教育王國
標題: 幫幫忙-請問Do you have.......? [打印本頁]
作者: newmiss 時間: 08-1-31 07:18 標題: 幫幫忙-請問Do you have.......?
答: Yes, Ido. or Yes, I have.
作者: 寶貝豬的媽咪 時間: 08-1-31 09:29
以我所知, 應該是Yes, I do. 因為大意上係問你會唔會有...., 而且英文文法是問乜答乜的.
例如: Do you have a pencil? Yes, I do. 是比較正規的答問.
例如: Have you a pencil? Yes, I have.
希望幫到你啦~:)
原文章由 newmiss 於 08-1-31 07:18 發表 
答: Yes, Ido. or Yes, I have.
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |