教育王國

標題: 灣仔區既家長請留意! [打印本頁]

作者: 麟媽媽    時間: 08-1-24 12:21     標題: 灣仔區既家長請留意!

年近歲晚,大家要小心!
近日我仔學校的校工亞姐,
回校途中行經聖若瑟小學/鄧肇堅医院,
被兩名年青賊人搶去錢包及電話,
賊人仲衰到打左校工亞姐一拳!
所以行經皇后大道東一帶既家長,
要多留意,不要帶太多財物係身。
作者: Mrsleaf    時間: 08-1-24 13:07     標題: 回覆 #1 麟媽媽 的文章

多謝提醒!  d 人搶 $仲打人, 希望警察快些拉咗佢地 .
作者: RSG媽媽    時間: 08-1-24 14:15

多謝提醒
作者: irenec    時間: 08-1-24 20:33

多謝提醒!總知年尾時候, 都係要小心d財物    

原文章由 麟媽媽 於 08-1-24 16:21 發表
年近歲晚,大家要小心!
近日我仔學校的校工亞姐,
回校途中行經聖若瑟小學/鄧肇堅医院,
被兩名年青賊人搶去錢包及電話,
賊人仲衰到打左校工亞姐一拳!
所以行經皇后大道東一帶既家長,
要多留意,不要帶太多財物係身。 ...

作者: skyway1668    時間: 08-1-25 00:06

多謝提醒!每天都在那裡,好驚啊
作者: leschelems    時間: 08-1-25 00:28

咁狼!?

原文章由 麟媽媽 於 08-1-24 12:21 發表
年近歲晚,大家要小心!
近日我仔學校的校工亞姐,
回校途中行經聖若瑟小學/鄧肇堅医院,
被兩名年青賊人搶去錢包及電話,
賊人仲衰到打左校工亞姐一拳!
所以行經皇后大道東一帶既家長,
要多留意,不要帶太多財物係身。 ...

作者: seec    時間: 08-1-25 11:35

         
原文章由 leschelems 於 08-1-25 00:28 發表
咁狼!?





歡迎光臨 教育王國 (/) Powered by Discuz! X1.5