見啦!!!:time: :time: :time:
OK!88。

作者: hoganmama 時間: 08-2-5 10:42
88 玩得開心d
原文章由 come爸嘩 於 08-2-5 10:30 發表 
我要閃人, 下年見啦!!!:time: :time: :time:
作者: hoganmama 時間: 08-2-5 10:43
我個仔開學時磅19.5kg, 上星期磅係25.5kg
原文章由 lky2008 於 08-2-5 10:26 發表 
我女女返埋今日,不過都係全日。都唔知點解咁遲放假!
琴日我見佢手冊度左高(但佢竟然話乜度左高咩?發緊夢
),得130CM咋!希望遲D高D啦,唔好似呀媽咁!
我攞番之前買落的130衫(雞仔牌)俾佢過年當新衫著,點知發覺唔係好fit ,我 ...
作者: lky2008 時間: 08-2-5 10:45
原文章由 hoganmama 於 08-2-5 10:43 發表 
我個仔開學時磅19.5kg, 上星期磅係25.5kg
真係快高長大喎!
作者: hoganmama 時間: 08-2-5 10:47
佢係肥左無咩點高呢
原文章由 lky2008 於 08-2-5 10:45 發表 
真係快高長大喎!
作者: lky2008 時間: 08-2-5 10:53
原文章由 hoganmama 於 08-2-5 10:47 發表 
佢係肥左無咩點高呢
我女咪係,開學到而家高左3CM咁多咋!
作者: 多利是 時間: 08-2-5 12:14
ky
條友咩人來架?? 比我會唔買, if 買都好, 我一定會投數訢佢....
簡直就係狗眼看人低.........但係我覺得做sales無可能咁囉
原文章由 lky2008 於 08-2-5 10:13 AM 發表 
hoganma,
你真係買多條skinny jeans呀?好開心喎,金色鞋,好sexy & elegant呀!Marks D鞋減價好抵。
我琴日係playlord買褸其實買得好唔開心,我琴日著左件羊毛底+厚冷衫+down jacket,入到舖搵到件褸(得番small size),諗住 ...
作者: 多利是 時間: 08-2-5 12:18
我琴日放左1日假去澳門, 前日sun上左深圳, llast sat 打牌, 今日超 busy, 我今晚又請客, 變成公又忙, 私又忙....剛同工人打點好今晚 hotpot 既食物...
later 再上來 chat

作者: lky2008 時間: 08-2-5 12:52
原文章由 多利是 於 08-2-5 12:14 發表 
ky
條友咩人來架?? 比我會唔買, if 買都好, 我一定會投數訢佢....
簡直就係狗眼看人低.........但係我覺得做sales無可能咁囉
...
多多:
呢間野係咁架!D sales態度出名差,個個隻眼唔知生係邊。
作者: lky2008 時間: 08-2-5 12:53
原文章由 多利是 於 08-2-5 12:18 發表 
我琴日放左1日假去澳門, 前日sun上左深圳, llast sat 打牌, 今日超 busy, 我今晚又請客, 變成公又忙, 私又忙....剛同工人打點好今晚 hotpot 既食物...
later 再上來 chat
...
好多節目喎!

作者: ccbeauty 時間: 08-2-5 13:33
又busy又眼瞓
ky, if個sales遇到我, 佢c 緊, 你對佢實在太客氣:;pppp: :;pppp:
作者: 多利是 時間: 08-2-5 13:52
agree
KY, 你真係太 nice 啦
原文章由 ccbeauty 於 08-2-5 01:33 PM 發表 
又busy又眼瞓
ky, if個sales遇到我, 佢c 緊, 你對佢實在太客氣:;pppp: :;pppp:
作者: lky2008 時間: 08-2-5 14:03
原文章由 多利是 於 08-2-5 13:52 發表 
agree
KY, 你真係太 nice 啦
係因為我好鍾意件褸咋~
作者: lky2008 時間: 08-2-5 14:04
原文章由 ccbeauty 於 08-2-5 13:33 發表 
又busy又眼瞓
ky, if個sales遇到我, 佢c 緊, 你對佢實在太客氣:;pppp: :;pppp:
cc,
多謝你上次話我聽要買D熟到爛的banana,我先整到個OK的banana cake咋!
作者: lky2008 時間: 08-2-5 14:08
你地有冇睇到Mr. Chen個道歉video呀?我覺得佢好衰囉!自己走左,仲要扮可憐咁整個道歉video,佢咁做,咪即係=D女星相係真囉!個D女星真係多得佢唔少呀!

