教育王國
標題: 灣仔區既家長請留意! [打印本頁]
作者: 麟媽媽 時間: 08-1-24 12:21 標題: 灣仔區既家長請留意!
年近歲晚,大家要小心!
近日我仔學校的校工亞姐,
回校途中行經聖若瑟小學/鄧肇堅医院,
被兩名年青賊人搶去錢包及電話,
賊人仲衰到打左校工亞姐一拳!
所以行經皇后大道東一帶既家長,
要多留意,不要帶太多財物係身。
作者: Mrsleaf 時間: 08-1-24 13:07 標題: 回覆 #1 麟媽媽 的文章
多謝提醒! d 人搶 $仲打人, 希望警察快些拉咗佢地 .
作者: RSG媽媽 時間: 08-1-24 14:15
多謝提醒
作者: irenec 時間: 08-1-24 20:33
多謝提醒!總知年尾時候, 都係要小心d財物
原文章由 麟媽媽 於 08-1-24 16:21 發表 
年近歲晚,大家要小心!
近日我仔學校的校工亞姐,
回校途中行經聖若瑟小學/鄧肇堅医院,
被兩名年青賊人搶去錢包及電話,
賊人仲衰到打左校工亞姐一拳!
所以行經皇后大道東一帶既家長,
要多留意,不要帶太多財物係身。 ...
作者: skyway1668 時間: 08-1-25 00:06
多謝提醒!每天都在那裡,好驚啊
作者: leschelems 時間: 08-1-25 00:28
咁狼!?
原文章由 麟媽媽 於 08-1-24 12:21 發表 
年近歲晚,大家要小心!
近日我仔學校的校工亞姐,
回校途中行經聖若瑟小學/鄧肇堅医院,
被兩名年青賊人搶去錢包及電話,
賊人仲衰到打左校工亞姐一拳!
所以行經皇后大道東一帶既家長,
要多留意,不要帶太多財物係身。 ...
作者: seec 時間: 08-1-25 11:35

原文章由 leschelems 於 08-1-25 00:28 發表 
咁狼!?
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |