教育王國

標題: 油塘小學家長站-part 47 [打印本頁]

作者: 雪文    時間: 08-1-26 10:27     標題: 油塘小學家長站-part 47

我應允以後會多做善事來xx, 對唔住:( :( :(

( 唔好意思, 每次變咗心聲留言)
作者: hoganmama    時間: 08-1-26 10:28

原文章由 雪文 於 08-1-26 10:27 發表
我應允以後會多做善事來xx, 對唔住:( :( :(

( 唔好意思, 每次變咗心聲留言)

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 10:29




原文章由 hoganmama 於 08-1-26 10:28 發表
  

作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 10:30

2222222

原文章由 hoganmama 於 08-1-26 10:28 發表
  

作者: 雪文    時間: 08-1-26 10:30

秘書姐姐, 第一次第一名

原文章由 hoganmama 於 08-1-26 10:28 發表
  

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 10:31

我明白的:cry: :cry: :cry: 有時d野.....唔係你想...唉

原文章由 雪文 於 08-1-26 10:27 發表
我應允以後會多做善事來xx, 對唔住:( :( :(

( 唔好意思, 每次變咗心聲留言)

作者: 雪文    時間: 08-1-26 10:31

我同事剛同我講, 原來我哋公司電話是有錄音的.  哎呀, 下次講嘢小心D, 都係唔好慳手提電話錢啦.
作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 10:31

too late... I am third..
原文章由 雪文 於 08-1-26 10:30 發表
秘書姐姐, 第一次第一名

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 10:31

爆冷

原文章由 hermanpapa 於 08-1-26 10:30 發表
2222222

作者: 雪文    時間: 08-1-26 10:32

C啦, Love : 我又控制唔到喊啦, 我睇吓報紙先:(

收到你哋PM啦, 等陣我scan咗再send.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 10:31 發表
我明白的:cry: :cry: :cry: 有時d野.....唔係你想...唉

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 10:34

公司電話是有錄音的 咁講手提算啦...小心

原文章由 雪文 於 08-1-26 10:31 發表
我同事剛同我講, 原來我哋公司電話是有錄音的.  哎呀, 下次講嘢小心D, 都係唔好慳手提電話錢啦.

作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 10:34

I do not worry about this... I have three mobile phones included my blackberry.

Furthermore, all my conversation is transparent. But my personal email and blog.... Ha Ha.. they are  under top secret...



原文章由 雪文 於 08-1-26 10:31 發表
我同事剛同我講, 原來我哋公司電話是有錄音的.  哎呀, 下次講嘢小心D, 都係唔好慳手提電話錢啦.

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 10:36

覺得唔開心就唔好講啦:(


原文章由 雪文 於 08-1-26 10:32 發表
C啦, Love : 我又控制唔到喊啦, 我睇吓報紙先:(

收到你哋PM啦, 等陣我scan咗再send.

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 10:36



原文章由 hermanpapa 於 08-1-26 10:34 發表
I do not worry about this... I have three mobile phones included my blackberry.

Furthermore, all my conversation is transparent. But my personal email and blog.... Ha Ha.. they are  under top secret. ...

作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 10:37

What happen ar?

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 10:36 發表
覺得唔開心就唔好講啦:(

作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 10:43

Recently, I love this song very much... from the film"蝴蝶飛"


只有回憶

總是在
消失了才看個明白

手一鬆
心就會期待

總是在
靜下來心跳如鐘擺

才無處可逃要對自己坦白

遺憾在
念念不忘受過傷害

才懷疑
那是因為愛

遺憾在
失去了沉默的關懷

才醒悟到感情本無需表白

遺憾在
發生過的不容修改

眼淚是
為過去還債

最遺憾在
愛總是來不及明白

只有回億
能証明最愛何在

作者: yan02    時間: 08-1-26 10:54

做咩開新PART不通知聲呀 ?比我做下第一嗎 ?


原文章由 雪文 於 08-1-26 10:27 發表
我應允以後會多做善事來xx, 對唔住:( :( :(

( 唔好意思, 每次變咗心聲留言)

作者: 雪文    時間: 08-1-26 10:54

hermanpapa,你睇唔睇試卷呀 ??  我send 埋俾你.