作者: 多利是 時間: 08-2-5 14:12
做左兩日陪客 too tire 啦....
sun 去深圳, 陪行電子世界, 賽格, 但好多都已關門...之後極速行家樂福, 買了少許麵及徐福記花生酥, 之後去了六千館吃飯......
六千館 - 正!! 我覺得比小肥羊更好
去澳門, 逛了威尼斯人酒店及新葡京酒店, 永利...等, 晚餐於誠昌水蟹粥...誠昌, 果然名不虛傳...水蟹粥鮮甜, 椒鹽田雞超大隻又熟得透切...香脆啖啖肉....very good

[ 本文章最後由 多利是 於 08-2-5 14:14 編輯 ]
作者: lky2008 時間: 08-2-5 14:16
原文章由 多利是 於 08-2-5 14:12 發表 
做左兩日陪客 too tire 啦....
sun 去深圳, 陪行電子世界, 賽格, 但好多都已關門...之後極速行家樂福, 買了少許麵及徐福記花生酥, 之後去了六千館吃飯......
六千館 - 正!! 我覺得比小肥羊更好
:mrgreen ...
徐福記花生酥》》好味呀!係咪HK冇得賣?
誠昌》》D粥真係好味,佢對面間小舖賣的木糠布丁,一樣咁正呀!
諗起都口水流。
作者: 多利是 時間: 08-2-5 14:16
agree...個條正 cheap 佬..好心佢收聲啦...仲c出來講野, 真係驚害人唔夠咩...刺住自己有$$$$$$ 大x晒咁
原文章由 lky2008 於 08-2-5 02:08 PM 發表 
你地有冇睇到Mr. Chen個道歉video呀?我覺得佢好衰囉!自己走左,仲要扮可憐咁整個道歉video,佢咁做,咪即係=D女星相係真囉!個D女星真係多得佢唔少呀!
...
作者: lky2008 時間: 08-2-5 14:18
原文章由 多利是 於 08-2-5 14:16 發表 
agree...個條正 cheap 佬..好心佢收聲啦...仲c出來講野, 真係驚害人唔夠咩...刺住自己有$$$$$$ 大x晒咁
都唔係男人來的,一發生事,走都走唔切,佢都唔知係咪驚俾人‘教訓’呢?:evil:
作者: 多利是 時間: 08-2-5 14:20
徐福記花生酥 - 香港好似有, 但我唔知邊樹有...行過見到咪買左先囉~
誠昌, 我想食好耐架啦...不過次次都超多人, 琴日早 around 6 點唔洗等位先食到咋...
我琴日無食木糠布丁, 吃了榴槤雪糕...及焦糖雞蛋布甸...yummy
原文章由 lky2008 於 08-2-5 02:16 PM 發表 
徐福記花生酥》》好味呀!係咪HK冇得賣?
誠昌》》D粥真係好味,佢對面間小舖賣的木糠布丁,一樣咁正呀!
諗起都口水流。
作者: lky2008 時間: 08-2-5 14:22
原文章由 多利是 於 08-2-5 14:20 發表 
徐福記花生酥 - 香港好似有, 但我唔知邊樹有...行過見到咪買左先囉~
誠昌, 我想食好耐架啦...不過次次都超多人, 琴日早 around 6 點唔洗等位先食到咋...
我琴日無食木糠布丁, 吃了榴槤雪糕...及焦糖雞蛋布甸...yum ...
多多:
榴槤雪糕》》我最愛呀?
係呢?你放假未呀?
作者: 多利是 時間: 08-2-5 14:23
上次食飯經 love 指點, 走左去買 lancome mascara, 我買左最新款個隻 virtose, black color, 個 sales 係咁推介我買埋支 base, 結果買ed..
試左, 效果真係唔錯 bor
又快乾...
love,
請問你係未都係用黑色呢?? 有無用佢支 base 架?? 有無用 eyeliner 呢?? 唔好意思, 咁多問題...我都想有對明眸麻

作者: 多利是 時間: 08-2-5 14:24
未放假, 要返埋明天上午..
原文章由 lky2008 於 08-2-5 02:22 PM 發表 
多多:
榴槤雪糕》》我最愛呀?
係呢?你放假未呀?
作者: 雪文 時間: 08-2-5 14:36
HI

作者: 雪文 時間: 08-2-5 14:41
我仔俾姑娘講要減肥, 視力又差咗
原文章由 hoganmama 於 08-2-5 10:43 發表 
我個仔開學時磅19.5kg, 上星期磅係25.5kg
作者: 雪文 時間: 08-2-5 14:44
多多, 你行程好豐富呀.
KY,徐褔記的糖,你去裕記睇吓,可能會有.
原文章由 多利是 於 08-2-5 14:12 發表 
做左兩日陪客 too tire 啦....
sun 去深圳, 陪行電子世界, 賽格, 但好多都已關門...之後極速行家樂福, 買了少許麵及徐福記花生酥, 之後去了六千館吃飯......
六千館 - 正!! 我覺得比小肥羊更好
:mrgreen ...
作者: 雪文 時間: 08-2-5 14:50
我呢二日跛咗
星期日左腳抽筋,咁之後就一直好痛動不了,成晚都痛到睡不了. 昨日去咗成日醫院無去睇醫生又無睇到. 還好慢慢好了, 如果而家你哋見到我, 同傷殘人士差唔多.
昨日好多謝yanma同我接仔放學, 今日同明日又多謝歐太同我接囡放學. 咁你哋可以想像下我有幾唔方便啦.
今日點咗亞仔洗米煮飯同洗碗, 第一次做都算係咁, 叻仔啦
come : 唔知你上大陸未, 你保重啦, 感冒咗好耐咁.
作者: 多利是 時間: 08-2-5 14:52
係呀..做陪客係咁架啦...
來緊都會 busy 呀
原文章由 雪文 於 08-2-5 02:44 PM 發表 
多多, 你行程好豐富呀.
KY,徐褔記的糖,你去裕記睇吓,可能會有.
作者: 雪文 時間: 08-2-5 14:53
呢單嘢真係有排好睇. 唉...........可憐D女星.
我又去睇小說啦..........
原文章由 多利是 於 08-2-5 14:16 發表 
agree...個條正 cheap 佬..好心佢收聲啦...仲c出來講野, 真係驚害人唔夠咩...刺住自己有$$$$$$ 大x晒咁
作者: lky2008 時間: 08-2-5 15:37
原文章由 多利是 於 08-2-5 14:23 發表 
上次食飯經 love 指點, 走左去買 lancome mascara, 我買左最新款個隻 virtose, black color, 個 sales 係咁推介我買埋支 base, 結果買ed..
試左, 效果真係唔錯 bor
又快乾...
love,
請問 ...
你都買左呀?你有冇用base呀?定係正用個mascara已經有好靚的效果呀?幾$?
作者: lky2008 時間: 08-2-5 15:38
原文章由 雪文 於 08-2-5 14:44 發表 
多多, 你行程好豐富呀.
KY,徐褔記的糖,你去裕記睇吓,可能會有.
雪雪:
唔該!
作者: lky2008 時間: 08-2-5 15:42
原文章由 雪文 於 08-2-5 14:50 發表 
我呢二日跛咗
星期日左腳抽筋,咁之後就一直好痛動不了,成晚都痛到睡不了. 昨日去咗成日醫院無去睇醫生又無睇到. 還好慢慢好了, 如果而家你哋見到我, 同傷殘人士差唔多.
昨日好多謝yanma同我接仔放學, 今日 ...
雪雪:
你小心呀!
係呀!我遲D會同呀女執杉,可能有D買左未著過/只著1-2次的,但女女已經唔啱著的新衫,如你唔介意,俾小悅好唔好呀?雖然唔係咩貴野,但唔想浪費囉!
作者: 多利是 時間: 08-2-5 15:55
買左啦....base 230, mascara, 220, 兩樣都有9折, 折左 around 400, walk in 就有9折架啦...但 sales 話新年後就無9折啦, 做返正價~
sales 就話搽埋 base 會無咁易令睫毛斷, 同埋會再翹d靚d, 我試過有 base 同無 base 既效果, 有 base 係好dd既...
其實都唔算平, 但為靚, 無計
唸住想靚靚過年麻
同埋真係一分$$一分貨, 我有d 平d既mj, loreal, 真係無咁快乾, 同埋效果無咁靚, lancome 呢隻真係好似人地電左眼睫毛咁架....
我個日仲係 uniqlo 買左年 wool 既 sweater, $99又係好抵, 另1件純色既 wool 樽領衫比阿囡, $79-, 但兩件加埋收$158-, 正
原文章由 lky2008 於 08-2-5 03:37 PM 發表 
你都買左呀?你有冇用base呀?定係正用個mascara已經有好靚的效果呀?幾$?
作者: ccbeauty 時間: 08-2-5 16:03
都唔知我62 99 姑9 姑仔 同亞仔, 亞女講過muk, e+佢 2 個唔肯跟我同我自己屋企人食團年飯, 又話初一唔會同我去拜年, 我話唔去, 冇利是, 亞女話唔要都冇所謂

作者: lky2008 時間: 08-2-5 16:20
原文章由 ccbeauty 於 08-2-5 16:03 發表 
都唔知我62 99 姑9 姑仔 同亞仔, 亞女講過muk, e+佢 2 個唔肯跟我同我自己屋企人食團年飯, 又話初一唔會同我去拜年, 我話唔去, 冇利是, 亞女話唔要都冇所謂
:angry ...
點解會咁呢?
作者: lky2008 時間: 08-2-5 16:21
原文章由 多利是 於 08-2-5 15:55 發表 
買左啦....base 230, mascara, 220, 兩樣都有9折, 折左 around 400, walk in 就有9折架啦...但 sales 話新年後就無9折啦, 做返正價~
sales 就話搽埋 base 會無咁易令睫毛斷, 同埋會再翹d靚d, 我試過有 base 同無 ba ...
多多:
咁你15號要搽出來俾我睇吓喇
作者: 多利是 時間: 08-2-5 16:25
盡量啦...原來搽 mascara 好花時間架...我今朝搽得佢來, 就畫唔切 eyeline...
原文章由 lky2008 於 08-2-5 04:21 PM 發表 
多多:
咁你15號要搽出來俾我睇吓喇
作者: lky2008 時間: 08-2-5 16:27
原文章由 多利是 於 08-2-5 16:25 發表 
盡量啦...原來搽 mascara 好花時間架...我今朝搽得佢來, 就畫唔切 eyeline...
為左靚,早D起身囉!
作者: 多利是 時間: 08-2-5 16:35
就係要早d起身囉...so.....
原文章由 lky2008 於 08-2-5 04:27 PM 發表 
為左靚,早D起身囉!
作者: 雪文 時間: 08-2-5 16:43
睇完我本小說啦, 結局好悲........
作者: 雪文 時間: 08-2-5 16:49
CC, 睇來越大件事, 你要小心處理呀, 唔好新年同佢哋反面.
忍忍忍, 知唔知呀.
原文章由 ccbeauty 於 08-2-5 16:03 發表 
都唔知我62 99 姑9 姑仔 同亞仔, 亞女講過muk, e+佢 2 個唔肯跟我同我自己屋企人食團年飯, 又話初一唔會同我去拜年, 我話唔去, 冇利是, 亞女話唔要都冇所謂
:angry ...
作者: 多利是 時間: 08-2-5 16:51
cc
係囉...究竟佢地想玩咩呀?? 小心小心.....記住忍忍忍呀!!!
作者: novemberwm 時間: 08-2-5 16:57
hi, 各位::恭: :喜: :發: :財:
作者: 雪文 時間: 08-2-5 16:57
KY,我會加啦. 身子好返我會好好補下.
d衫多謝你呀, 我唔介意, 睇下下次出來你攞俾我, 或者我去你哋MTR攞.
原文章由 lky2008 於 08-2-5 15:42 發表 
雪雪:
你小心呀!
係呀!我遲D會同呀女執杉,可能有D買左未著過/只著1-2次的,但女女已經唔啱著的新衫,如你唔介意,俾小悅好唔好呀?雖然唔係咩貴野,但唔想浪費囉! ...
作者: 雪文 時間: 08-2-5 17:00
HI:loveliness: :loveliness: :loveliness:
原文章由 novemberwm 於 08-2-5 16:57 發表 
hi, 各位::恭: :喜: :發: :財:
作者: novemberwm 時間: 08-2-5 17:01
文文, 你隻腳做muk 呀, 好返d 未呀.
作者: lky2008 時間: 08-2-5 17:07
原文章由 雪文 於 08-2-5 16:57 發表 
KY,我會加啦. 身子好返我會好好補下.
d衫多謝你呀, 我唔介意, 睇下下次出來你攞俾我, 或者我去你哋MTR攞.
雪雪:
如你真係煲醋,預小小俾我丫?好貪心呵!
不過你整親隻腳,食唔食得呢?
衫》》應該係我講唔該,我過年後會睇睇D衫,啱的俾你。
作者: lky2008 時間: 08-2-5 17:09
原文章由 novemberwm 於 08-2-5 16:57 發表 
hi, 各位::恭: :喜: :發: :財:
呀頭:
HI!乜差唔多放工先浦出來呀?
作者: ccbeauty 時間: 08-2-5 17:25
我唔會為咗佢地唔開心, 頭先雪聽我呻完, 我e+舒服好多. 我諗住氹吓佢地, 佢地真係唔拜年, 我自己去, 費時到時同佢地開年.
作者: 雪文 時間: 08-2-5 20:54
係啦, 開心過新年嘛
原文章由 ccbeauty 於 08-2-5 17:25 發表 
我唔會為咗佢地唔開心, 頭先雪聽我呻完, 我e+舒服好多. 我諗住氹吓佢地, 佢地真係唔拜年, 我自己去, 費時到時同佢地開年.
作者: 雪文 時間: 08-2-5 20:55
KY, 好呀, 不過我多數唔煲, 會同弟婦攞D, 如有多, 我又要D俾你.
衫- 你慢慢啦
原文章由 lky2008 於 08-2-5 17:07 發表 
雪雪:
如你真係煲醋,預小小俾我丫?好貪心呵!
不過你整親隻腳,食唔食得呢?
衫》》應該係我講唔該,我過年後會睇睇D衫,啱的俾你。 ...
作者: 雪文 時間: 08-2-5 20:57
仲係跛的
原文章由 novemberwm 於 08-2-5 17:01 發表 
文文, 你隻腳做muk 呀, 好返d 未呀.
作者: lky2008 時間: 08-2-6 08:51
早晨!
作者: ccbeauty 時間: 08-2-6 11:42
祝大家and family:
身體健康, 心想事成, 所有唔好gei都會冇哂!
:恭: :喜: :發: :財:
作者: lky2008 時間: 08-2-6 12:10
我都要祝各位靚媽/小朋友們:
心想事成
身體健康
精乖靈俐
順風順水
恭喜,恭喜
作者: 雪文 時間: 08-2-7 12:29
:恭::喜::發::財:
原文章由 lky2008 於 08-2-6 12:10 發表 
我都要祝各位靚媽/小朋友們:
心想事成
身體健康
精乖靈俐
順風順水
恭喜,恭喜
作者: 雪文 時間: 08-2-7 12:34
:恭: :喜: :發: :財:
from Hoho


[ 本文章最後由 雪文 於 08-2-7 12:45 編輯 ]
作者: 雪文 時間: 08-2-7 12:43
:恭: :喜: :發: :財: 
from小悅
各位ee:
祝你們
青春美麗!
花開富貴!
身體健康 !
利是逗來!
作者: 雪文 時間: 08-2-7 12:53
各位靚女姐妹, 有無最新陳的video同相睇呀, 可否mail 俾我
作者: hoganmama 時間: 08-2-7 13:46
HI:恭: :喜: :發: :財:
VIDEO未有AR, 相新SEND左比你LA
原文章由 雪文 於 08-2-7 12:53 發表 
各位靚女姐妹, 有無最新陳的video同相睇呀, 可否mail 俾我
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |