教育王國
標題: 亞女隻牙..... [打印本頁]
作者: 妹妹mami 時間: 08-1-23 19:55 標題: 亞女隻牙.....
亞女隻大牙之前補過, 後尾補的地方甩左話痛, 医生話蛀得好深要做BB 杜牙根,前後做2次。 做左一次,落藥消腫, 剛去做第二次, 医生話消吾到腫, 有二樣做法。第一要脫大牙但脫後牙會移位,第二轉介紹左二個在中環的兒科牙齒專科過我,可能要全身麻醉再做和都幾貴, 講到好serious,我E+好驚, 有冇mami 都試過,我而加可以點做呢?女女得六歲咋:cry: :cry:
作者: 3lamma 時間: 08-1-23 21:14
一定要去兒科. 我仔仔2歲半做, 仲有牙套, 見他起身時神色很呆, 且腳軟, 但一d都無後悔, 因否則會影響自信, 食慾及牙痛, 現在反而很注意牙齒, 比以前合作, 對家長及小朋友也是正面教育...不要相信坊間d人話不嚴重, 大個先算等, 有苦自己知呀, 全身麻醉小朋友不會掙札, 應不會腫...當然是很貴, 不過後面的大牙是不會換的, 不要考慮了~
另外, 可排菲lip牙科醫院, 不過要排一至兩年, 視乎first check醫生意見, 你可考慮等不等
原文章由 妹妹mami 於 08-1-23 19:55 發表 
亞女隻大牙之前補過, 後尾補的地方甩左話痛, 医生話蛀得好深要做BB 杜牙根,前後做2次。 做左一次,落藥消腫, 剛去做第二次, 医生話消吾到腫, 有二樣做法。第一要脫大牙但脫後牙會移位,第二轉介紹左二個在中環的兒科牙齒 ...
作者: 妹妹mami 時間: 08-1-23 22:07
可吾可穴pm医生資料比我, 咁你上次大約幾多$
原文章由 3lamma 於 08-1-23 21:14 發表 
一定要去兒科. 我仔仔2歲半做, 仲有牙套, 見他起身時神色很呆, 且腳軟, 但一d都無後悔, 因否則會影響自信, 食慾及牙痛, 現在反而很注意牙齒, 比以前合作, 對家長及小朋友也是正面教育...不要相信坊間d人話不嚴重, 大 ...
| 歡迎光臨 教育王國 (/) |
Powered by Discuz! X1.5 |