教育王國

標題: 幫幫忙-請問Do you have.......? [打印本頁]

作者: newmiss    時間: 08-1-31 07:18     標題: 幫幫忙-請問Do you have.......?

答: Yes, Ido.   or  Yes, I have.
作者: 寶貝豬的媽咪    時間: 08-1-31 09:29

以我所知, 應該是Yes, I do.  因為大意上係問你會唔會有...., 而且英文文法是問乜答乜的.

例如: Do you have a pencil?  Yes, I do.  是比較正規的答問.
例如: Have you a pencil?  Yes, I have.

希望幫到你啦~:)

原文章由 newmiss 於 08-1-31 07:18 發表
答: Yes, Ido.   or  Yes, I have.





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5