原文章由 hermanpapa 於 08-1-26 10:43 發表
Recently, I love this song very much... from the film"蝴蝶飛"


只有回憶

總是在
消失了才看個明白

手一鬆
心就會期待

總是在
靜下來心跳如鐘擺

才無處可逃要對自己坦白

遺憾在
念念不忘受過傷害

才懷疑
...

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 10:56




原文章由 yan02 於 08-1-26 10:54 發表
做咩開新PART不通知聲呀 ?比我做下第一嗎 ?

作者: 雪文    時間: 08-1-26 10:57

你咁少上BK , 係part 46我荅咗你啦, 睇到未.

原文章由 yan02 於 08-1-26 10:54 發表
做咩開新PART不通知聲呀 ?比我做下第一嗎 ?

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 10:58

等我都問下叫我妹叫佢同你地交換來睇


原文章由 雪文 於 08-1-26 10:54 發表
hermanpapa,你睇唔睇試卷呀 ??  我send 埋俾你.

作者: 雪文    時間: 08-1-26 10:59

好呀.   不過其它試劵是第二日收返的, 所以我俾唔到你哋.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 10:58 發表
等我都問下叫我妹叫佢同你地交換來睇

作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 10:59

Need not la.. Thank

原文章由 雪文 於 08-1-26 10:54 發表
hermanpapa,你睇唔睇試卷呀 ??  我send 埋俾你.

作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 11:00

NO cheating.....:tongue: :tongue: :tongue: :tongue: :tongue:

原文章由 雪文 於 08-1-26 10:57 發表
你咁少上BK , 係part 46我荅咗你啦, 睇到未.

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:01

OK.

各位收mail啦, 我有你哋e-mail的都俾晒啦.


原文章由 hermanpapa 於 08-1-26 10:59 發表
Need not la.. Thank

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:02



原文章由 雪文 於 08-1-26 10:57 發表
你咁少上BK , 係part 46我荅咗你啦, 睇到未.

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:03

我地全部有copy低的


原文章由 雪文 於 08-1-26 10:59 發表
好呀.   不過其它試劵是第二日收返的, 所以我俾唔到你哋.

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:06

你出街copy呀 ??  咁借俾我copy得唔得呀, 留返俾我囡下年温習. 我可以俾我仔去年的試劵你copy.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:03 發表
我地全部有copy低的

作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 11:07

I never keep the past papers... I would like to buy the excercise from the book shops.

I prefer to ask the questions during life time.


原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:03 發表
我地全部有copy低的

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:09

今日家長會, 老師贊我囡好叻好聰明.  我話我成日感到我囡好蠢, C6仲同我講, C啦, 擔心個囡大個會俾人騙  ( 講真心feeling )
作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:10

咁我慳嘛

原文章由 hermanpapa 於 08-1-26 11:07 發表
I never keep the past papers... I would like to buy the excercise from the book shops.

I prefer to ask the questions during life time.

作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 11:12

Don't judge the children with adult view or standard. It is wrong...


原文章由 雪文 於 08-1-26 11:09 發表
今日家長會, 老師贊我囡好叻好聰明.  我話我成日感到我囡好蠢, C6仲同我講, C啦, 擔心個囡大個會俾人騙  ( 講真心feeling )

作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 11:14

I have environment lover ma... sold out all waste paper at once.
原文章由 雪文 於 08-1-26 11:10 發表
咁我慳嘛

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:15

睇晒啦,thanks,un....都真係唔深(我又直接啦唔好 我呀),你地d題目出得比較小,數學真係唔算深有d係我地1年級上學期既題目咁啦,我妹個囡果間相對來講深好多但我地學校仲深過我妹果間好多


原文章由 雪文 於 08-1-26 11:01 發表
OK.

各位收mail啦, 我有你哋e-mail的都俾晒啦.

[ 本文章最後由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:23 編輯 ]
作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:15

我都扔好多加, 不過課本同試劵我就無.  講講下, 下午又要清亞仔櫃通啦

原文章由 hermanpapa 於 08-1-26 11:14 發表
I have environment lover ma... sold out all waste paper at once.

