教育王國

標題: 小學生午餐 [打印本頁]

作者: JoJoleung911    時間: 08-2-1 12:10     標題: 小學生午餐

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Berry_luk    時間: 08-2-1 18:47

原文章由 JoJoleung911 於 08-2-1 12:10 發表
你地會準備D咩午餐比小朋友返學食, 朝早起身煮定係隔夜餸翻叮 ?? 我小朋友今年9月入小一, 想朝早煮過D新野食比佢食, 有無MAMI 有D咩提議 ??


我是路過的, 我個仔仲讀緊上午校, 但一或二年後就要轉全日了, 我也傷腦筋, 但我住得比較近, 所以可以到食飯時間拿給他,
妳個小朋友喜歡吃什麼先煮給他吃吧! 我姊姊會前一晚弄好, 然後, 一到早上就弄給他個小朋友. 我也要想定先了, 又要可以放到落飯盒, 又唔會變黃的食物. 不過一早煮給小朋友帶飯, 真的少啲精力都唔得架.
作者: 健朗媽咪    時間: 08-2-3 21:21

原文章由 Berry_luk 於 08-2-1 18:47 發表


我是路過的, 我個仔仲讀緊上午校, 但一或二年後就要轉全日了, 我也傷腦筋, 但我住得比較近, 所以可以到食飯時間拿給他,
妳個小朋友喜歡吃什麼先煮給他吃吧! 我姊姊會前一晚弄好, 然後, 一到早上就弄給他個小朋友. ...



我小朋友由上年九月升小一之後, 都係由我每日煮比佢食, 我多數都係朝早煮, 不過呢幾日咁凍, 我驚d飯會唔夠熱, 所以就中午煮好攞過去, 平時都係朝早煮,用飯壺裝好加保溫袋, 到中午亞仔都話夠熱, d餸就多數都係之前一晚醃定同切好, 朝早可以慳返d時間

講真如果食隔飯, 咁不如訂飯:;pppp:
作者: JoJoleung911    時間: 08-2-4 15:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 已刪除用戶    時間: 08-2-4 17:32

我都有唸過帶飯, 不過有d食物又唔襟擺, 怕壞, 有d焗左又唔好食......
所以都係訂飯lu, 有d供應商係可以續餐計錢的, 揀唔落手果日咪唔訂, 自己帶lor  日日都pack飯都幾頭痛
原文章由 JoJoleung911 於 08-2-4 03:58 PM 發表
聽d mami 講如果係隔夜反, 第二朝叮熱放落反盒, 唔及新鮮反禁存熱 ?? 我又唔知阿女派得近唔近屋企, 如果近都可以送反比佢, 唔駛朝早禁早起身煮 ma.

作者: 健朗媽咪    時間: 08-2-5 16:23

原文章由 Charlotte_mom 於 08-2-4 17:32 發表
我都有唸過帶飯, 不過有d食物又唔襟擺, 怕壞, 有d焗左又唔好食......
所以都係訂飯lu, 有d供應商係可以續餐計錢的, 揀唔落手果日咪唔訂, 自己帶lor  日日都pack飯都幾頭痛
...



我家有人做過飯盒商, 佢話小學生d飯盒都係煮好晒, 然後入盒, 入咗盒之後跟返學校訂單再入大ga保溫箱, 然後送貨, 因為同一時間做好多間學校, 所以要六點幾煮好晒, 同我地平時朝早煮, 然後比佢帶返學都係差唔多, 不過自己煮就一定乾淨過佢啦
作者: gp811    時間: 08-2-5 23:40

如果想朝早煮比小朋友中午食, 請問邊隻飯壺夠熱d呢 ???  我個囡用緊象印, 但佢成日話d飯唔夠熱.
作者: Yingmom    時間: 08-2-26 09:42

我用"tiger",早上七點左右放食物,阿囡話ok熱。d靚媽咪教落係朝早放飯餸前要用熱水long一long個飯壺,保温效果好好多架

原文章由 gp811 於 08-2-5 23:40 發表
如果想朝早煮比小朋友中午食, 請問邊隻光飯壺夠熱d呢 ???  我個囡用緊象印, 但佢成日話d飯唔夠熱.





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5