作者: yan02    時間: 08-1-26 11:16

昨天我回家時我個工人己比我老公帶左去樓下啦,好才比我遇到,我又叫他上返樓,他死都不行,我同他講我未CHEAK行李,他當堂要在大堂開比我睇,嘩,個時大堂幾多人呀..頂,向來他表姐來左,在跟我地上樓,上左樓,我話左他一輪,之后先放他走....:;pppp:
作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:17

你話佢咩呀 ??  你老公火起, 忍唔住等唔到你就叫佢走呀

原文章由 yan02 於 08-1-26 11:16 發表
昨天我回家時我個工人己比我老公帶左去樓下啦,好才比我遇到,我又叫他上返樓,他死都不行,我同他講我未CHEAK行李,他當堂要在大堂開比我睇,嘩,個時大堂幾多人呀..頂,向來他表姐來左,在跟我地上樓,上左樓,我話左他一輪, ...

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:18

你有無出呢幾日糧俾佢呀 ?? 佢唔使通知金呀.  有無叫佢留底所有你俾佢的衣服同物件呀, 扔咗佢都唔益佢. :evil:

原文章由 雪文 於 08-1-26 11:17 發表
你話佢咩呀 ??  你老公火起, 忍唔住等唔到你就叫佢走呀

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:19

我屋企係office來的,影印機,fax都有的

ok你咪copy囉無咩所謂,不過唔好再比出面d人就得啦可以嗎??!!其實學校年年都會更改題目的

唔洗啦thanks,我妹個囡果d我都無copy比亞囡讀因為唔同程度讀來都無用

原文章由 雪文 於 08-1-26 11:06 發表
你出街copy呀 ??  咁借俾我copy得唔得呀, 留返俾我囡下年温習. 我可以俾我仔去年的試劵你copy.

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:21

唔擔心得咁多啦盡量教啦,我就相反...我驚亞囡騙人

原文章由 雪文 於 08-1-26 11:09 發表
今日家長會, 老師贊我囡好叻好聰明.  我話我成日感到我囡好蠢, C6仲同我講, C啦, 擔心個囡大個會俾人騙  ( 講真心feeling )

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:23

各位, 2月23日BBQ下周六要報名啦, 我再confirm一下名單.

雪雪  二大二小
yan  一大一小 ( 請自己填表)
Hoganma 一大一小
come       一大一小
CY           一大二小

仲有無呀 ??
作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 11:23

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:21 發表
唔擔心得咁多啦盡量教啦,我就相反...我驚亞囡騙人

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:24

咁呢點係呀, 你囡醒過頭

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:21 發表
唔擔心得咁多啦盡量教啦,我就相反...我驚亞囡騙人

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:25

hermanpapa,係加.  Love教女真係付出不少心機, 怕佢囡囡走歪路.

原文章由 hermanpapa 於 08-1-26 11:23 發表
  

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:25

我講真的

原文章由 hermanpapa 於 08-1-26 11:23 發表
  

作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:27

good morning
作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:28

係呀 佢e+就係走歪左,我咩方法都要試呀...真係得人驚,有時我對住佢我會心寒架(講真的)


原文章由 雪文 於 08-1-26 11:25 發表
hermanpapa,係加.  Love教女真係付出不少心機, 怕佢囡囡走歪路.

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:28

funfun,昨晚有無做大贏家

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:27 發表
good morning

作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:28

今朝返到公司忙於整理 d 辦

昨晚只得 jerryma 是 winner, 而我就係大輸家
作者: hermanpapa    時間: 08-1-26 11:28

I think so. I teached my student as same as this direction.

Stupid is not a sin. Harmfulness is a sin.


原文章由 雪文 於 08-1-26 11:25 發表
hermanpapa,係加.  Love教女真係付出不少心機, 怕佢囡囡走歪路.

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:29

你地打到幾點啊


原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:28 發表
今朝返到公司忙於整理 d 辦

昨晚只得 jerryma 是 winner, 而我就係大輸家

作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:29

文文,   你肚呵?  有冇食保濟x ? 今天好 d 嗎?
你 e+ 在家?  好似今天你不用上班 wor
作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:30

yanma,有無收到童軍通告-環保先鋒個個, 我唔係好想去呀, 又係8點幾要去到彩虹, 星期日想瞓吓.  你點呀 ??
作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:30

凌晨 1:00
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:29 發表
你地打到幾點啊

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:31

我諗你仔無我囡咁嚴重,我囡真係......唉,一言難盡:(

原文章由 hermanpapa 於 08-1-26 11:28 發表
I think so. I teached my student as same as this direction.

Stupid is not a sin. Harmfulness is a sin.

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:31

yanma, check PM.  有無問我你有無興趣買A+2買一送一coupon, 但佢要 $170.-, 我諗就太貴啦.
作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:33

fun,我返工呀, 只有返工才會咁得閑上网同你哋傾計

我無食葯呀, 今日無事啦.  

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:29 發表
文文,   你肚呵?  有冇食保濟x ? 今天好 d 嗎?
你 e+ 在家?  好似今天你不用上班 wor

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:33

真happy 我就唔得啦無人湊囡就行開下都唔得

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:30 發表
凌晨 1:00

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:34

Jerryma, 嘩, 咁佢真係大豐收啦.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:28 發表
今朝返到公司忙於整理 d 辦

昨晚只得 jerryma 是 winner, 而我就係大輸家

作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:34

淨買 coupon? 太價啦   ....如果 $170 是買 2 cans 就抵
原文章由 雪文 於 08-1-26 11:31 發表
yanma, check PM.  有無問我你有無興趣買A+2買一送一coupon, 但佢要 $170.-, 我諗就太貴啦.

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:35

你地打幾多架

原文章由 雪文 於 08-1-26 11:34 發表
Jerryma, 嘩, 咁佢真係大豐收啦.

作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:36

同上次一樣, 打 5 1 .  8番全沖 $128
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:35 發表
你地打幾多架

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:38

雪文

如果3:30左右我去惠康的話你ok嗎??
作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:39

昨日老公攞咗個好大個cake盒返來, 包裝好靚用大紅絲帶打蝴蝶結.  原來係xx酒店的年糕, 佢老細送俾佢的.

今朝我煎俾我對仔女食,煎到唔好, 好多粘埋一堆.  有無人有呢方面經驗呀 ??
作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:39

e....究竟今日下午你地邊幾個出來匯景行街呢
作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:40

都大啦,黑起上來可以loss過千的 我n年前試過了..怕怕

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:36 發表
同上次一樣, 打 5 1 .  8番全沖 $128

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:41

人地話加雞蛋

原文章由 雪文 於 08-1-26 11:39 發表
昨日老公攞咗個好大個cake盒返來, 包裝好靚用大紅絲帶打蝴蝶結.  原來係xx酒店的年糕, 佢老細送俾佢的.

今朝我煎俾我對仔女食,煎到唔好, 好多粘埋一堆.  有無人有呢方面經驗呀 ?? ...

作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:42

煎年糕 , 要 (點) 蛋槳先好味 gar.
當然滾油後, 用慢火去慢慢煎至得. 當軟身就可以起碟喇.
原文章由 雪文 於 08-1-26 11:39 發表
昨日老公攞咗個好大個cake盒返來, 包裝好靚用大紅絲帶打蝴蝶結.  原來係xx酒店的年糕, 佢老細送俾佢的.

今朝我煎俾我對仔女食,煎到唔好, 好多粘埋一堆.  有無人有呢方面經驗呀 ?? ...

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:43

我唔得啊

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:39 發表
e....究竟今日下午你地邊幾個出來匯景行街呢

作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:44

係呀...如果運氣唔好, 真係閒閒地輸5-6佰銀
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:40 發表
都大啦,黑起上來可以loss過千的 我n年前試過了..怕怕

作者: hoganmama    時間: 08-1-26 11:47

又係佢  咁你地loss幾多

行街我去ar, 不過我要2點半至3點ar, 因為要返學校報課外活動, 同埋我要帶埋亞仔黎, 行完要帶佢去剪髮
原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:44 發表
係呀...如果運氣唔好, 真係閒閒地輸5-6佰銀

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:47

OK.  下次再試吓.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:42 發表
煎年糕 , 要 (點) 蛋槳先好味 gar.
當然滾油後, 用慢火去慢慢煎至得. 當軟身就可以起碟喇.

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:49

即是話整好d蛋槳先,跟住成塊放落去蛋槳度,拿起再落鑊用慢火去慢慢煎,對嗎??


原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:42 發表
煎年糕 , 要 (點) 蛋槳先好味 gar.
當然滾油後, 用慢火去慢慢煎至得. 當軟身就可以起碟喇.

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:50

我今日唔去報住啦,考慮多2日先,如果報就後補星期一先交

原文章由 hoganmama 於 08-1-26 11:47 發表
又係佢  咁你地loss幾多

行街我去ar, 不過我要2點半至3點ar, 因為要返學校報課外活動, 同埋我要帶埋亞仔黎, 行完要帶佢去剪髮

作者: katiekma    時間: 08-1-26 11:51

我以前打仲大, 10番全仲$512.00。 我又屎, 成日出糧(比人), 次次 $2-3千上落, 打完又成晚訓吾着。e+我冇再打咁大。心血小

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:44 發表
係呀...如果運氣唔好, 真係閒閒地輸5-6佰銀

作者: hoganmama    時間: 08-1-26 11:51

嘩.... 好大ar
原文章由 katiekma 於 08-1-26 11:51 發表
我以前打仲大, 10番全仲$512.00。 我又屎, 成日出糧(比人), 次次 $2-3千上落, 打完又成晚訓吾着。e+我冇再打咁大。心血小

作者: yan02    時間: 08-1-26 11:52

有呀,甘貴我不要coupon 100元張就得啦


原文章由 雪文 於 08-1-26 11:31 發表
yanma, check PM.  有無問我你有無興趣買A+2買一送一coupon, 但佢要 $170.-, 我諗就太貴啦.

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:52

我果次loss成千呀黑到無人有

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:44 發表
係呀...如果運氣唔好, 真係閒閒地輸5-6佰銀

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:53

我打電話問一個厨藝好好的姐妹, 佢話係咁.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:49 發表
即是話整好d蛋槳先,跟住成塊放落去蛋槳度,拿起再落鑊用慢火去慢慢煎,對嗎??

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:53

嘩,真正富婆出現啦
打咁大唔好攪我啦我咁屎


原文章由 katiekma 於 08-1-26 11:51 發表
我以前打仲大, 10番全仲$512.00。 我又屎, 成日出糧(比人), 次次 $2-3千上落, 打完又成晚訓吾着。e+我冇再打咁大。心血小

作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:54

yes, 好聰明 wor, 一講就明
原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:49 發表
即是話整好d蛋槳先,跟住成塊放落去蛋槳度,拿起再落鑊用慢火去慢慢煎,對嗎??

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:54

up up

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:38 發表
雪文

如果3:30左右我去惠康的話你ok嗎??


作者: 多利是    時間: 08-1-26 11:54

早晨

我11點起身啦
作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:55

我又想問大家, 同我諗吓, 你哋有無食過叻喱羊肉呀 ??  咁佢有咩配料加,我的意思係要不要加洋蔥, 薯仔同紅蘿蔔 ???
作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:55

yes,我從未試過

原文章由 hoganmama 於 08-1-26 11:51 發表
嘩.... 好大ar

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:56

係,多謝

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:54 發表
yes, 好聰明 wor, 一講就明

作者: 雪文    時間: 08-1-26 11:56

Love,忘記荅你. OK.  你到咗再打電話俾我落來, 我都係屋企加啦.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:54 發表
up up

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:57

你就好啦 我今朝幾唔想起身呀

原文章由 多利是 於 08-1-26 11:54 發表
早晨

我11點起身啦

作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:57

係.  如果我整咖喱牛腩 or 雞都係加 lee d 配料:D
(其實你自己喜歡的, 可以支竹, 青椒等都可以)
原文章由 雪文 於 08-1-26 11:55 發表
我又想問大家, 同我諗吓, 你哋有無食過叻喱羊肉呀 ??  咁佢有咩配料加,我的意思係要不要加洋蔥, 薯仔同紅蘿蔔 ???

作者: 多利是    時間: 08-1-26 11:57

我老公就係打呢d...真係心血小d都唔掂 隨時幾千上落 不過佢多數win

原文章由 katiekma 於 08-1-26 11:51 AM 發表
我以前打仲大, 10番全仲$512.00。 我又屎, 成日出糧(比人), 次次 $2-3千上落, 打完又成晚訓吾着。e+我冇再打咁大。心血小


作者: katiekma    時間: 08-1-26 11:58

你咪玩la,   我未換樓之前都幾富貴,e+真系乜$都冇晒, 就來保險都冇$交tim

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 11:53 發表
嘩,真正富婆出現啦
打咁大唔好攪我啦我咁屎

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 11:59

應該要薯仔,洋蔥就唔知道啦,如果整cow就要加洋蔥,羊肉就唔清楚

原文章由 雪文 於 08-1-26 11:55 發表
我又想問大家, 同我諗吓, 你哋有無食過叻喱羊肉呀 ??  咁佢有咩配料加,我的意思係要不要加洋蔥, 薯仔同紅蘿蔔 ???

作者: funbabyhk    時間: 08-1-26 11:59

我最大打 10番$256.
你打 lee 款 (大 1  2) 我唔敢打
原文章由 katiekma 於 08-1-26 11:51 發表
我以前打仲大, 10番全仲$512.00。 我又屎, 成日出糧(比人), 次次 $2-3千上落, 打完又成晚訓吾着。e+我冇再打咁大。心血小

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 12:00

咁我買到咁上下先打比你啦

原文章由 雪文 於 08-1-26 11:56 發表
Love,忘記荅你. OK.  你到咗再打電話俾我落來, 我都係屋企加啦.

作者: 多利是    時間: 08-1-26 12:01

hm....仲有, 我想講, if 琴晚個隻ok, 嫌要分時段, 下次可以試尖沙咀水車屋, 佢無分時段, 仲有鐵板燒tim, 價錢+埋1約$200到
作者: yan02    時間: 08-1-26 12:01

他自己話左不出呢幾天糧,的衫就,我買比他的,一件都沒拿走,你的舊衫呀,我媽買的全部拿走...
嬋幾惊我老公火遮眼打他呀 嬋話我老公返來,很大聲話他
總之就請工人很煩...所以我現在幫我仔排緊托兒園,有位,我可能會比仔入去讀,我寧愿自己辛苦的,再請人湊女放學,或找家補習社,9月時,好才我有個好鄰居..今早都是嬋幫我湊,很多謝嬋嬋

原文章由 雪文 於 08-1-26 11:18 發表
你有無出呢幾日糧俾佢呀 ?? 佢唔使通知金呀.  有無叫佢留底所有你俾佢的衣服同物件呀, 扔咗佢都唔益佢. :evil:

作者: 雪文    時間: 08-1-26 12:01

我哋次次都係食普通羊肉煲, 即大家出街食個D. 所以我今次想整咖哩羊肉.

原文章由 funbabyhk 於 08-1-26 11:57 發表
係.  如果我整咖喱牛腩 or 雞都係加 lee d 配料:D
(其實你自己喜歡的, 可以支竹, 青椒等都可以)

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 12:01

但你果度升左好多wor


原文章由 katiekma 於 08-1-26 11:58 發表
你咪玩la,   我未換樓之前都幾富貴,e+真系乜$都冇晒, 就來保險都冇$交tim

作者: 雪文    時間: 08-1-26 12:02

咁又唔好, 我怕我去到你要買單啦, 我無時間行.

原文章由 iloveyoub4 於 08-1-26 12:00 發表
咁我買到咁上下先打比你啦

作者: iloveyoub4    時間: 08-1-26 12:02

咁同尋晚差不多ja,好呀,下之可以試試


原文章由 多利是 於 08-1-26 12:01 發表
hm....仲有, 我想講, if 琴晚個隻ok, 嫌要分時段, 下次可以試尖沙咀水車屋, 佢無分時段, 仲有鐵板燒tim, 價錢+埋1約$200到





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5